2013年10月14日星期一

假日雜食雜記




大人又再有連續四天假期,鬆毛鬆翼。

上週五又(!)是學校的PA DAY假期,明天星期一則是加記的感恩節。



星期五大人自己約了同事逛街竟日,送了她赴約之後,回來我獨守空房 ~ 無所事事,樂得清靜。在電腦前磨磨蹭蹭,睇吓美股,巡吓網誌;偶爾揭幾頁閒書,攰就掩卷瞌陣,口痕就摷尐嘢食 ~ 無無聊聊就此 "虛度" 大半日,自忖也算是個適志(!)寫意的小懶仙了。  :P

約好晚上等弟弟和侄兒兩仔爺睇完楓葉、去完賭場出嚟就一齊食宵夜肥牛自助火鍋... 。


晚上要去食宵夜自助火鍋
下午茶小食 ~ 留肚
之後要跴到近十點



一盞毛尖
睇吓美股(收市再升110點 :-) ),巡吓網誌

今晚揀食宵夜肥牛自助火鍋的原因,是因為兩仔爺要比較遲才返到出嚟,而我半夜亦要跑馬仔,通宵達旦,大把時間消化。兩下湊合,正好;宵夜時間的價錢亦比晚餐平尐...。

加$2食靚尐的安格斯肥牛
星期五晚又要加$2
都幾乎等如晚餐的價錢了



比晚餐略略少尐嘢食
都很足夠喇,食得呢樣食唔到嗰樣
而且主要食牛肉,三兜友淨係牛肉都食咗七八碟
臨尾整兜仔所謂 "龜苓膏" ~
其實我諗係涼粉草,連土伏苓都唔知有冇
不過,至少冇發 "毛"


-------------------------------


這兩日趁得閒,雖然人懶,都要開始搞吓舊BLOG嘅備份。

這些年用來用去都不外係那兩三樣簡單軟件,而且還是停留在基本初階的程度,其他的就一竅不通了。於是好多嘢要左問右問  :P...( 向那兩三位被我煩過的、還會繼續煩下去的......衷心致謝;Salute.! . :-) )

連怎樣去解壓縮檔案以前都未做過,唉...一邊問,一邊做...,自覺廢廢哋...




今朝同大人飲完茶;午餐小食...
自己不常買包食
但久不久大人的同事會有尐免費波蘿包、排包...醒給大人
食得唔好嘥 ~ 通常大人搞掂尐排包,我就搞掂尐波蘿包



早幾日見煙火雞腿減價,買了一隻起肉

明天感恩節 ~ 今日食幾片火雞腿肉,算應吓節
加杯鮮榨石榴汁 ~ 石榴個頭不大,但勁甜,要溝尐水


大人逛街 ~ 吃的收穫


明天大人應該會煮番餐咯...








11 則留言:

  1. ......樂得清靜。在電腦前磨磨蹭蹭,....巡吓網誌;偶爾揭幾頁閒書,攰就掩卷瞌陣,口痕就摷尐嘢食 ~ 無無聊聊就此 "虛度" 大半日,...... 我就要加一樣,閒時度假三五天,神仙生活﹗敢問我幾時有﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪真係想做懶仙先? 見有尐做得周身唔自由架喎, 蓋個性不適也。有尐人鍾意做勤仙才覺人生有意義的... ;-)
      ...全懶指日可待, 半懶或小懶其實隨時都做得(好多你都做緊喇) ~ 加少少懶慧就優為之, 怕的是過不到自己啫。 :-)

      刪除
    2. 由於家事困身,唔係話行就行,今次都要多得嗰個“安排”,有藉口去耐尐﹗如果冇姐姐幫手,真係一步都唔郁得﹗每星期買餸、安排膳食(唔係得閒撚兩味嗰種喎) 一向是我十分厭惡的工作......所以總覺得...無自由,失自由 >.<~。所以至“敢問幾時有﹖”
      答曰:有人幫手已好好彩啦,可以去旅行...... 仲呻﹖﹗

      刪除
    3. 明白的; 自己在香港時都有過類似的體驗。
      做, 自己未必要做很多, 但心態上就覺得 "閒" 不起來。
      "每星期買餸、安排膳食(唔係得閒撚兩味嗰種喎)..", 哈, 咪差不多即是我現在所謂的 "偶爾揭幾頁閒書" 囉, 係偶爾興到才揭的啊!! :P
      讀書嗰陣, 根本茅塞未開, 真係碌葛咁, 嘿。自己從來不是書蟲(至勤力要算係睇大作家的武俠小說 :-) ), 測驗考試逼住嚟要揭的, 就覺得煩悶, 那時根本不能享受讀書的樂趣。揭...重揭自己的大頭鬼咩。
      正是一種事情, 卻是兩般心情... ;-)
      末句說的, 確實有幾分道理架 ~ 咁大個仔, 從來冇...人聽使...! :(

      刪除
  2. 懶仙生活不知令人幾羨慕..........我都唔知有冇呢d日子..........

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕悶咩? 哈...;-)
      MISS咁講, 真的令我汗顏了; 往自己臉上貼金、說得好聽的就叫小懶仙, 其實是得過且過 :P
      "...唔知有冇呢d日子.." , 如何會沒有? 只是各人心目中的X仙生活未必一樣; 太早過這種日子也未必好呢...

      刪除
  3. 其實我諗如果我係土生加國人,我會很討厭你們這些大陸/香港人,
    這些夜宵唐茶 / 自助餐都是大陸八十年代後流行的消費活動。
    曾經在香港流行過,想不到現在連加國也淪陷了。
    相信又係嘈、亂、喧嘩、爭先恐後等等
    講真,好釆祖先唔係漢人,因真係越來越憎中國人!簡直開始到達引以為恥階段...Michael

    回覆刪除
  4. 幸好你不是亦不會代表本地主流社會的人說話, 哈哈, 否則移民加國的人(不單只大陸/香港人)就很難生活得舒服咯, 而加國亦不會成為一個標榜多元文化因而廣受歡迎的移民國家。 :-)
    不明白開設在商場/商業中心的食肆, 與民居並不靠近, 營業時間長一點(都不算太長, 大槪不會遲過晚上十二時/一時)有甚麼大問題。
    若是依照小姐這個奇怪的邏輯思維, 早應在香港先往蘭桂坊一帶或其他的酒吧夜店, 帶領附近的居民, 向光顧的各色人等(自然包括香港人, 真、假洋人, 以及其他...)宣示一下 "我討厭你們" ............。:P
    我不愛蒲吧, 自己唔去便是; 不過仍然會尊重蒲吧文化。無論任何事情, 自然都要懂得自重架喇。是嗎?
    至於是甚麼甚麼的人, 公平一點說, 我覺得主要是看那個 "人"。人的素質是基本, 其他的都不外是衣衫而已; 只看衣衫不看人? 至少我不會...

    回覆刪除
  5. 煙火雞脾起肉後,不要起得太乾淨,留番多少少肉連骨,加些花生眉豆煲粥,好正。
    我間中也會買隻煙火雞脾起肉夾麵包或食湯粉時作餸都好好味。不過,這些醃製食品不要時常吃,一般較鹹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實甚少買來吃; 大人又係怕鹹。今次係我等大人做針灸之時, 一個人行超市消磨時間, 見到減了些少價, 又真係好耐冇買過嚟食, 忽然癮起...。本來有上髀(我覺得好食尐), 不過大舊好多, 而且可能肥尐, 唔敢買。:-)
      我地都係咁食法 ~ 不過我哋煲親粥多數食魚粥, 那些平時整餸的頭頭尾尾例如雞腳、雞頸之類, 留起多數用來煲湯, 大人有時甚至買幾條火雞頸嚟煲, 佢煲湯唔慌唔夠料, 不過那些 "鞋" 肉好多時食唔到(細展就可以食尐), 丟晒 ~ 正式係嘥料。 :-)

      刪除