2014年12月26日星期五

幾餐。新機


假期至今餐細餐大

 雙英冇約撐枱腳






----------------------------

 大人射雀獨孤嚼




----------------------------

聖誕過府共一桌

廚神兩公婆自己有約
佢叔仔叫埋我地上去食聖誕大餐
"有兩枝好嘢...一齊試下"   ^-^
餐前小食鵝肝醬...先DAP半杯為快

先試樽冇咁貴的
佢地預先倒落此樽透氣
自己一向有得飲就飲
對此道沒甚麼研究
第一啖之後...
叔仔之夫人唔抵得拎了我隻杯搖...呀...搖
搖咗一陣大人接力依樣葫蘆...
再飲第二啖...同第一啖的味道似乎真係有尐分別
不過自己都係冇乜耐性咁搖法
倒到嚟就飲架罅 :-D
叔仔夫人的弟弟稍後在席上講開都係咁話...
並笑語曾經有次一班同道中人聚飲
有人要執正等透氣
有尐唔理即飲(包括佢)
尐酒還未透完氣佢地已經消耗了一樽有多
那位還等緊透氣的大大不以為然
之後就沒再出現同佢地一齊飲了... :-DDD
我附和說:
"無所謂...各有各飲...這也沒甚麼可惜的..." 哈哈

人多時用作識別杯主









鬼佬超市急凍洋葱湯(冰成圓墩狀)
整個圓墩放入兜內焗至大熱
方便而且味道不錯的

燒牛肉汁






貴嘢出場 ~ 成百蚊枝
消耗了半杯
之後還飲了半杯姻伯自釀的
三種味道自然有些分別 ~ 各有千秋  :-DDD
無所謂...一樣咁飲



壓軸
呢杯加料濃咖啡飽餐之後醒胃提神
希爾頓酒店的蛋糕亦甚正

還有..."茂姐/茂妹?" 位師傅在節日自製派送的...
不過我唔多肯定 "茂者" 究竟是母抑女(?)
也記不清楚曾經依稀聽過的那段師徒因緣...
總之聖誕上嚟多數都見這堆好食餅仔
不過自己對此興趣不大耳  ^-^


 ----------------------------

 減價新機有攻略


早日驚減價時無貨遂先用正價買了一機一MON
本來預備等24-28減價拎單返去退回折扣
侄女地在24號開始減價時見店舖有貨就索性在網上訂多一套
正價買的就打算在28號拎番去退貨
如此比較簡單直接
可免就追回減價折扣同店舖講古時夜長夢多甚至橫生枝節
呢尐咁麻煩嘅嘢梗係讓尐能言善道的後生去...同我做喇...^-^

新舊並存的兩部LAPTOP的大小比較

電腦先於大MON送到
侄婿今日拎機上嚟...
先搞掂無線上網及電郵
以及裝了一兩個應用程式
不過為食靚妹夠鐘返歸叉電
待遲尐才繼續


2 則留言:

  1. 我飲酒都係同阿大一樣.....:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 志同道合 "唔介意"...; 有機會同MISS飲番杯 :-D

      刪除