2013年11月9日星期六

大功告成


哈哈, 終於搬好了! :-D

今次搞得掂,關鍵全賴高人仗義出口復出手相助。 前前後後(哈, 舖定條路嘛 :-) )煩了她不少;所以要在此再三多謝!! :-))

此外,也要多謝部老爺枱機生性。枱機年事已高,早前因要上載大量舊網誌的相片,每天勞役它的時間達致其有生以來的歷史高峰 ~ 有時我眠它不眠、我休它不休;有時自己出街也讓它單獨在家開工 ~ 它卻開始忽爾間中扭計不大聽話...。唯有以天賦低B低頻的腦電波,安撫吾機謂就算想退役都要頂多一陣,等我搞掂單嘢先。哈,果然近幾天開、關都比較正常,又似乎冇乜嘢。不知是否這隻電腦魔怪日久成精,嗰陣見我搞到踢晒腳,乘機玩我一嘢耶?  :-(

本來上載所有相片後,就可以將匯入的舊網誌一次全部發佈。不過以前許多都沒有標籤,覺得比較雜亂,於是趁機一一補回,多耗費了一些時間。

近來一邊開工,一邊執漏,懶人今日終於大功告成,新舊融合為一體。

初聞搬竇茫然不知所措;事緩則圓,如今欣然。  :-D

值記之!   

...等陣可以專心跑馬咯...   :P


6 則留言:

  1. 恭喜恭喜!.....祝大功告成後又馬到功成.......:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝多謝! ;-)
      前者大功告成因有高人畀料畀貼士; 後者馬到功成只靠一己盲摸摸, 哈... 比較難...:P

      刪除
  2. 不过大家舊曰傾 d 偈無哂囉 ( 指我自己的 blog)

    回覆刪除
    回覆
    1. 逐頁抄+貼, 工程浩大功夫多之外, 最大問題就係無晒尐回應比較可惜...。
      現在咁效果較為理想; 不過, 若無高人指點, 我都一定唔識搞...。 :P

      刪除