2013年11月24日星期日

初雪日誌


這幾天轉冷,溫度跌至零下;並且風猛。

今朝和大人歎茶,鬼咁肚餓,且雪櫃已幾乎清倉,叫夠8個點心 ~ 飯都兩盅。
歎完茶逛超市,又見青斑大造上市而減價,兩兜友心有靈犀,想打邊爐。

人丁單薄食得冇咁過癮,致電問廚神使唔使煮飯...
回報說大伯今日上來,打算煲豬肺湯,還叫埋我地上去食飯
有得食一向唔會托手踭,於是原議暫緩


哈,臨收線還特別交帶 "早尐上嚟開枱..."

  中午出發,順道斬隻燒鴨


今日廚神私房菜菜單







大人落場
自己拎埋尐功課上去溫習備戰 ~ 今日冇覺好瞓咯









海蜇大豆芽
  

腐竹豬肺湯(忘記落薏米,也沒落白果)
阿媽以前常煲,我地鍾意飲
大人唔食豬肺,屋企煲則用豬肚代之


以前靚仔時食過不同製法的禾花雀
是真正的的禾花雀,並非後來的那些充頭貨  ~
大小略如手指公大尐(?),食四方的口型可以一啖一隻,骨軟肉滑,冇渣(口累)的!!
炸、煀、潤腸釀焗 ~ 都一樣好食。
俱往矣...

鵪鶉嘛...肉質真有霄壞之別...哈哈
沒辦法,好多好多嘢,現在都食唔番的了
唯有節饞順變囉...

 塞截潤腸入去腹腔



廚神買了兩條黃鱔,咁大碌嘅?
都唔知邊度嚟的,肉質無乜味
以前香港的好食好多
不過我始終喜歡食白鱔多尐
 


飯後再戰四圈
我繼續做功課 ~ 飲了一大杯紅酒,開始想瞌眼瞓...

戰罷(飯前換手我打了幾圈,要輸幾十蚊找數,嘿...)嗱嗱聲趕返屋企開OT

臨出門口, 廚神大伯畀C$15我,托我同佢買第一場連贏 ~ 1-2-3 鐵三角
"唔買位置Q呀?"  "唔買..."
每注...? 點計? 叫大人心算,計匯率7.5喇 = HK$112.X
當HK$120;即每注$40

出嚟...嘩,入冬的初雪,都幾勁下,座駕咁款



要同架矇面車清理個面罩先行得
廚神大伯連雪掃都沒放在車上
順便同佢掃埋,義不容辭


先著車、開暖氣,然後掃雪 ~ 出面好鬼凍,求其掃到睇到就算
大人一個箭步,縮咗上車先,施施然影相




揸得小心翼翼,好在晚上車少,不致趕唔切。
匆匆開機、印賠率、同大伯落注,自己亦當然買埋一份 ~刨到的所謂心水,
自己的心水冷馬又跑第四,脹然,冇錢收。
落筆打三更,大伯同我都輸了。
跑了三場,已經眼瞓,買多兩場過關,搵周小姐謦欬去了...。





8 則留言:

  1. 禾花雀!
    又勾起甜蜜回憶,兒時雖然家貪,但老媽寵愛非常。
    波斯富街有一出名燒味店,老媽好多時侯都會買4、5隻哄我,俾我過口引。
    還有佢知我天生鐘意唔貴嘅水果唔食
    總會死慳死抵買琵琶果、哈密瓜、珍珠提哄我(那年頭好貴喲)
    回首前塵,欠她太多.....Michael

    回覆刪除
  2. 從前的燒臘檔真係好多正嘢賣...那些細細隻的燒禾花雀直排穿在枝金屬尖桿(?)上...; 還有那些金錢雞、燒雞潤、燶肥叉燒...., 諗起都饞涎欲滴, 哈哈。
    多數父母都係咁...盡自己能力畀子女最好的...

    回覆刪除
  3. 又咁豐富....記得細個都有食過禾花雀....依家唔敢咯...都唔知比D乜雀你食....:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港應該冇禾花雀食好多年, 亦應該冇人信會有真的禾花雀應市...
      "依家唔敢咯...都唔知比D乜雀你食" ~ 意思是返別墅之時...?! ;-)

      刪除
  4. 雪加風唔嘢少,剛在日本略識其勁﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時日本係零下十度八度?
      若是認真凍又大風, 嘿, 那些厚棉呀、厚絨呀, 全部都頂唔順 ~ 喺街行我自己要著羽絨、加條虧佬褲打底先掂。 :P
      昨天上去廚神處一樣平時咁 "身", 諗住就算夜晚凍都幾步就上車, 點知要掃一排雪, 掃完上車隻手又凍又僵僵地...個人都有少少TE 騰和鼻水...

      刪除
  5. 家有廚神,如有一寶。腐竹豬肺湯,正呀 ! 加埋白果及薏米就仲正呢。

    回覆刪除
  6. 廚神的確幾掂... :-)
    妹夫唔記得落薏米, 白果就可能係特登唔落的...。
    味湯真係好飲, 不過洗豬肺就比較麻煩同功夫多; 而且煲埋尐豬肺大縮水, 唔見食的; 呢邊又賣得貴。

    回覆刪除