2013年10月9日星期三

多少荒謬事




今篇捨 "二三" ,而用 "多少"。  =_='


且看今日之城中...




天價

報載佐敦(?)附近的一個港鐡站豪宅樓盤,邇日以不同名目的優惠加推,變相減價,據說折實都要港幣3萬大元1呎! 那之前豈非...... = =b

不知道從前佐敦道碼頭附近的文英樓、文匯樓等如今安在否? 一里(1 哩?)之隔,天上人間...。

哈,就算3萬蚊呎,已是厲害至 "極"  ~ 相信不單是全港最貴的大廈式住宅,或許也是世界最貴的了吧?!

那香港和九龍半山的那些大屋,又是甚麼價錢了?

賣得出即是有市場需求,殆無疑問。不過,八卦想知道的是,那些買家有多少是生於斯、長於斯、搵食於斯的香港人? 用咁貴的價錢買1呎樓,那些錢的 "成本" 若何? ....難免浮想聯翩...    :P



排隊

入讀幼稚園,如今未有耐就要四出排隊攞報名表(情況限於北區?),人龍處處。

想起了股票市場的兩個術語 ~ 溝淡、攤薄。

唐伯虎心有所繫,有尐擔心遠方的...。知道他們早前都已開始著手部署做些功夫,咋舌之餘, 當然也明白好些事情的確是無可奈何的 ~ 你唔做,人家做,自己就難免會吃眼前虧,於是大家齊齊爭相來淌這渾水。

早一兩年大家謦開,我都開始提下心所謂 "忌"...,叫佢地目前搏殺之餘,看看計唔計得掂條數,不妨諗諗...



十四巴

說的不是VAN仔,而是一對人仔。

這幾天的網上熱門花邊新聞是一對青年男女的街頭鬧劇。

以為是拍戲才會 "有" 的誇張、胡鬧劇情,居然在現實生活中出現。

盛怒之下,一時火遮眼,一巴、兩巴,還算可以理解 (私意都有尐大細昭的,且莫理誰錯誰對,女打男及男打女,前者相對可以原諒一二 ~ 主要關乎體質強弱先天之別,當然打都僅限於一兩下好喇。)。如今在大街大巷,眾目睽睽之下, 一邊講,一邊摑,共摑了十四巴(據說)。女的固然橫蠻兇狠,男的跪在地上不為所 "動" ,任扯任摑,我看到的不是誠心悔錯(?)之心,而是猥瑣得不知所謂!!

敢情是 "上晒身" ,齊齊想在街頭做番齣好戲...?!


.........


還有那大肚項莊、廉署的上任頂爺、廉署上任頂爺的頂爺...,甚至那任何場合都似乎咀角生春(生乜春?)的鳥國總統 (本來想打的是島,可對手唔聽話,打錯了 ~ 不過我這個網誌一向的文化是就算打錯了、講錯了就算數,個心不打算為把口、為對手而道歉的...)

荒謬的事情,成就了荒謬的人生  ~ 荒謬事所在多有,俯拾皆是,如何說得清、說得晒...。



比較嚴肅的、胡鬧的都說過了,篇末要避重就輕的說說自己喇...   :-)

以毒攻(解)毒



晏晝食雪櫃的餐餘...


星洲炒米
食完通常口腔及喉嚨會有尐不舒服



有毒的解藥



唔敢食咁多







18 則留言:

  1. 香港就快變到我認不出它了,好多事都偏離正軌,是一個充斥着歪理的社會。有時寧願少看些報紙少聽啲電台少睇啲電視,樂得耳根清靜呢 。先兩日華貴邨一個公屋單位實用面積500幾呎,還未補地價也賣318萬,真是匪夷所思。我諗除非美國加息,價價才可回軟。香港依家好多父母為了要完仔女置業夢,有些幫手出首期,有些將自己層樓加按或者一拆二,更有些將自己層樓換了仔女名,自己兩老就申請公屋。cy上場咁耐對房屋政策都冇乜好野做到,對呢個政府實在冇期望。

    回覆刪除
  2. 記得在前朝醒目仔話事時, 林鄭在立法會實牙實齒表明政府不打算再建居屋 ~ 這不關林鄭的事, 話事人應該孭晒飛。醒目仔豈會不知香港的房屋問題嚴重, 亦不會不知居屋可以幫部分香港人唔使買咁貴樓, 知道都咁做 ~ 完全唔做嘢, 居心叵測...。
    在房屋政策方面(!!), 我傾向相信今屆政府肯並且會做尐嘢, 不理是收買民心的手段, 還是真的為香港市民著想, 亦理解問題不可能一蹴而就解決到。至於是否藥石亂投, 醫唔醫得好, 目前仍難說得很。
    呢屆政府民望低, 醜聞不輟, 一鑊又一鑊, 的確難寄厚望...。
    讀過兩句嘢, 很有印象..."世道澆暮, 爭詐繁起..."
    有時谷鬼氣扺唔住頸呻幾句, 不過, 那又如何呢? 哈...
    看著看著..., 年前和堂弟兩公婆謦開欬, 都叫佢地睇吓起錨的可能...。我和大人咁得兩兜友, 又已一把年紀, 若仍在香港, 反而無乜所謂; 佢現在有兩條靚..., 我覺得值得考慮...。

    回覆刪除
  3. 大兄,請收貓﹗唔知是否你要知的......

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都冇咁好氣鬧嘞... ><#

      刪除
    2. 收到, 唔該晒。
      得閒無聊, 發洩幾句而已 :-)

      刪除
    3. 睇真尐你之前的問題,原來我答到95搭8.=.=||

      刪除
    4. 都唔係吖, 稍為跨了一步啫... ;
      你跑半馬, 我慢慢行機架嘛 :-目

      刪除
  4. 許多年前加國曾批了移民申請
    那時在香港正值博殺期(無論公和私), 又怎肯潛居於冰雪之邦
    而且或多或少也念及有高堂奉養
    况且那時工作的美資公司也offer 代辦綠咭和香港政府也有什麼居英權
    結果換了passport 便一直留在這個小島
    沒有後悔
    凡事隨緣、隨願、隨心便是!
    PS 哈哈告訴你一個消息,那時常和我開枱的 Mr Chan
    年頭生了三包胎,全是男的
    現在他兩公婆一頭煙
    以很久無開枱了, So bad...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 忽見故人復在新竇留言 ~ 驚喜焉!
      久 "違" 無由致候, 即問近好?!
      說得是...各有各的因緣(環境、時空、心念...), "當時" 想必認為是個適合的選擇。
      一索三男, 恐怕是在雀枱摸得一索(雀仔)多的關係, 所以一嘢便有三隻雀仔...哈哈

      刪除
  5. 哈哈還有那三包胎,想不到老大竟六個月人仔便 above average 有一歲人兒的高度,老二最可愛是我的甜心,但健康院要佢減肥,因六個月人仔竟然 19 lbs多,
    老三最不可愛,脾氣壞又最奀雌雌
    不過我還是討厭任何初生动物
    生亦何歡死亦何感:P

    還有那三包胎,不是人功科學產品,是天意吧!

    所以他們也嚇一跳,而且 Mrs Chan 也很辛苦,Carry 到五個月後便要一直臥床,所以真係想開枱都難!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁辛苦、咁 "危險" 都肯去馬的, 而且大有人在, 此中必有 "樂" 、"趣" 存焉...。
      你、我雖都非魚, 但在濠上都應看得出魚之樂的吧...?!

      刪除
    2. 相信那是意外吧
      ((咁 "危險" 都肯去馬的???))]]
      其實唔係想掛?? 因個醫生話唔臥床,3個只能活 1 個。
      咁既然都有左,又係生命一條,無理由明知都整死佢地
      But...... they also have a little regret
      答個孻女咪淨哂 lor !!! 依家成屋臭男人 >o<

      刪除
    3. 雖然現在醫學比我哋嗰代進步了好多好多, 我覺得大肚生仔仍然是有尐危險的 ~ 不可預計、不可控制的因素不說, 10個月咁長, 又驚呢樣驚嗰樣...。
      好多事情都不能盡如人意架喇...

      刪除
    4. 哈哈乜都假,好釆 Mr Chan 係中富之家。
      唔係就大 wok 喇 !
      不過老二真的很可愛,連我哩個痛惡BB 嘅人睇見都留口水
      肥揗揗、黑墨墨,成隻熊啤啤咁
      話俾人聽係孖嘅,大隻仔到相信都無人信
      實在太可愛了。

      刪除
    5. 我個人呢...就一向覺得BB比成年人可愛得多...哈哈!!!

      刪除
  6. 愈來愈唔想睇新聞....愈來愈唔想出街....:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 在那股低氣壓之下 ~ 正常的反應。
      大氣候轉變的過程, 大槪是這樣子的吧... 相對清新的被一向骯髒的逐漸污染、滲透, 慢慢 "融合", 若干時日之後...渾然一體! ^-_^b

      刪除