2014年9月18日星期四

雜記



昨早操完波
連續兩天覺得散上加散 ~ 攰 (可能已作緊感冒?)
收工在飯堂食完嘢
大人要捉埋我去行
攰都勉為其難頂硬上
踱了半圈...見到張椅
"我晒下太陽...睇住你行喇..."  ^-^

天氣清涼有尐西北風
接近黃昏的陽光暖和 ~ 晒得幾舒服
(不過終於都衰了...今日虧虧地要啪丸...)








大人上次見我食完開OT幾掂
昨晚開工又整兜嚟歎
今次邊食邊開工
隔幾個鐘然後才再開OT
無乜效了


大人早起一些同我整埋呢個熱狗早餐
...話心掛掛成晚都瞓得唔係幾好喎  :P
食完送返工才回來OT



食完上磅



算好開始
不過無以為繼
係咁多咯
今次回吐多少

855717-09-2014
19:14
沙田
星期三
位置1 場    6 好爽趣 $10$10.00$29.50
856017-09-2014
19:15
沙田
星期三
連贏位置Q1 場    6 好爽趣 拖 3 辣手先鋒 +
           9 帶利來 $10
$40.00$102.00


人已經有尐唔舒服
正門樓梯下面的行人路(路面底下的停車場漏水)打算重舖石屎
呢兩日日間不斷用機打爛尐舊石屎
屋入邊都感到又嘈又震
搞到開完OT無覺好瞓...人都燥尐

大人今天開會收晏
接收工途中停燈見厚雲透光 ~ 影番張
唔識點影...效果麻麻



去到學校
落車再來一張


去食越南嘢




返嚟瞌了一覺才開工...^-^




8 則留言:

  1. 哈﹗呢尐係咪所謂嘅耶蘇光﹖要表現雲間灑落的光束,我諗要減一級至兩級曝光,試下啦。其實我自己都未影到靚的耶穌光,得把口咋;P
    我都喜歡食越南嘢,必食生牛河、蒸粉包、春卷,仲會落大量酸酸地的魚露.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢種光我就唔知點叫, 你講個名就覺得 "應該係"。不過今次的光線唔強, 唔算靚。下次撞到又記得的話, 再依你說的試下...。:-)
      呢間嘢第一次試, 平時行超市經過見鬼咁多人等位, 心思思想嚟試下。今日我地算早, 都未夠六點, 已經好多枱客。尐嘢都算幾好, 見個老細應係越南人(呢邊好多越南人)。今日我虧虧地, 唔敢食咁多, 於是食剩了些少札肉粉卷, 否則應該掃清的。

      刪除
  2. 回覆
    1. 有心, 多謝。都習以為常了...稍後我夠資格打第一輪的感冒針了, 呵呵...

      刪除
  3. 第一張幾好喎.....我都鍾意食越南嘢.....:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好...在有張椅喺度...畀我坐低唔使陪行 :-)
      久不久食餐轉下口味, 係唔錯嘅 。

      刪除
  4. 又中馬,夜馬有跑無,真係唔知?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 中咁少, 係得不償失的呢。
      不動心, 已到了更高境界... ;-)

      刪除