2014年12月29日星期一

操刀



跑完馬
中得一隻冷P及一條QP
叫做唔使食 "福果" 
然而得不償失 ~ 都要輸尐

大伯買的其中一場因有一隻退出 ~ 退回$30
亦輸少尐...否則...  ^-^

跑跑下某君走入嚟叫我早知不如受咗大伯條纜...
都唔知想益我還是害我
若然咁做就算執到都唔夠買驚風散
蓋大伯買的馬完全無跡可尋
但每場梗有一兩隻或大或小的冷嘢在...

譬如萬一佢咁好彩買中昨日爆到七彩的第八場
我受咗佢...~ 
自己單單 "輸" 呢一場可能已經多過我歷年所失的總和...(未細看該場派彩...)
咁多年以來個左袋已經幾乎挖乾
若因此連右袋都一舖清埋...
唔知會否...黐線...嘔血...或玩失踪(? :-D )之餘
到時自己恐怕真係要斬手指...戒...受人尐纜...
而且...可能會返香港......追斬埋...某君... :-DDD

跑完第十場知道孖寶叫緊糊就先去瞌一陣... ~  南柯一夢瞓醒乜都無...

一早要送大人去搭賭場巴士
幾個波友約了今日入去行瀑布賭場的購物商場和OUTLETS
與年年聖誕前後一家入去住一兩晚酒店的波友匯合...

送完大人
自己在飯堂食埋早餐(車站在飯堂的商場)
趁早上人少順便去超市買尐減價嘢
買了兩包羊架和呢隻煙火雞腿


得閒無聊...自己郁手化整為零


唔使驚...手指冇咁大隻...  :-D


 

見大人做就易
自己眼高手低
搞到地下都有不少
事後還要清潔一餐




13 則留言:

  1. 某君當然係想益你啦! 十一場馬每場四隻,唔知你點買,但係全部WP,PQ都唔中,最叻中一場冷W,受咗都有你著數,仲帶俾你更大刺激感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大伯一向每場揀四隻互穿買單T, 即每場四注$40
      佢每場梗有至少一隻或兩隻係冷嘢 ~ 有時係大冷嘅添
      未跑完你根本唔知嗰場開乜及派彩幾多, 風險好大架...大佬...
      若佢只買WP, QQP我或者都敢受, 但單T、三重彩、四連環呢類就唔受得咁大刺激嘞...
      萬一真係中咗第八場(單T有冇6位數字?), 我咪要走佬?

      刪除
    2. 啱啱去睇番第八場派彩, 原來單T "只" 係派2萬幾 "啫" , 四連環有多隻冷嘅入嚟才派11萬幾, 咁就唔使走佬, 但之後個心多數都會有尐唔妥。:-)

      刪除
  2. 回覆
    1. 剛才有個留言睇唔到..., 被 "網誌管理員" 刪了???

      刪除
  3. 手機回應,論盡 >□<
    我都買咗兩隻,幾好食,$96/隻 ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 用手機回應FB就可以, 回應網誌就唔得架...? :-)
      帶尐鹹香幾好食, 兩隻用作聖誕大餐還是自己食?
      大人唔食乜滯, 我食多, 比火腿好味。不過一隻咁嘅都要食一排, 又因稍鹹唔想食得太密。昨日剛巧侄女搵我食飯, 順便分了三分一給她。
      呢隻0.88kg, 該銀$5.X。 :-D

      刪除
    2. 試過用手機回應網誌係得架,只係呢次可能扲錯掣 ;P
      $5.X ﹖平呢邊好多喎,抵食﹗
      因為有同事訂購分享,食過覺得好食,但該店要在十一月訂貨,電詢態度唔憂做咁款,於是搭泠媽(其妹俾料,佢屋企附近的工廈有售)買了兩隻,可逐隻買,每隻平四元,全年有售;與弟家KO了一隻,另一隻擇日.....
      再覆診,轉咗眼藥,現在好多了,精神亦旺了,長時間調養不能免,相信近月都郁不得其正,要黐家了...... ;-(

      刪除
    3. 唔知有冇品牌之別, 原價$3.99/磅, 現在$2.99, 呢隻唔夠兩磅, 所以唔使$6。鍾意食就得喇, 差不多一百蚊隻都唔算好貴。
      不少人鍾意食煙火雞肉, 堂弟上次過嚟, 都買了幾舊雞上脾返去。 :-D
      做係要因應應環境調節囉...冇事就好...
      今回尐火雞肉啱食咯...:-(
      近兩日應該又虧咗, 而且好似幾勁, 頭刺今日又有尐發燒, 現在沾寒沾凍, 最衰白袍老友放假放到1月5號才返...。
      頂唔順要食藥庫劑抗生素..至多畀佢鬧。
      無胃口, 煲啖白粥食, 食時落些少火雞肉碎取其少少鹹味, 唉, 年尾又整劑咁嘅嚟歎。

      刪除
  4. 自己從來都無買火雞...都係去人到食....次次都食唔晒.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 不論生熟, 成隻的我地都肯定唔會自己買嚟食。
      以前在相關的節日大食會家人間中會焗隻食嚟 "應節", 近年都冇了。那時食剩的雞胸, 大人會拎走一些, 返嚟整碎用些少沙律醬撈一撈夾麵包食埋佢。
      一舊呢尐煙雞腿或是雞上脾份量不算太多, 都算可以搞得掂, 自己亦喜歡食, 於是久不久趁減價才買次。:-

      刪除