2014年7月30日星期三

行蹤食報之三


大人日前首會兩兄弟.. ^-^


搞禮物






大人做代表...食埋我嗰份




5 則留言:

  1. 兩個大頭仔,係咪將有第三名﹖追個女﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. "係咪將有第三名﹖"
      你見到疑似 " b " 的身影咩? ~ :-D
      好似無乜聲氣喎, 應該唔係。就算真係有位b 在(我唔識睇, 哈), 據說當日人馬雜遝, 靚仔尐阿姨及婆婆都在, 所以都唔知邊個打邊個。:-)
      其實第二名嚟得咁快, 佢地已經覺得有尐意外, 照到係仔(應該!)已經又有尐失望。記得當時堂弟妹寫道:"...又係仔嚟..." , 我感覺語氣有些悵然。 :-DD
      據說堂弟原來一早鍾意女, 那佢就一次比一次失望咯, 哈哈。大仔好細時我擺上嚟嗰尐相, 你見唔見(唔記得有無擺過)佢地有時將靚仔扮到好似個女仔咁, 好笑架。不過現在看來, 大仔都重係有尐似女仔, 細仔就係男仔樣。
      知佢地恨女, 講笑叫堂弟妹追多個, "唔敢咯"...喎..。我心諗, 寫包單都未必唔敢呢....:-)

      刪除
  2. 燒味拼盤之外,仲有一兜燒鵝?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇落好似係, 下次謦開問下大人。

      刪除
    2. 大人證實你的法眼無差。

      刪除