2014年7月25日星期五

食完行公園


今日又係中午才瞓...晏覺
瞓醒下午四點幾矣
 
侄女來電問...出街一齊食?
好!

五點幾嚟接埋我去食
就靚妹叉電
靚妹好似認得我咯
肯畀我抱下
不過...抱一陣擰兩擰...
一見到阿媽又想去阿媽度
過手寶...^-^

任得佢地想食乜都冇所謂
"上海嘢喇"
去到門口我去隔離商場間唐人雜貨舖幫細佬搵臭丸(真係丸嗰種)
買嚟趕浣熊

叫佢地坐低叫住嘢先...
我再加尐添

"蟹粉" 白菜苗...喎...
少少蟹肉咁喇, 蟹粉...哈, 應該唔係囉 ~ 咁多粉咩


瑤柱乜乜餃





還有碗白飯... ^-^


----------------------------------


食完車番我返歸
落車唔上屋企住
過公園操一課

天氣好到不得了
陽光不猛
溫度22度
微風
行得十分舒服
2圈
這一兩日唔覺唔覺個膝頭哥好似鬆番好多
可以差不多行得番以前咁而冇扯緊的感覺
然而都係行2圈好嘞
慢慢嚟 ~ 免得又 "過勞"
唔知同食番餐日本自助餐有無關係...:P



野兔數態

佢真係當我無到
我兩頭騰咁影
佢淨係掛住食








咁細條唔知釣嚟做乜
尐水又唔 "乾淨" ~ 淨係水裏邊尐雁C都... XC===



也是運動

前面有幅矮牆
呢位老兄(應該老過我...卦(?) ^-^ )將波撞埋去彈番出嚟
彈出唔啱位又走去執波...
我諗運動量勁過我行... :-DD






4 則留言:

  1. 長耳架喎,係咪兔黎呢﹖ ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 經你一提, 應該係喎...
      先入為主, 以為都係松鼠...; 諗住兔仔有人養...白色架嘛...:-DDD
      即改...:P

      刪除
  2. 睇唔到條尾....咁大隻仲以為係兔仔......:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, MISS "及時趕到"..., 睇到無知之一面(當然唔只呢一面); 重曲線糾正, 多謝。:-D
      以前都好似影過...可能無提係乜, 又或者兩位已經 "忍" 咗好耐...先出聲。
      好以有隻股叫金隅, 睇個名我初初以為係金股, 後來才知係水泥股。 哈...

      刪除