2013年10月31日星期四

頭痕




被逼搬竇之後,自己的心意,最理想是可以將舊地盤的幾百篇網誌搬過來,歸納一起放在這裏。

眼見有同事和網友如螞蟻搬家,慢慢逐頁經營,工程浩大  ~ 自己一向疏懶,幾百篇咁多,想想都已經頭大,更不要說去做了。

而且,發覺逐頁搬時,那些回應是不能跟該篇網誌內容一起搬的;於是就更加遲遲疑疑了...。

自己這些年隨意胡亂塗鴉、上相 ~ 許多都不過是飲飲食食和一些日常生活點滴,閒來記下聊以自遣,本無足觀。然而,一向對於網誌內的留言和回應卻甚是珍惜。曾幾何時,偶然再看的時候,真是有些 "百感交集" 的 ~ 時而莞爾、時而心暖、時而......。  ;-)

最近幸得高人指點 ~ 真係逐點逐步指教 (:P),方敢開始陸陸續續將舊網誌備份的資料和相片(太多相了...^_^" ) 匯入、整理及執漏...,希望搞好及搬妥之後保留得完完整整,新舊能夠融合為一體。 

問題是...近日部電腦不時有些小毛病  ~ 小毛病的意思是可以著機、做嘢,但卻經常有尐嘢想做做唔到。電腦低B為之頭痕不已 ( :-S),不過,相信還有一位會比我更加頭痕的呢... :P。

可能部機以前未試過被人勞役得這麼辛苦,加上年事已高,如今已不堪驅策了 ~ 於是不時出些煩擾低B主人的小毛病來抗議吧 ~ 不過,係都等我搞掂呢單嘢先退役喇,好嗎?




4 則留言:

  1. 我都想接住上,唉!嘥氣,做得到麻做,做唔到嘛掉咗佢囉,我無呀,以前未有卜時代,都電腦寫我日誌,所以一夜無晒卜都唔駛恨,我都講過,雅虎摺都想順勢唔玩,點知又開番個卜,洗濕個兜呀.

    回覆刪除
  2. 我咪係諗住做得幾多得幾多囉; 退一步說, 就算冇晒, 都係咁架喇。 ;-)
    自己當呢度係日誌, 想寫就寫幾個字, 還可以加一兩張相, 又可以同你儲起...當然有尐嘢唔方便喺度講嘅...哈。

    回覆刪除
  3. 有人指點都要你肯做至得嘅........不過部機開始唔聽話有重要嘅嘢都記得做咗backup先喎......:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 自審唔係大懶蟲 ~ 尚未至於要掛個西樵大餅在頸際先會有得食... :-D
      我是小懶仙啫 ~ 小懶仙的宗旨, 是花七分氣力若能做到90%咁好, 就覺得已經很好很好, 唔想花盡十分氣力去企圖達到(?)100% 的所謂完美境界... :P
      知道...份工的收支賬一郁過就即日做BACKUP架罅...其他的都冇乜特別重要的, 也不常有新嘢及更新, 久不久做一次... (下省...字 ) :-)

      刪除