2014年7月8日星期二

試新


今日打算同大人去試間新店 ~ 食自助午餐
咁啱侄女屋企停水停電要搵地方落腳
兩母女一早嚟我地度
於是晏尐一齊去食...








雙英兩人份

聞說午餐都有三文魚刺身
現在只得壽司
可能新張期才有





燒牛肉 ~
 渣(平)... 渣(上)

即揀即炸



餵雀仔咁餵為食妹
食到咁上下有尐唔耐煩


 扭阿媽抱佢出嚟


由大人護駕
 同兩母女一齊出去兜個圈
今餐至抵靚妹...唔使錢
其次係我...八折
^-^

靚妹又食過
全是至愛
食完一啖隔耐些少唔餵住
MUM MUM... ... ...






呢樣喺大人嘅


今晚我應該都唔使點食 ~ 開工途中叉少少電足矣
大人隨後亦要修心養性咪食壞個肚皮
星期三上機罅...



16 則留言:

  1. 哈!餐餐都有好嘢食啵.好嘢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好就不見得咯, 納納雜雜, 多尐選擇咁囉 ~ 不過中日自助午餐之中, 呢間暫時算唔錯架罅 :-)

      刪除
  2. 雙英單飛,一個忙一個閒 ;-)

    回覆刪除
  3. 吓! 點解你唔一齊返丫??

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 唔夠 "水腳" 嘛!!

      刪除
    2. 返黎打番幾場麻雀咪有"水腳"囉

      刪除
    3. 那就關乎因果的先後了 ~ 未有 "贏夠雀金這個因", 安得 "有水腳" 這個果呢? 一係師太送張機票先...:P

      刪除
    4. 你出住先啦! 最多係麻雀枱上叫埋二家鬆多D張俾你喇!

      刪除
    5. 可以出住先就唔係叫 "唔夠水腳" 喇。機票冇得賒架。
      一於等我儲夠錢先喇。

      刪除
  4. 你年中都食幾多次自助餐喎,亞大人返港冇人煮飯,會否得閒心思思又去食吓呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係成日去食架。:P
      屋企不常煮飯, 除了最去得多係在飯堂(茶餐廳)食個午餐(晚上早食, 去到多數都係食 "今日午餐" 或是下午茶餐的); 有時大人想食蒸魚, 才去食小菜, 通常會蒸條魚加一個餸。此外, 以前隔十天半月, 就會去食餐自助餐的, 貪多尐嘢選擇 ~ 以食日式自助餐為多, 因為普通價錢的中式自助餐, 煮出來的熱盤多數唔係好掂。
      今次試呢間似乎比較好尐, 價錢貴1蚊兩蚊左右, 但尐嘢企理尐。
      大人返工, 我想食係可以一個人去食自助午餐的, 不過就總覺得一個人去食自助餐, 還悶過一個人飲茶, 所以印象中只去過一次咁多。而且, 去食完自助午餐回來, 晚餐多數唔使點食, 咁大人就要自己一個人整嘢食。:P
      以前不能享受到折扣優惠, 現在去食午、晚都會有九折甚至八折, 可能會 "引" 到我這幾個星期自己去食多三兩次也未定, 哈哈, 而且, 知道我得一兜友, 細佬及姪女地去食, 可能會問埋我。至於廚神呢, 或者都會間中招呼下我上去食幾餐吧?! :-)


      刪除
  5. 阿大好似差唔多每月都有任食......依家仲有折...食多幾餐咯.....:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 驗身及腳痛前真係每個月都會食兩三次。膝頭哥痛初初以為係痛風, 咪收歛下唔敢食自助餐住囉。但白袍老友睇過摸過屈過話唔係痛風, 係行得多咋喎, 於是又要修正下 ~ 暫時唔做咁多運動, 食番自助餐囉。:-D

      刪除