2014年12月4日星期四

瑣語


今冬習慣了在此摸黑行圈開操
等天色稍光然後再打波

星期一難得有陽光
可以 "提早" 多打了一會籃球
操畢臨走且拍一張
莫辜負這個靚場和大好晨光


星期一見一見太陽
星期二又有雪
外面零下九度
入學校至做完運動出來大槪相隔50分鐘
比起清早從車房出車車頭沒隔了一整夜攤得那麼凍
雖 -9度都唔使暖咁耐車 ~ 蓋戇居枯坐等車頭行暖好鬼悶者也 :-D

車已行了1000公里以上...算做 RUN IN 完畢
唔使下下就住就住
此車車身較高
初初有些唔慣
車的機器要RUN IN
人和車也要磨合一陣才漸漸適應
新車機器太新要RUN IN...人則已殘今冬運動量較足 ~ 目前都似在佳態 (觸木)...:P

上次說部車本來逢星期三輪洗
早兩日大人同事又謂以後想同我地調日子
冇所謂...反正都係一星期洗一次
就算昨天落雪都照洗如儀 ~ 咁天氣就好在唔使排隊
洗完出嚟又舖過雪...不過部車乾淨就舖雪都不覺太邋遢


近十天八天食了幾餐勁的
仍能大致保持
除了一勁節三餐之外
亦入冬勤操之功耶?  :-D


此 "種" 核細
對我來說勉強可 "食"
頗甜




11 則留言:

  1. 阿大, 早晨丫! 天氣幾好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師太早晨, 一日日喇, 影相那天就係。 :-)

      刪除
  2. keep 得咁好...食多D都唔怕...........:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 戰戰兢兢, 暫時勉可 "平衡" :P
      食多尐唔怕...一萬, 至怕萬一...唔使三幾餐就衝破150大關, 一升就好似上證咁...不可收拾。:-)

      刪除
  3. 大sir, 剛剛係你以往的日誌見到有隻叫 '獅牌棘味牛肉乾' Jerky 的.
    有同事話超好食喎! 你嗰邊賣幾錢丫! 因為香港未見有得賣, 只係想知者!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地鍾意食果隻應該係叫 "獅牌果汁辣味牛肉乾"(?), 要認住係獅牌; 最近仍久不久買盒嚟食。一般超市目前賣7.99/或8.99一盒, 我地多數趁減價6.99/7.99才買一兩盒 ~ 尐嘢愈嚟愈貴。

      刪除
    2. 可否下次番來幫我買盒俾我試下丫! D同事講到咁鬼好食

      刪除
    3. 係呢隻丫!
      我上網摷過資料, 始創人係新加坡人, 1985年由小資本額加工做起及註冊登記, 生產呢隻獅牌肉乾要有有家鄉味喎!

      刪除
    4. 自己記性差, 你知道我下次幾時返(?), 到時記得提我買喇...
      香港反而冇得賣? @-@

      刪除
    5. 如無記錯, 你係2013年年頭講當年唔會返, 可能明年或後年返來睇下個靚仔既! 我有無記錯丫!
      但今年已2014年都無返, 咁出年2015年當然要返啦!

      刪除
    6. 講係咁講, 目前仍很難說得準, 愈嚟愈懶, 又要諗其他嘢, 始終沒甚麼十分要緊的事非返不可; 我亦想過今年返的...:P
      總之幾時一有眉目, 你就記得提我...希望到時仍有得賣。
      或者我都可以買定先, 放到幾時返港就帶番去畀你, 如何? 不過請放心, 若歸期未卜, 而最佳食用日期已近, 就會自己開嚟食咗先。 :-D

      刪除