2014年6月2日星期一

開場


移民後大槪在07年的起心肝託妹夫在其公司買了部500萬像素的人生首部相機。

原因有以下幾端:
那時剛剛開始了通過網誌和香港的親友和故舊通些消息,說些近況 ~
漸漸覺得有時一相更勝千言,有時還是有相才見真相(雖或非全部.. :P);
部機職員優惠價特平,出便絕對買唔到;
此外,之後需要維修自己亦唔使煩 ~ 煩妹夫可矣! ^-^

不久同廠又出了部規格較高1200萬像素的,市場銷情普通;
妹夫說該廠以後都不會再出相機的了...。
於是連忙又多買一部。

最近還更添多了一柄隨身匕首...
新手未習劍術而亂馭三劍 ~ 正是周身劍,冇把舞得掂。
舞唔掂雖不至於童子操刀咁危險,
不過有時就難免出現雞手鴨腳之情狀了。

一位作家曾經大槪這樣說過:
"...年紀大了,新科技、新知識略知一二足夠了,
犯不着窮追窮跟給有限的生命增加不能承受的重...。

世界上有趣的玩意兒還很多,晚晴可貴,我不願意活到老學到老悶死自己。"

哈,深得我心! :P

即如早前因為搬BLOG,自已的電腦知識一向堪稱 "可以" ~ 係差得可以的 "可以";
束手茫然之際,卻好彩有位絕頂高手的貴人挺身仗義出手相助,得以順利過渡。  :-)

今回忽發老興,想學些少影相的基本技巧和理論 ~
自己發憤  "盡量" 睇下說明書之餘,
難免又要靠貴人之助了...  ^-^

正如攝高貴人說的
這裏臥虎藏龍...
那就請各位龍呀虎呀鳯呀都不要客氣
即管對號入座
隨時賜教一招半式...感甚!幸甚!!

^_^


-------------------------------------


說明書

買機時好像得隻光碟
妹夫事後印給我的

睇見真係暈得一陣
所以冇乜心機睇...都情有可原卦...:P







9 則留言:

  1. 哈!睇乜鬼吖,睇極我都唔明,自由發揮擺啦.
    好認同那位作者所講,求其玩得兩咀算把啦.
    我都係,當初轉來這裡,差點棄卜潛逃呀,好在有卜友丈義幫吓咋,唔係都無今日,還有你呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇多少基本嘢啫, 高深的就要等請教高明咯...。
      我? 哈, 自身難保呢... :P

      刪除
  2. 說明書睇基本用法就得啦.....其餘嘅咪練習...練習...再練習囉......:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 練了七年, 不見寸進; MISS目光如炬, 真係停留喺 "基本用法" 的層次...:-D

      刪除
  3. 阿大已經好叻啦,未經菲林機時代便跳升數碼時代。等於未學行先學走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 若是在菲林機時代由我影相, "嘥菲林" 必矣, 後果就可能有兩個極端 ~ 發憤成則攝高, 心灰敗則洗手, 因為菲林貴也。

      刪除
  4. 用低、中、高速快門影咗幾張流水相,可比較一下不同快門速度得出的效果,可惜不能在“回應”鋪相......

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到...返完兼職過去學嘢..:-)

      刪除
    2. 想請問一樣嘢先...
      其實我部數碼相機, 原則上若果揀啱BS, 或是用標準自動拍攝/極智自動拍攝, 鏡頭會感應晒四周圍的環境和景物, 會自動調校好晒尐嘢先, 唔使自己再搞佢設定尐嘢?
      抑或在某些情況下, 都要手動調校一兩樣嘢才有較(更)佳效果?
      ...譬如你上次話, 向住天影, 要調低兩級光圈...? 要根據經驗自己嚟...? :P

      刪除