2014年12月27日星期六

趁墟。柴娃


往年極少在BOXING DAY去逛公司
蓋商場內人流固然十分擠擁
而未入到商場之前想先搵個位泊車更加困難

今朝同大人施施然在飯堂食緊BRUNCH之際
廚神來電問大人穿乜碼的褲
原來佢已單拖出動睇緊嘢 ~ 還同大人睇埋

講完電話條褲買唔成
不過就挑起了大人想逛公司條筋

鑑貎辨色...
"食完嘢想唔想去行下公司...?"
支支吾吾...沒有SAY NO...
蛔蟲還不識做咩...不過補充了一句
"搵唔到位泊車就走人架罅..."

去到商場附近果然車多如過江鯽
擠逼不堪
經常幾部車前前後後打晒困籠

自己更加戰戰兢兢...小心翼翼

兜了一陣
求其在個偌大的停車場揀一行冇車等緊的泊位車路停下...等
有尐車經過見我已在等緊都轉往別處搵位...
等了十多廿分鐘都沒有動靜
隔離兩、三行似乎反而有車開走
無辦法 ~這純粹看彩數

剛和大人說好等多七、八分鐘再唔掂就走
不久即見有個人從商場出來走向我們這行
連忙打燈...車前一些
忽然有架車應該係見到有人想攞車匆匆從前面路口轉入嚟
停在該車位之前故意唔望我呢邊想食個車位

 當堂火都嚟埋
咁重成世界?

大力響了幾下HORN
揮手示意我等緊請佢讓開
自己亦再車前尐
預備待車位內架車駛出後
兜友搶位就大家累鬥累
頂住佢泊唔到入去...一拍兩散

可能佢自知理虧(?)...又見我咁 "惡C"  :P
車位之車未出就已駛走


中午十二點零入到商場
行行續行行...


拎到成手嘢等緊大人睇衫、揀衫、試衫之時
忽然耳邊有把熟聲響起
哈...原來是廚神...咁都撞到
佢話呢度係最後一站...行埋就走
兩姑嫂有謦有講
大人更加高興到唔理個開始冇電的木獨佬滿場飛...

稍後廚神先行撤退
我地繼續...略有收穫 ~
大人買了件及膝羽絨褸...我就買了對手套 ~ 都係半價
行到三點鐘鬆尐
自己已經攰到頂唔順
坐低等大人去排隊買杯凍咖啡及甜點一齊充電




食完起錨再行


卒之四點幾才走人... ==b


-------------------------------

返歸途中
又接廚神來電
"大伯上咗嚟...想玩陣雀...一齊食飯"
又要行番轉頭...
射雀輸了十元八塊
散場大伯鄭重交了張星期日的 "馬纜" 給我...同佢照買...哈哈...



本來佢地屋企老、中、青三代坐逼尐可以一圍坐得埋
多了我地兩個就要分坐兩圍咯
老、中一圍...後生一圍
兩圍人數唔同、年紀唔同、食法都不一樣... :-D
唔同雖係唔同
大家有時柴娃娃遞來遞去撈亂食...

後生食呢個餐


我地嗰圍則以呢個為藍本...
不過...謦下加尐改下已非本來面目...:-DDD

大家同老闆不熟
之前只妹夫嚟過和他有一兩面之緣
問有乜好嘢
佢先介紹蒸帶子
又話有條大東星(???)

本來個餐得一隻4磅大龍蝦
我地見人多加多一隻 ~ 2隻即共8磅
有東星班兩味就唔要葱香魚
將之改了有人好鍾意食的咕嚕肉 ~ 例半
就此拍板
( 單咁加尐改尐呢幾樣嘢 ~ 或者都貴過原本整個餐價咯(?)... :-D)



霸王花湯




賣相不錯...算幾多肉咯


望之對辦...


大東星班兩味
炒球...蒸頭腩


豉汁稍鹹


例半  ~ 個半例牌



嫰滑而不太鹹
後生不識欣賞...話太乾喎(雞胸?)
呵呵...KFC或燒雞較啱口味...卦?!


福果 ~ 白果耳
席上有人取笑叫我唔好食...
一笑答曰..."唔怕...都己經食慣了..."



後生嗰圍的龍蝦膏泡飯



後生覺得我地呢圍的龍蝦膏炒飯更加啱食


 請酒樓老闆飲了半杯酒及試了兩舊仔自製蛋糕
老闆私人回醒這碟豆沙角 ~ 新鮮熱辣
反正都係咯...傷身就傷身喇




科班後生的製作
有幾個人吸粉...  (可可粉)...而嗆著 :-D


 
酒樓兩款甜品
自己混...而為一
紅豆大粒綿香算是佳作 ~ 雖簡單亦不易吃到了



連餐大嘢...
已破了150大關
宜乎收掣......忍口了...  :P




-------------------------


後記





8 則留言:

  1. 聖誕佳節,放縱一下又何妨?食得是福。天氣咁凍,自然要食多啲。入冬以來,我餐餐都添飯,有時連午餐都食埋飯,就黎變飯桶,但沒有增磅。還有數天便2015了,祝願你及你的家人在新的一年平安健康快樂 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝HING姐...大家咁話!! :-)
      胃口好食得稍多而沒有增磅, HING得天獨厚, 今人羡慕。自己放肆三兩餐就立即見功 ~ 重了兩三磅了。:P

      刪除
    2. 你重左嗰兩三磅送俾我就啱啱好,其實年紀漸長不宜太瘦,要儲起幾磅肉墊底,年紀大機器壞,唔好彩要做手術,隨時唔見10磅8磅,所以要預番幾磅肉墊下,唔駛咁落形咁難睇。

      刪除
    3. 哈, 我尐磅送得出就好咯...
      我都唔想太瘦, 能夠保持在14X至150之間都覺得OK。
      我諗想增兩三磅應該不難卦, 餐頭食多些少, 或是中間加些少小食, 應該好快就達到目的.。 :-)

      刪除
  2. 大伯張馬纜唔多掂喎﹗私下受咗佢啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 事後梗係咁講, 佢場場都有一兩隻冷馬的 ~ 剛剛跑完第八場, 若果受咗佢...萬一真係畀佢中咗呢場, 就要著草返香港架罅... :-DDD

      刪除
  3. 節日美食當前....暫停上磅啦....:P

    回覆刪除
  4. 磅照上好讓自己心中有數; 不過要待回復 "好好睇睇" 時才放上來...:P
    若然好耐都未見個磅出現在來日的網誌之內, 大家亦該 "心中有數" 了" :-DDD

    回覆刪除