2013年10月26日星期六

買畀我用





昨晚大人收工跟同事逛街  ~ 根據這個模式的往績,自忖今回又財破必矣,就只看破幾多喇...。

過晒我地平常的晚飯時間CALL我接她回來,我差不多要埋位開工了。匆匆在超市裏邊求其食尐嘢, 返嚟開機...。

今日先得閒睇吓買咗尐乜,哈,買了兩樣嘢...啫...;
"間嘢專賣尐納雜開倉貨品,價錢比出便平...架"



提過想買個磅...  :-)



幾乎唔識開 ~ 以為壞嘅
原來要輕輕 "剔" (用腳方便尐)高放番落地先開到  :P
放在地氈面又唔得,要放在階磚面
睇落都唔錯



現在既然方便,咁以後就初一、十五過一次磅放上嚟
警剔下自己喇
(若是唔見,就多數係鴕鳥太重,自己都冇眼睇了...)  :-目 



還有



 呢樣看看幾時剪綵





----------------------------------------------------------------------------------------------------



 今天在這邊初買大樹波蘿食

大人見到想買,又驚唔好食 ~ "做老襯都係一次啫,咪買囉"
從前在香港...母親偶然會買一次食,印象普通
一整個見到甚為巨型
若非如此劏開零沽,自然唔會幫襯



見上面咁款,以為得好少,呢舊嘢成$5.X架
原來剥開裏邊還有一些的...  :P
咁都唔少咯
大人一邊開,一邊聞到香氣
食亦幾好食,印象比以前吃過的甜,亦無渣



剝埋核...大人留番...?
烚之哉喎...



烚熟食得架 ~ 好似食栗子  :-)




4 則留言:

  1. 我都係用哩隻磅,十年前係Causeway Bay買 HK$150,
    麻麻地.....
    大樹波蘿???你鄰居多得你唔小,
    臭到淵,我成日都 wonder 點可以擺入口
    sorry, personal opinion...Mic

    回覆刪除
  2. 我地貪平。同大人行街見過一些, 我自己總係嫌貴, 而E哦哦, 唔肯買, 反正也不是必需的; 大人今次應是見到平才買的 ~ $14(據説原價幾十蚊)。
    對於我, 磅到就OK囉, 幾乎就算唔係十分準(唔知架!)都冇乜所謂, 只要夠 "穩定!!" 就得; 若是唔準方面係磅輕唔磅重, 心態上都可以接受的...哈。
    臭到淵? 我覺得近就聞到少少味咋喎, 並不是那種 "飄來榴槤之香..." 的那種刺鼻氣味喎...。@-@?

    回覆刪除
  3. 我都係用緊類似嘅磅...係屋企電話線續約時送嘅...

    回覆刪除