2014年9月16日星期二

麥記。操波。千篇并記


大人預告今朝會去買麥記早餐

我忘記搞個機械鬧鐘而要人肉後備 "鬧" 鐘吵醒  ~ 於是起晏了
一天廿四小時早早晚晚視乎需要有時會用幾次鬧鐘
左撥右撥...撳來撳去
偶然難免做漏一著
這次不過是其中之一...早有前科...而且應該續有來者  :P

反正被鬧的安然若素 (但起身之後要比平素快手快腳咯)
鬧人的亦無奈處之泰然...儼然入了化境 ~
"鬧" 管 "鬧"...地球依然一樣係咁轉的嘛...
 :-DD

來不及喺屋企先食尐嘢打底才預備操波
叫大人喺麥記買多些少

一個早餐兩份
大人餅多肉少
我就調轉
這許多年還是首次喺學校撐枱腳食早餐呢... ^-^



食完麥記
用梘液同個籃球沖番個靚涼才開波
不知是否心理作用
昨天覺得個籃球黐黐立立咁 ~ 係都唔奇喇
相信都用了好一段日子
經過許許多多的手澤
恐怕亦冇人會拎去清洗過一次

洗完果然覺得 "清爽" 尐
^-^

食完嘢晏了開操
操波二十分鐘
今日似乎漸入狀態
射籃比較準了
臨走再繞場行了六圈
七時五十分撤退

昨日操完有尐散散地的感覺
今日仍悍然操多一課
蓋明天星期三是指定的休息日也

^-^




後記

原來唔經唔覺...這篇係第1,000篇了
喺度亂UP廿四...UP了九年...

雖然九年來瘋格不改...慣了亂UP
不過此刻要認真來說句十分正經的
就是

衷心感謝各位新知舊雨這些年的回應及包容!

^-^



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 雖不全明, 仍要多謝師太在第1000篇留言。 :-D

      刪除
    2. 我係話, 你有繼續寫, 繼續嗡(UP), 我同法師已絕跡blog界了!

      刪除
  2. 我都唔知自己寫咗幾多篇。總之(口翕)得就up,得閒睇番都知在某年月日自己做過乜,幾過癮吖﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時開工無聊, 我都會睇番尐舊嘢消下悶。:-)

      刪除