2014年7月27日星期日

食鱔記


廚神待第一批香港來客回歸
這兩天比較他條
又叫埋我上去食飯

問廚神我買條鱔上去怕唔怕整?(因為其實次次都係妹夫整嘅 :-D)
"怕乜?! 想食咪買囉..."   哈, 掂!

不過買鱔之時我就唔係好掂
搞到成身濕

魚檔大叔走出嚟同我一齊站在出面高約齊胸而幾乎滿水的鱔缸揀鱔
廚神說今日得五個人食飯

缸細鱔多
"五磅太大,要細少少...三磅零最好..."
我指指點點
大叔一隻手捉、一隻手拎個網兜
鱔身滑潺潺搞了一排始終未能成功
還 "刺激 " 到尐鱔爭相 "走避" 、掙扎
唔知邊兜整招烏龍擺尾
啪啪啪...呼...跟著水花四濺...
我 "走避" ...不及
頭面、衫的胸肩都濕了...連條褲都濕咗尐 ~ 不過並非因突變而嚇至......  :P
狼狽 ~ 聞下...好在尐水冇乜腥味

大叔要搵師傅出馬
師傅即是師傅
落手即掂...捉來易如
"用手捻住個頭先唔會跣架嘛" ...呢句係師傅對大叔講的... :-DDD

妹夫熟手
好快就去潺、斬件、醃味

原來廚神見我買鱔食
還叫埋亦好此味的大伯夫婦從老遠上來
一共七個人食
早知就買條大尐架喇

^-^




蝦醬通菜鮮魷 ~ 久矣乎無食了


大碌的翠玉瓜是自家後園產品 ~ 好正!



有鴨有鱔
砌了大半杯紅酒、一罐啤酒 ~ 同時孖上 ~ 一啖呢尐、一啖嗰尐
還有一碗半...鱔汁撈飯
正是酒飽飯足
呢餐過癮過喺街食好多

兜鱔最快清晒 ~ 一件不剩...汁也所餘無幾




大伯在...飯後尚有餘興
 呢舖個個都知我做緊十三么
尚欠兩隻 ~ 九筒及九萬
摸到一隻就叫另外嗰隻

未得住都虛張聲勢
拎部相機出嚟影張相話預備 "威水留影"

唔知佢地信唔信
不過我摸到尾都摸唔到叫糊
佢地亦食唔出...唔知係咪驚咗我而棄糊咯... :-D
呢招係心理戰術
終於呢舖摸旺



不過散場都要輸5底 ~ C$25

廚神贏晒 ~ 算喇,煮餐咁辛苦,"慰勞" 下佢囉...



4 則留言:

  1. 高手,心理戰都出埋,怪不得稱雀王,嘩!蟮唔平,香港要百幾二佰蚊斤.

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日都輸; 貪玩, 志在娛樂下, 所以搞搞震。
      咁呢邊都唔算好貴咯, C$13/磅, 呢條差不多40蚊。

      刪除
  2. 有得食又有得玩....抵啦....:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 美中不足唔係贏5底, 而係輸唔抵(=5底 :-D)

      刪除