2014年9月16日星期二

一勞。開波


昨晚
星期日的一勞

冬瓜粒湯
今次加料 ~ 有少少鮑魚粒豐富下口感   ^-^


皇子菇炒鴨胸


欖菜蒸雪魚



大人早前香港之行買回來的乾鮑片 ~
係真鮑嚟...並非那些無良的謀人寺用那些大螺片充的
(冇留意係乜鮑...可能係質地較次的非洲鮑之類...)



通常比較早食晚飯
從香港回來後漸漸令大人 "習慣" 飯後出去散步一陣
不過...就一定要我做 "陪行"

黃昏行公園甚多細蚊螆飛舞
一擘大口都唔知會唔會亂衝就咁衝咗入去
所以大人寧願行 "街"

呢條就係全長2,100步的小路
來回一轉就行了4,200步了

一葉知秋



 今朝過磅


送大人返到學校
今日一齊入去


昨天問廚神叔仔借的袖珍打氣筒
佢地踢開足球多年...自然有此工具
將籃球打番夠氣
雖然細細枝
打十零廿下就掂了


 正式開波
一個人玩有時特別索氣
下下要自己追波
廿分鐘左右已經牛喘
希望稍後一氣呵成玩夠三十分鐘
再行番十個八個圈回氣就走人
因為八點後陸續會有人回來就不大方便

打打下大人走上嚟望下
並影低場上耆...英姿...勢...等我可以放上嚟
^-^




10 則留言:

  1. 大嫂返黎你就有啖好食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者讓我略作修正... :P
      "大嫂返嚟你就一星期有一兩餐正經的住家飯食啦..."

      刪除
  2. 果然係最佳拍檔,影得好英~呀,有姿勢、有動向(鼓掌)!!!
    冬瓜粒湯“賣飛佛”也,會用魚湯底,加火腿粒、瘦肉粒,冬菰粒、磨菰粒,有時加尐蝦仁,府上加鮑魚更矜貴咯 ;DDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 大人影相一向叻過我...(現在差距應該稍為收窄...:-DDD)
      冬瓜粒湯好飲, 以前常飲這味, 也常用冬瓜煮餸。不過近年冬瓜多見 "生水(?)", 唔係幾靚, 貴就愈嚟愈貴都不在話下了, 所以比較少食了冬瓜。
      今回加幾片鮑魚切粒(我嫌切得略細), 係大人今個暑假在外母處取經, 也是外母推介大人去佢買慣買熟那間買的, 才唔驚做老襯, 因為...都幾貴下。

      刪除
    2. 由於家母唔興(其實係經濟條件使然)唔識買海味,所以無經可取。消費不菲,費事買錯,索性唔買,唔識兼懶整,最多買下平價冬菰或螺片鮑;DDD

      刪除
    3. 個人以至家庭的消費習慣和模式各各不同的哪。
      以前老豆喺度的時候, 佢久不久(歲晚一定去一次)會過海去西環買海味, 那時屋企有個染料桶(!!)係用來專放海味的, 得閒要拎尐嘢出嚟 "晒" 下...太陽(我現在就影張相晒下UP下...:-D )。之後阿媽仍然蕭規曹隨, 不過就只買些大路嘢咯 ~ 佢比較慳家, 亦唔多識浸發那些難搞的海味。
      屋企有尐鮑魚仔喺度, 大人唔多識整, 成日想睇下幾時興到試下發唔發得掂, 不過功夫甚多, 有排搞, 自己又未落手整過, 怕煩又驚衰呢。:-DD

      刪除
  3. 遠咗少少....近鏡應該仲型....:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 姿勢和實際都係麻麻 :P
      大人知道我擺相上嚟, 其中有 "人" 的係盡量 "捨近圖遠" ~ 毋令網友唔開胃嘛 :-D

      刪除
  4. 皇子菇我未聽過,好似雞脾菇。欖角蒸雪魚,簡單健康,加小小陳皮或者仲惹味,一於聽日晚餐試下先,另外個冬瓜粒湯又係我至愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在網友處見過, 應該即是香港叫作雞脾菇的。初出時呢邊賣得幾貴下, 近年人工培植(?)多了, 賣得平咗。:-)
      雪魚魚味略為淡薄, 落尐有味調料共蒸, 補其不足, 會比較好食; 唔怕果皮味落尐應該更香。冬瓜粒湯家常靚湯水, 好味又好食, 不過呢邊弊在未必有香港咁靚的冬瓜而已。

      刪除