2014年5月30日星期五

雜記



今朝一早送大人返工,
在學校門口對開影的。

天氣漸漸炎熱,大部分的落葉樹都已經重新出葉 ~ 綠意盎然。
這四棵和屋企門前那兩棵不知是否同科,卻依然光脫脫。
心裏嘀咕不只,還常和大人呻...
"門前那兩棵樹不知是否凍瓜了?!"

這裏四棵、自己門前那兩棵、公園還有一些...;
希望只不過是今冬太凍凍到沉睡昏迷...,唔知醒啫...。




晏晝落去同佢沖涼


接完大人收工
病體未十足復元
入商場食碗粥

大人在附近一帶工作及出入多年
經常在這商場碰到熟人 / 家長


趁仍有陽光諗住一個人過去行
大人又話去
行慢尐...當散步囉

 此箱原用作歇歇腳、飲啖水
唔知邊隻(鵲?)老實不客氣起了個私竇...
(鳩生可能一個唔該...)







大人虧虧地
16度
西北風
唔夠衫 ~ 只行了一圈就話覺得凍
"畀件多袋龜殼你著喇,我打咗肺炎針..." ^-^
"我返去攞衫再過嚟..."
騰得嚟都收日頭咯
不如歸 ~ 行多個圈算喇

繞出了公園
從陽光稍盛那一邊踱回家

巧得很
居然發現了幾叢我都認識而如今已難得一見的
"不文手指花"  (?)  :P




------------------------




4 則留言:

  1. 又有得目行公園.....未見過咁不文嘅花添.....:P

    回覆刪除
  2. 植物的正確學術名稱我萬不識一...:P
    縱然這樣子純就形態以 "意筆" 亂咁起名, 都隨觀者各自解讀... 君子淑女有君子淑女的另外解讀, 唔好彩遇到我就有這不文的解讀囉。 :-DD
    植物想必叫屈 ~ 現於MISS跟前好過畀我見到咯...

    回覆刪除
  3. 正確學名問阿鳩生可能知

    回覆刪除
    回覆
    1. 關關睢鳩, 答在河洲。不懂禽鳴, 徒呼朱兜。

      刪除