2014年6月24日星期二

今日。當年


今日見白袍老友
匯報膝頭手尾...
問、睇、摸、按、屈...之後...
"呢次應該唔關痛風事
係行得多得滯(唉,即係唔做運動又C, 做又C...)
你食呢隻痛風藥比較勁
或者開過另外一隻止痛消炎藥畀你....
食兩三日藥唔夠架
要食多三幾日清晒佢..."

不過白袍老友隨後又話
"都係唔好撈亂你尐藥
繼續食呢隻食多三四日喇..." 

又開多樽痛風藥
呢隻藥食得要比較小心
要飽肚食
食咗尤其食得時間耐個人覺得噱噱地的...
腸胃會 "立" 尐
出口略見停滯...
早兩三年前有次痛風發作搞到要挾拐杖並持續逾月
食藥食到個人耷晒...嗰劑真係杰撻撻

都要食喇...希望捱多三、四日就完全無嘢...





------------------------------------------------


舊同事想我擺自己上...BLOG...
話若果睇到有人有景的相就 VERY GOOD嘞...
哈哈...即係想玩下我咁啫?!... :-D

比著從前就怕醜而且真係怕自己副尊容讓人柴台或是指指點點...
現在個人愈嚟愈化(神神地嗰種...)
既然同事開到聲(印象真係難得咁講的...)...OK...都說老咗面皮角化變厚...
冇所謂喇...反正從前都上過些相,大家見到笑下也無妨...

^-^

從前及現在其實都冇乜自拍的相
多數都係在某個場合人地影咗晒番畀我隨便收埋
手上的相其實不多...而且有些亦已經不知去向
細個及靚仔時的家庭相可能在細妹處...

這幾年有部相機之後自己才影相多了
但影景物多而影人者少
影完上BLOG之後隨手刪掉
一時之間手上似乎冇乜相啱使

近日腳痛又停了過去公園運動
想搵大人特登同我影一兩張近照讓舊同事睇下亦暫未可得
今日見完白袍老友之後添了些感慨
得閒即管摷摷那手上僅有的些少舊相出來望望...

反正都係咯...趁這機會執幾張出嚟就讓幾位常來的的故舊看看...
或者佢地見到都會有些 "感觸" 吧...

下面是自己細細的一輯紀年相
(年代久遠, 次序可能會搞錯都未定...:P)

跨年代的一個共通點則係...都是烚烚下的...^-^

中學時代
知道相裏面的同學至少有一位已經不在了...


中學時代或是剛出來做事不久...之一

...之二
 
出來搵食之後的首次外遊...之一

...之二

掹衫尾跟一位出了家的前主任參觀大佛的活動
那時大佛仍未公開開放(?) ~ 所以沒見人頭湧湧
網球三友
 
陪同事玩下扮嘢

同學聚會

哈...猶在昨日
都唔記得係邊個影、點解要影的咯...^-^

退休前幾年
那時仍未知會提早退休及異鄉卜老...

一邊搞呢篇...一邊想下好些前塵影事

卻原來一轉眼...

腳痛屋內就地取材 ~ 今日的我


希望各位網友包涵.. :P


稍後恢復運動後有機會或者叫大人喺公園同我影一兩張近照再放上嚟......;-)



印章如人? ^-^



17 則留言:

  1. 回覆
    1. MISS包涵一二...:P
      自己不大喜歡影相, 算係難得的半世紀紀年烚相 :-)

      刪除
    2. 睇真D第三張有D似李龍基....:P

      刪除
    3. 喺? 哈哈... :-D
      佢應該威武過我好多...
      後生時偶然有跟人去過那時盛行的歌廳聽歌, 記得聽過徐小鳳、青山、尤雅...
      李龍基就唔記得有冇咯...:-)

      刪除
  2. 今日閱報,有專欄作者話加拿大係退休者樂園,長者每月有千元加幣喎,攞到未呀﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 所謂的 "退休者樂園"..., 也是我決定起錨除了 "跟大隊" 這個主要考慮之外, 覺得醫療及老人福利兩方面都算吸引, 是鼎足而三的原因。政治方面反而不是我當時的考慮。 :P
      今年開始有資格攞嘞, 不過冇人攞得咁多, 算係意思意思; 因為要計好多嘢, 逐樣計。現在亦唔使錢買藥了, 食自助餐亦有折頭 :-D

      刪除
    2. “政治方面反而不是我當時的考慮” ~ 而家賺了,成了第四大原因﹖;DDD

      刪除
    3. 那種政治壓力已在 "預算" 之中, 我說過我是悲觀的。問題係時間的遲早 ~ 近日的局面係因為小島的諸色人等及其背後發功的力量相互角力愈見明顯, 力度亦愈來愈大, 以前口UP UP指手劃腳, 近來就有埋身肉搏的況味。
      或者這樣說..., 沒有了那鼎足而三的原因, 若然未走的話, 就算政局發展到目前的局面, 自己雖然都會乜聲四起, 十分唔過癮, 今時今日我仍然不會單純因為政局混亂而走人的。

      刪除
    4. 瞓醒清醒尐的補充:
      後面 "或者這樣說..." 那段講得唔夠清楚, 有尐講大咗之嫌; :P
      若就人和國兩者來說, 以今日人(自己)的本身條件, 及今日國(加國)的接受基準, 我係被拒諸門外的 ~ 所以這就並非單純是我想唔想走人的問題。

      刪除
  3. 黑白相可以幾十年不變,反而彩色相就會褪色。

    回覆刪除
  4. 你都幾大份,年紀越大,舊事越多,影多啲,自己睇番都過引,唔影想睇都無.

    回覆刪除
  5. 我重過你架... :-D
    以前連相機都冇部, 自己好少影相, "晒" 出來的舊相一個細盒仔已經裝晒。近年買了數碼相碼, 才儲番多少相片檔。

    回覆刪除
  6. 麻係囉,以前想有部相机幾難,現在還唔影番夠本,我乜都影餐,不用錢好儲藏,

    回覆刪除
  7. 所以你見我乜相都放上嚟囉, 哈...

    回覆刪除
  8. 你前額的頭髮確是比前稀疏了,不過,人也很精神吖 !
    面色一樣咁紅潤,只是沒有戴眼鏡,個樣有啲唔同左。
    參觀大佛那張影得你奇高,呃到人喎。
    還有93年在office那張,我完全冇印象呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 前額還好, 在街上若恰巧有衞星拍攝地球人活動的圖片, 放大來看, 會驚覺乜呢個乾旱的小型地中海的面積都幾遼闊哩。問過大人, 不如遞時走色、刮光、打臘, 簡單冇咁煩, 好唔好睇? 大人話你個磨碌KICK唔夠圓, 多數唔好睇架...。 :-DD
      自己戴的雖是漸進式雙光眼鏡(呢邊配眼鏡貴到乸脷), 不過都頗嫌麻煩。現在老花日深, 平時喺屋企除了睇電視的時候戴住, 其餘時間都多數無戴的 ~ 尤其埋位開工的時候, 到出街時才戴番。所以久不久會唔記得戴番副睇鏡就揸車出街, 要揸得慢尐、小心尐。說起來, 很羡慕你有對咁正的神眼哩! :-)
      影得看來奇高, 係因為影相的人(都唔記得邊個同我影嘅咯)要攞埋個大佛全像而踎低影上嚟啩(?) 所以才顯得個人高咗。
      我都係, 早兩日睇番, 都唔知無端端點解會影, 亦唔知當時係邊個影嘅。不過都幾好, 算係屬於自己的 "吉光片羽" (:P) 罷... :-)

      刪除