2014年12月23日星期二

雜記


行園

晨課開始休操半月
趁今日午後稍見陽光
往公園行下...影幾張相






  

溫度雖係正數(1度)
但空氣依然冰冷
行一陣已覺鼻刺...隨即流鼻水咯

脫了手套邊行邊影十零張相對手亦吹到發紅
兩個圈已經頂唔順
走人... :P

明天開始連續幾日有雨
就算稍為回暖都未必可以再過公園行了


去年大大劑的冰暴至今剛好過了整整一年



------------------------------------

洗車

本來星期二係洗車日

這星期由於放假關係
方便大人和同事交收洗車季票
趁佢地今日約了去聖誕血拼
早上車大人去和同事匯合
順便攞埋張季票今日洗車
待大人血拼完之後接她返歸時交還

其實架車都唔係幾污糟
而且明天開始連續幾日有雨
哈...不過畀咗錢嘛...

副駕不在...一兜友操控架車並且影埋相
今日天氣好尐...前前後後有幾架車排住隊洗嘞  ^-^

 將車駛上條單邊自動車軌...去到感應器啪咭(季票)
然後空波在條車軌上等佢自動慢慢推進

首先洒濕車身...然後噴些七彩清潔劑



近距離過水 ~ 水力好猛...聲勢甚盛


 尾聲...風乾
直至綠燈才入番波開走
的確洗得幾乾淨的
不過玻璃和車身的水漬多數未乾得晒
好多出嚟之後都停埋一邊加工抹乾...我都係咁架  :-D



------------------------------------

買腦

部枱機近來愈嚟愈唔掂
開工時愈行愈慢
做嘢、睇嘢都十分不便
而且...不時要重新BOOT機...
有時要爭分奪秒架嘛

是可忍孰不可忍也...

雖然可惱
然而腦老惱之何用
蓋年事實在是太高了
只好的起心肝開聲麻煩侄女 ~ (項莊舞劍...志在佢老公  :-DDD )
請佢地同我吼下有乜機啱用又減價有著數時就預備換機喇
佢地事前鎖定目標
星期日一家三口同我去睇實物

減價要在24-28聖誕期間才開始
到時應該會十分擠擁又恐怕無貨
佢地同我打埋如意算盤
同BBUY講好(?)
現在用正價買下
到聖誕減價時攞單回來退回減價的折扣
(我自己的算盤係...如果到時講唔掂數或有甚麼唔君真的...至多退貨) :-D
 
佢地提議我買部較大的LAPTOP
我話睇慣大MON
於是另加一部24" MON
(本來佢地提議27" 添...我驚枱細MON大...而且我都唔打機嘅)  哈哈...


LAPTOP
1TB ...8GB RAM
 應該好勁嘅咯喎(?!)
我邊使用到咁 "行" 呀?
不過唔要咁高規格的都唔會平幾多
是但喇... :-D
擔心WINDOWS 8會否用唔慣、唔識用呢...:P




4 則留言:

  1. 回覆
    1. 現時還未開箱。
      大家的想法都係等聖誕減價舖頭畀到宣傳單張所說的減價折扣, 待整個交易圓滿落實才搞部新機 ~ 電腦目前放在侄女處, 方便侄婿稍後同我SETUP、下載一些使用程式...然後才上嚟我屋企搞其他。
      現在的退貨制度相對比較嚴謹, 沒以前那麼寬鬆了 ~ 明顕看到"用過" 的東西而物件本身沒有問題, 好多時都唔接受退貨的。
      初來時聽聞...只是聽聞...有些人特意去買件靚衫出席宴會, 單嘢過後拎番去退貨, 租衫錢都唔使。 :-)
      最近買了個花洒頭時問過, 裝了上去開水用過之後, 就唔可以退了。我諗譬如拆盒後睇過唔滿意係可以拎番去退的, 但若是用工具裝上去之時整花了, 甚至開水試過覺得射水唔滿意, 都唔接受退貨嘅嘞。

      刪除
  2. 大細俱換﹖15" laptop 好大噃 ;-) 我部枱機已荒廢了,只在公司用部 laptop . . . . .

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次回港帶過返去的細機唔使換, 只換部老爺枱機。部細機做嘢、睇嘢係OK的, 現在一預備會 "做嘢", 就兩部機一齊開; 但我嫌細機個鍵盤太細打嘢唔方便, 所以本來今次都係想換番部枱機的, 但侄婿提議不如買部大尐的LAPTOP...。
      用開這部枱機應該用了超過十年以上架罅。因為現在開工多數至少同時開三四樣嘢睇..., 有時去尐相多及較多花臣的網誌、甚至有圖有片的報紙網頁及FB都會下載得幾慢下(有時會出句說 "有阻慢...反應的SCRIPT...(?都唔知乜SCRIPT嚟)"..., 有時又會話 "沒有回應", 激C。), 有時甚至完全唔郁, 久不久要BOOT過機...; 埋架時候就可能影響搵食。:-)

      刪除