2014年7月12日星期六

日誌


今朝約了飲茶
侄女揸車順道來兜埋我

落街時特意繞過去望下 "兩棵樹"




BB:"並非扮型女, 而是一早陽光已經好猛, 我對眼好嫰架嘛..."



 飲茶前最佳狀態過磅



-------------------------


飲完茶返嚟和HK網友謦了一排才去瞓

... ... ...

 今晚一湯一飯
都是餐餘及特備存貨
 待食得七七八八就會出去搵食嘞  ^-^




-------------------------

食完尚早
他他條條過去操一課

2圈散步 ~ 40分鐘



你都要抖咩?






2 則留言:

  1. 食飽就獨自去.....兜圈......:P

    回覆刪除
  2. MISS特登想考下我口齒伶唔伶俐耶? ;-)
    若是我照MISS咁寫...同大人講今日做過尐乜, 就C火罅; 我有尐黐脷筋架... :-D

    回覆刪除