2014年9月9日星期二

中秋月


八月十五  ^-^

喺街食完飯返歸
匆匆落去行陣兼搵位影相 ~
行過另外一邊沒有柏文遮擋的有利位置


升月




公園的那一邊







弄月










月有陰晴圓缺
此事古難全






無聊雙英儍更更喺草地影來影去
不時有人行過又影埋一份

有位阿叔夫婦經過
見獵心喜
畀部相機大人...請照板煮碗同佢影...

點知影咗一張佢話 "馬馬虎虎" 的就變了...
"雲罩月更朦朧..." ~ 阿叔為之悵然!

大人事後同我講..."梗係馬馬虎虎喇, 佢部機重雞過我地部..." 哈哈...

咁又癲咗半晚... ^-^



8 則留言:

  1. 終於見到阿大個八月十五啦﹗

    回覆刪除
  2. 美月!滿月!外國月亮特別圓、大!喺呢邊反而冇專登賞月。
    拎住部相機係咪好玩好多呢?:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 地理及環境使然?!
      呢邊的清風明月, 以至細雪大雪反正都隨四時變化而多的是, 一落街就有 ~ 而且都不用花錢。:-DD
      哈, 烚烚下咁玩, 尚自得其樂, 算係近年的細藝之一。至於"工拙、高低" 則非所計了, 蓋唔多識而莫能計也。:P

      刪除
  3. 有得影有得玩真開心,我就無特別去賞月。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒無聊, 自得其 "樂" 耳...:P
      MISS年年去賞綵燈之餘, 尤其係要敬仰大廈上面的...明燈呢... :-)

      刪除
  4. 又影得好鬼靚喎! 我鍾意第十二張, 大嫂托住月嗰張!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻手擺的姿態都幾柔似女仔手 ~ 但係隻無衫袖的手...係我的 :-D
      若非大人揸機, 未必影到這個效果呢。

      刪除