2014年5月1日星期四

水族館之旅(三之三)



































9 則留言:

  1. 睇晒三集...好似去遊咗一次咁......長者有冇免費?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊應該冇HK海洋公園咁疏爽, 我諗至多收平多少(?)。
      若果有免費, 下次我央求MISS大人搵日淨係帶我一個人去玩...:-DD

      刪除
  2. 有無搞錯呀,有片無文,無咗呀茂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, (三之一)嗰篇開宗明義已經講咗罅...老兄;
      我冇份去, 邊度識 "講乜事文" ...
      我睇完好多唔知係乜嚟... :P

      刪除
    2. 哈!講開講又影得幾清楚,我去海洋公圍影到鬆郁矇,無閃燈快門慢,魚在郁真係無乎.

      刪除
    3. 大人影相好過我, 我比較求其、無奈性...。 :P
      不過大人有尐都影得矇架, 佢會影多一兩張。現在的數碼相機啱我用, 對住就影, 只求有嘢睇, 效果一般都可以。

      刪除
  3. 水母好靚,海洋公園個水母館都未去過;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 顏色鮮艷, 型態優美, 所以放在幾張相上嚟。
      哈, 我連海洋公園都未去過...

      刪除