2014年9月2日星期二

一餐。孖咇


開學前夕
明天大人恢復帶飯生涯
例牌要郁手煮番餐住家飯

今朝食完早餐巡超市
有缸游水溫哥華紅蝦 ~ $29.99/磅
見價自然不為所動

不過...缸前有位阿叔正在打撈...
雙英心有靈犀 ~ 相視會意  ^-^
企響度等阿叔撈完放在魚枱
大人上前一邊驗蝦一邊問價
"$12.99"
揀了八隻

薑片、葱度墊底蒸

冬菰仔雲耳炆細雞髀

木耳炒高麗菜

蝦頭甚多膏 ~ 全部歸我
大人食多兩隻蝦肉喇
各取所好


雖上水而仍鮮
游水的賣30蚊磅
上水的賣13蚊磅
兩者價錢相差太遠
捨仍游水而取剛上水者也
這是雙英的靈犀 ~ 差不多的 "價值" 觀...哈哈...

大人還整多條沙甸魚
只買一條...咁多
因為我話唔使預我 :P


----------------------

搞一餐
食完都差不多天黑(秋分之後愈嚟愈早黑了)
我碗都唔洗住
捉埋大人過去行孖咇先


又見大藍鷺
多數清早及黃昏才出現




半個月亮爬上來...  :-D
今夕初八
下星期就十五了


開工嘆的...


今朝出去食早餐前過磅 ~ 應是全日最輕的時候

  ^-^









4 則留言:

  1. 兩個人係咪一面望住尐蝦,口中念念有辭:快D瞓覺,快D瞓覺.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 這種蝦一入缸似乎就好容易瞓覺的, 唔使我地特登 "催眠" ...
      要催就不如將魚檔阿叔催眠, 等佢烏烏下會話每磅賣 $7.99 :-DDD

      刪除