2014年6月27日星期五

日誌



雖然大人放暑假,
唔使兼職早更司機,
生理時鐘有時都慣醒了。

昨晚開工稍為收早,
瞓到朝早六點就自動醒了。

睇陣機之後,
早餐未有咁早,
趁清晨涼涼地,
趌過去公園慢慢輕抒膝頭。


在紅綠燈前遇一八十歲的運動室室友,互道早晨。

"好耐冇見咯喎, 一齊行吖?...."
"今日唔掂, 隻腳有尐痛, 要慢慢就住行, 遞時先喇...唔好阻你...。"
"好...咁小心尐罅..."

分道揚鑣;
我過公園,
行得爽過我的仁兄大大步沿行人路繼續行。

1圈蝸速 ~ 連影相35分鐘

HELLO...




昨晚大雨








返歸等大人起身飲茶

咁多點心係因為...又食又拎




飲完茶買餸

蘿蔔鯽魚湯

西芹洋葱炒鴨胸

淥莧菜


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 早茶的茶錢及枱布費兩樣應該是但收一樣, 好似比較複雜, 又無詳細寫出嚟。
      根據我斷估的理解, 枱布費及每位茶都係$1的。閒日一至五的早茶就當係免茶(但冇明文講), 每張枱收番一份(洗)枱布費(唔理幾多人)。以茶錢來說, 一個人飲打和, 兩個人飲有著數; 愈多人愈著數。:-)
      不過閒日過了早茶時間, 和星期六、日及公眾假期, 就收足每位茶錢的了。

      刪除
  2. 呢位“松”哥食早餐先;DDD 又見咁大雙蝸牛,會唔會俾人踩扁架﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位 "松哥" 敏捷過我好多, 甫聽見我行近, 就嗱嗱聲爬左上樹先慢慢歎其早餐, 我就喺下面頭岳岳。一兜友...自由、簡單好多, 唔使等喱等(口路)...。 :P
      草地上的就好安全, 但有尐爬出了在跑步徑上的, 就在所難免會 "殉露" ~ 不時見到有PAT蝸牛醬的。

      刪除
  3. "今日唔掂, 隻腳有尐痛, 要慢慢就住行, 遞時先喇...唔好阻你...。"
    如果遇到十八歲女室友,就唔係咁講囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 以己之心, 度人之腹...雖不中亦不遠矣! ;-)
      唔使 "遇", 現在我不時都約個室侶行下孖咇架喇...不過佢過咗十八歲好多年之嘛。:P

      刪除