2014年12月5日星期五

日誌


今朝在球瑒先行圈
然後八卦睇下教友 "壁報"
最後才打波

學校教職員除非也是這個堂的教友...(好像得一位高層係) :-D
其他俱不與焉
佢地自己會在出面另外搞餐
我...亦不與焉  ^-^



賀格? @-@




又停一次


 打完波去食沙爹牛肉意途中...
今日天氣又唔錯



食完返歸一早向侄女求救
事緣昨晚開工畀我搞到入唔到去ROGERS YAHOO個電郵地址戶口
以前用OUTLOOK EXPRESS收發電郵
唔知係咪該軟件太舊
上月開始AVAST防毒軟件就話...個甚麼 "驗證" 無效 ~ 都唔知佢(口翕)乜...
從此收發電郵都唔得
唯有轉軚直接入去ROGERS頁面做(一如返香港時...)
因為我同大人各有一個郵址
兩邊LOGIN下...
搞搞下我個戶口入唔到
知道衰咗 ~ 自己去改密碼又搞到...亂七...八糟
唔識搞...放棄

侄女晏尐帶埋靚妹上嚟睇
佢話ROGERS目前封鎖了我個戶口 ~ 維持12小時
可能昨晚我試咗好多次都入不到
佢驚其他人白撞卦
電腦盲邊知咁多嘢吖
侄女話明天會喺佢自己屋企再試下

然後老、青、B三兜友出去食上海嘢...
靚妹有媽咪陪住...又有街去又有嘢食自然開心

............今日冇得晝寢 ~ 烏下烏下...........

如常接大人收工
大人卻有任務在身
幫同事走趯
拎張 "買貨ORDER" 去位學生爺爺處叫佢執尐海味雜貨
老闆個孫女係大人班內的學生
常來接放學所以幾熟
大人去買嘢通常都有多少著數
有時收平尐或是打折...有時又送尐零食咁
客氣到令大人唔好意思
好在大人幫襯不多...佢係成喼咁用飛機喺小島運返嚟的嘛


執齊幾大袋
今日、明早我都要出尐力

搞掂去開餐
下午茶時段

 燒味雙拼飯+紅荳冰 $8
尐碼畀的部位就差少少 ~ 兩樣都係燒味中相對的 "貴" 嘢...做生意梗係咁架罅


最抵係呢個
牛筋撈麵+紅荳冰 $5.75
今日我改呢個餐叫 "上證撈粗" ~ 很牛...很牛
大碟到離晒譜
兩碟嘢都食唔到一半
十零蚊又食又拎
還有兩杯紅荳冰喎


 農曆十三的月亮





食完嘢大人還去行了陣超市
 夜媽媽兩兄弟(?)碰頭相遇 (現在似乎通街都係.) :-D
佢應該有買多個C$1800的PACKAGE
所以有個車頂行李架、車頭罩...(唔記得還有三兩樣乜)等




6 則留言:

  1. 早晨丫! 大sir, 好快又聖誕啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師太早晨! 近來你好似已經印緊腳咁... :-D
      好快聖誕, 好快有影皆雙咯...:P

      刪除
  2. 大sir, 你咪鬼笑我啦!
    聖誕返中山, 唔止皆雙, 重有契女一家添喎!
    到時一定好熱鬧丫!

    回覆刪除
  3. $5.75...呢個餐抵食喎.....:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係十分抵食, 呢個係我地每次去食的 "膽" 餐, 必叫(試過一次叫牛腩, 覺得肉鞋, 以後就叫牛筋), 然後加多一個其他的, 梗有得拎走。
      紅荳冰亦幾好飲, 不過就傷身尐, 久不久一次, 算喇... :P

      刪除