2014年6月29日星期日

準唔準?


早前去聽驗身報告被姑娘無端端突擊量血壓所得的讀數嚇了一跳。
問之於白袍老友,他當時沒說甚麼,之後自己亦不大為意。

事隔兩三個星期,
上次睇完天殘腳白袍老友忽然說要同我量下血壓,打了個突。

(嗯,來了......。)

"接近150,高咗尐喎...;遲個零兩個月嚟再睇下點。"
(怕是讓我有些心理準備吧;嘿...。)

不免忐忑...

白袍老友未動,我先動。

這星期問家人借了部機,自己量十天八天先做個紀錄。
打算稍後拎去向白袍老友投案。

已經持續量了幾天:
早晚固定時間各量一次,
另隨機量多一次。

上壓未曾試過超過140, 至多都係13X,多數在12X之間。





這部機唔準?
(呢種機的讀數應比醫生用的水銀柱的那種會低一些(?)...)
量時箍得唔好或位置有問題?

抑或是去到醫務所真的產生所謂..."白色假性高血壓" 呢?

暫時真係不得而知...


8 則留言:

  1. 拎呢 D 數字去買六合彩咪知準唔準囉﹗

    回覆刪除
  2. 正所謂白袍高血壓,唔多少都會高,在家就算不停咁量,落差都會好大,所以好多老人家都唔主張買機量,怕佢量吓高啲,越量就越高,嚇呱佢.
    你心跳好高啵,我保50零,什少超60囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔理咁多, 做咗先, 到時拎去由得白袍老友同我解讀。;-)

      刪除
  3. 母親大人都每日不定時量....每月交功課......

    回覆刪除
    回覆
    1. 要不定時架? 我現在早晚各一次(大槪差不多時間), 另外有時做次隨機的。
      本來白袍老友未叫做呢樣嘢住, 只係話遲尐再睇下點。不過反正有部機喺度, 自己做個紀錄先, 下次去開先讓白袍老友過目, 對於讀數相差咁大睇下佢點講。

      刪除
  4. 姑娘突擊同你量血壓令你緊張,血壓也隨之升高。通常要坐定定待心情平靜才量的,依家到政府診所睇醫生都要求你到診後15分鐘先量血壓,如果數字高可以待睇完醫生後再量才作準。家裏用的血壓計通常會比正常偏低的,我在家裏量得奇低,依家索性不量了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前乜都靠晒白袍老友做的每年體檢, 驗完話冇嘢就算, 自己其實唔知真正讀數係幾多。近來試過量兩次上壓都超過140, 才有些戒心, 借部機來日中CHECK下先。大槪知道用緊部機的讀數應該比醫生用的那種偏低, 但不清楚相差的幅度。 遲尐白袍老友再跟進時, 才拎出嚟睇佢點講。

      刪除