2014年5月23日星期五

行多日。驗埋身。食番餐


昨天下午作雨
驗身前最後衝刺
吾往矣
四圈 ~ 55分鐘


艷色







雷雲


藍天這忽獨好 ~ 睇怕都唔好得幾耐


遠處不時傳來隆隆雷聲


揸機之女


騎單車而來




怖之尅星?


行到三圈幾
 經過樹下頭頂忽覺一濕...
嘿,唔係小型轟炸機...HAWA?
立即摸摸...
水嚟啫
加速
撒退

幾滴驟雨
到黃昏才來場9C

---------------------------------------------------

今早同大人一齊年檢驗身
整個天冷冇郁
近三星期催谷勤操密密趕功夫
蓋不得已也  ;-)

白袍老友早前提過差不多夠期跟進再做一次內窺鏡檢查
戰戰兢兢等佢出聲
"你上次2012年做過,2015年夠期,到時你提我喇..." (隔三年)
哈,不禁偷笑...

我自己都冇記清楚上次係幾時做的
以為這次年檢會順手寫紙去做埋
現在可以拖多大半年
梗係求之不得喇  :P

不過
"幾時打過肺炎針?"
"我似乎冇印象曾經打過喎..."
"...現在你可以免費打嘞,打埋喇..."
"哦...好..."
例牌篤一針抽幾筒血之外
白袍老友酬賓
送多一針


---------------------------------------------------

早前約了家人等驗完身才食番餐

烏英請的... ^-^
事緣有尐橫財...之外
或者也算是賀一賀耆英的掟彎之宴卦?!
  ^_^



唔多似乳豬, 似中豬多尐。
不過都OK







定碗神針
都唔易搵架

懷舊菜 ~ 江南百花雞
後生時食過; 在呢邊都係第一次食。

大槪製法好似係...
成隻雞去骨起肉留番完整的 "一隻雞皮"
釀番尐蝦膠+雞肉入去...
空口食覺味道稍鹹, 大致上都算唔錯。



青斑恆貴
細條且不肯定是沉是游的
都不能苛求咯, 唔通唔使畀人賺咩

自選製法 ~ 金沙龍蝦







梗食唔晒...



8 則留言:

  1. 咁有信心,未驗身就卜定位慶祝?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大人的搞作; 反正驗完就 "塵埃落定" ~ 稍後睇報告掂就 "既往不究", 唔掂嘛...就食埋呢餐然後入戒食所 "重新做人" 囉...:P

      刪除
  2. 驗身前我都唔食住啦,費事影響個report,到時白袍老人又要你食藥。食完呢餐啲膽固醇實升高啦,金沙龍蝦、釀蟹箝、金菇伊麵、百花雞,樣樣都好甘。哈哈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐食完就齋番兩三餐, 量少尐, 希望可以戥番勻...。驗完身都會盡量去行番密尐, 一來爭取為食配額, 二來做完運動個人的確冇咁 "立"、筋骨關節等都冇咁易傷及痛...。
      白袍老友通常在年檢都會問 "有冇做運動?!"。 :-)

      刪除
  3. 近排尐相頗有看頭,新相機得心應手﹖大嫂傑作﹖;P

    回覆刪除
  4. 哈哈...此日獨行, 大嫂返緊工也...。之前的若是行孖咇, 大人因比較少見現場景致, 好多時喜而會問我攞機影之, 不過到冇乜 "影頭" 之時, 部機又交畀我袋番才續行...。 :-)
    至於餐嘢, 頭兩張的那枱和菜單係我影的, 其餘就係大人的傑作了。
    所謂得心應手, 都不外係揀啱BS, 其他就唔識搞(大人都唔多識),可能影時撞啱冇咁毛躁和手定就好少少。
    若然我影的真係有那少少進步, 肯定你有一功 :-DD。喺呢度固然不時教吓(最記得又算明尐的 ~ 係 "攞嘢" 有時唔好 "貪多" , 影時都會記起, 但做唔做得好就關乎自己的眼界、判斷和能力了 :P), 喺嗰邊又有佳作示範..., 因此一如大人看顧的CASA幼稚生都學多咗尐嘢。;-)

    回覆刪除
  5. 擺壽宴?.....要派利是喎.....:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 今年生日己經過了多月罅...
      而且近年都只是兩個人靜靜局局求其出街食餐就算。
      大人留枱訂這個萬壽無疆宴時, 對方問使唔使舖紅枱布, 大人順口話 "好吖"..., 又揀要壽桃...咁啫...。
      我講笑問大人喺咪見我掟彎昂然進入人生另一階段, 名正言順有得攞些少政府津貼以及其他細微細眼的著數, 因此賀一賀我... :-DD

      刪除