2014年6月8日星期日

夏日美足


今早飲茶並巡完超市回來,
途經家居附近學校毗鄰的草地及球場見十分熱鬧,
好似有嘢睇咁喎...。

不甘寂寞的無聊雙英幾乎連見到倒瀉C都八卦下的...^-^

 (順便說句,若是對題目的可能歧義產生錯覺而入來...以致失望者,真的抱歉。 :-DD )



泊好車上樓
裝備妥當 ~ 減衣,笠頂闊邊太陽帽及戴埋黑昭,帶樽冰凍清熱粟米水添

出發...行過去

今日不知是否美式足球日
球場和草地分别都有多撥人馬佔用


應該都係學生哥 ~ 此中有未來的球星...耶? ^_^
這邊廂的草地 ~ 充作練習場



美式足球常見劇烈埋身衝撞及拉扯衣服的動作
如此姿勢,竟似摔角多些   :-D

教練擲球...

球員接住...



另一邊廂
正式比賽
原本是普通的足球場
事前改裝一下...草地上亦噴上美足的場界


球衣膊位臃腫 ~ 有保護作用
(未見過裏面係點的...)



OK...OK...
我都唔識睇嘅,只在外圍影幾幅相啫...。

大人反而因同事解說過而識少少

美足這樣子成班人碌地叠埋一堆的鏡頭常有


據大人說...攻方得了分 @_@

空中的龍門
我只識少少...就係...
唔知點樣...,個欖球穿過上面個龍門兩條柱之間就會得分

 影完美足相
兜落公園返歸
正午好曬
看看有冇機會影到禽鳥悠然飛翔的姿態

雙英站在樹下陰處
等...
可能曬得滯...乜都唔願郁喇...:-D


 看來 "耆(?)" 過我、精神過我的另一對雙英拍拖踩車
婆婆踩單車的平衡技術應該還叻過我...  :-D


影唔到禽鳥...影隻大鐵鳥補數囉

上面的美足唔啱睇...或者睇呢隻
看著看著...有尐羡慕佢游水咁叻
後生時有陣經常同朋友去海灘...
不過自己就 "游目四顧" 多過 "落水" 的  :P
現在有時覺得連爬兩步都唔得...好渣
這兩日細認哨牙仔的尾巴和鴨、雁的腳之後...有些釋然了
Q仔諗起了莊子說的...殊器、殊技、殊性...嘛 :P


成日有人餵食 ~ 聞風(味?)空群而至

呢度兩隻嚟架 ~ 搞乜?
兩隻嘢因爭食而開片 ~ 大打出......翼、出咀...
埋身肉搏 ~ 咁睇都唔知邊隻打邊隻咯

結果...鎩羽...(齊齊?)  ^_^



18 則留言:

  1. 美足我真係唔識睇,球員攞住個波衝唔到幾米就俾人攬停,這個畫面不停重覆,表面刺激,實質節奏好慢,停頓多過進攻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美足唔識睇定係唔敢睇先? ;-)
      呢邊尐運動, 真係睇到頭岳岳, 冇乜興趣, 否則都唔使咁鬼無聊。學你話齋, 美足真係睇得幾悶。
      最刺激要算是冰曲(冰上曲棍球), 場仔細細, 速度極快, 一邊快速溜冰, 一邊揸枝棍又推又撩又射, 幾下傳、射之際, 快到有時連個 "碟(硬而扁的)" 都睇唔到揈咗去邊的。而且尐友郁尐又經常打交..., 有時抽得好勁架(可能恃住有個頭罩保護), 有尐人係想睇打交多過睇打波...。 :-D
      唔知你有無睇過那種叫 "冰壺"的賽事, 尐友揸把好似掃把咁的, 在個移動中的壺側邊硍住個壺郁而猛擦猛擦, 我就笑架罅...。

      刪除
  2. 冰壺冬奧有睇,女運動員好多美女啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 你都算正常, 沒有完全不理其他而淨係戀足(不過下星期會唔會開始發...)狂, 亦鍾意睇美女 ~ 應該多過鍾意睇個壺喇; 咁睇選美比賽會好睇尐... :-D

      刪除
  3. 相片有框,又可以寫說明,呢個功能嚮邊樹揾架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的網誌 dashboard--->設定--->文章和留言--->在燈箱中展示圖片? --->是;
      之後可以編輯張相--->左CLICK一下出現選項--->新增說明文字。

      刪除
  4. 嗰張“鎩羽”最有趣,只睇單張,有無限想像空間 (拍掌)

    回覆刪除
  5. 仲以為有熱褲美腿添........:P
    鍾意最後嗰張相..........正....:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都知...呢便尐人相對冇香港尐咁窈窕喇...MISS, 美腿應該HK多尐、靚尐
      ...;-)
      求其影...聽多尐你地尐高手的 "聲氣", 好讓遞日知所取捨...

      刪除
  6. 我都以為有美腿睇,哈哈 ! 有假期便出來八下巡下又帶埋相機影下相,一樂也,生活的樂趣是要自己尋找的。今年初在俄羅斯舉行的冬季奧運會好精采,很多冰上運動令我大開眼界,尤其冰壺賽事,因為未到最後一分鐘都唔知賽果,分分鐘可以反敗為勝或者功敗垂成,就憑最後一壺踫撞的功力便改寫賽果。其實捽地擦地個動作好講功夫的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在出街多數帶埋相機架, 無帶相機還有部 "手機"!! 哈哈...(現在赧巴閉 :P)
      冰壺比賽自然講究技術, 那個壺並非直線走, 係有尐弧度的, 唔知點樣(唔識)有時去盡量接近、有時撞開目標等, 力水要用得技巧和用得準。捽捽下去影響個壺的走勢我見到想笑, 有兩個原因, 其一是自己未玩過, 唔知究竟咁捽法可以有多少作用, 不過佢地真係煞有介事咁捽...捽...捽...; 其次, 見佢地的動作, 就諗起在俊民苑自己揸碌地拖拖地...。:-DDD

      刪除
  7. 冰壺賽事有點似草地滾球,也是未到最後一刻都未可穩贏,個球也不是直線去,是有點向外篩的,冰壺可以一人甚至二及三人在旁捽地以影響速度,運動量大好多,滾球很悠閒適宜長者玩,但都考耐力及腦筋,幾好玩的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 犀利, 完全不同地緣、咁冷門的運動都識。 :-)
      玩過草地滾球?

      刪除
  8. 草地滾球我玩過幾次而矣,幾適合長者,運動量不大又可訓練眼力及腦筋。依家康文署也有長者草地滾球訓練班。早年因有班朋友熱衷此道,好多時要夠人數租場,你知我我乜都有啲興趣架喇。嗰時要返工周身唔得閒,唔敢惹開咁多壇野,所以冇繼續囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多年前我在HK時都見過人玩草地滾球, 那時似乎比較少華人玩呢樣嘢的 ~ 葡籍的所謂西洋仔相對反而多些。
      多尐興趣咪好, 退休之後就易話為喇; 可以同埋班朋友一齊玩, 柴娃娃更加好玩。

      刪除
    2. 冇返工快3年了,初退休時怕時間多,學呢樣學嗰樣好填塞時間,日子就是這樣渾渾噩噩的混過去了。

      刪除
    3. 真係唔經唔覺你都退休快三年了。你現在咁咪幾好, 日子過得充實...:-)

      刪除