2014年6月2日星期一

佛跳牆糉


昨天大人同班C9兵團去蒲足成日
用 "團購價" (8隻以上不過得九折而已) 買了隻貴糉回來

今晚剪綵





 足一公斤重
淥幾條菜
兩個人食


泡定杯墨汁


同廣告圖片有尐出入 ~ 這是正常的  :-D
冇冬菰
江瑤柱又冇圖片咁多粒
冇鮮魷(呢樣冇冇所謂)  ^-^
"鮑片" 反而叫做有大、小三幾塊 ~ 但...係食而不知其味嗰種
還有幾粒蠔豉、兩片豬皮、兩舊肥肉、一舊蛋黃... 


好似雞塊的就是所謂的鮑片...嘿


勁大隻食唔晒
 失望倒沒怎麼失望 ~ 蓋一早已不抱期望...
基本材料糯米和綠豆沒問題 ~ 幾好添
問題係出在加了那些無謂的 "名貴" 餡料
除了江瑤柱本身算有些鮮味(還看品質),其餘於糉何益?
就算佢蝕畀你放的是溏心鮑魚...正如小饞常說的..."都唔match嘅..."  ^-^
食完這隻佛跳牆糉雖不至於 "跳海" 或是 "坎頭埋牆"
覺得見識一次都足夠了   ;-)

若是喜歡食糉,一隻簡簡單單的就好,不必踵事增華($)...
若是喜歡食佛跳牆呢,咪等我有斬獲時(??)才去食番次囉 ...(齋UP...:P)




12 則留言:

  1. 總之用剩的餸頭餸尾就塞晒入去啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻好似係叫 "大糉" 喎... ;-D

      刪除
    2. 嘿...= "大嫂" ...? :-DDD
      大人其實算係精明的消費者(級數就略低於我...), 不過有時就由於羊群效應及礙於情面, 而且見老儭極都係廿蚊, 柴娃娃湊個高興耳, 無可厚非。
      不過...若我在場, 就多數不會有事發生囉。

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈, 是說...糉還是真係那盅墨汁普洱, 抑者兩者皆然...?! :-)
      糉我地都是偶一食次, 反而飲茶有時會叫籠珍珠糯米雞; 若非飯桶, 多不好此, MISS不好此 "茶" , 理所當然... ;-)

      刪除
  3. 無錯,食糉都係食糯米同綠豆果種煙韌感啫,饀料真係無乜所謂,

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我不常食糉, 只是以自己的感覺和口味說兩句...貴得嚟又不會令其更加好味...。 :-)

      刪除
  4. 我都認為食糉不須太多料,有隻鹹蛋黃加小小五香半肥瘦豬肉便可,至緊要綠豆蓉夠多夠綿,糯米夠軟,已很夠水準。香港自許美食天堂反不及彼邦有卓頭,,好似未聽過有佛跳牆糉推出呢,哈哈 !

    回覆刪除
  5. 這種巧立名目, 不外想人付出多尐$ 去買嚟食的噱頭, 沒有也罷 ~ 反正付出多咗, 卻不見得隻糉會好食尐 ~ 係大隻尐囉。 :-D
    我自己比較抗拒那些唔湯唔水、亂咁嚟的 "創意", 哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 起碼吸引到你地買啦 ! 哈哈 !

      刪除
    2. 大人話 "C9兵團" 各自認購, 數夠八隻, 賺個九折折扣, 咁...咪...即管試下囉... :-DD

      刪除