2013年10月2日星期三

閃腰




半個多月前不知如何,閃親左側後腰某處...  :(

發覺唔妥之後...,頭三、四日行動好似機械人般又梗又慢固不待言。最慘是自己一個人起床,根本無處用手借力 ~ GUT起身會突然痛到標...汗...唔只,禁不住哎吔慘叫一聲,又撻番落去...。左、右兩便碌,甚至碌去床尾,想搵個位就住起身...都似乎甚難;唔掂就抖陣,又嚟過,如是者忍痛搞成幾分鐘,搞到真係有尐微汗。

頂唔順,罕有的食了一日止痛藥...。費事騰去搵白袍老友,自己間中敷下熱PAD希望舒緩痛楚一二。期間有時唔覺意行動稍為粗心大意又牽扯一兩嘢,錐心之痛,真大鑊...。

復元過程緩慢,差不多有兩個星期行動不便。近一兩天覺得痛是不大痛了,但始終要就住就住活動,恐防再牽動到傷患之處。

自大人開始放暑假以來,幾個月未去過做運動,筋骨沒有鍛練一段時間,或許是原因之一。

昨天好天氣,食完印度咖喱角下午茶, 大人開始煮飯,我過公園輕抒腳頭 ~ 以龜速慢行,順便影幾張相。









隔離有母女餵包,引來群雁。

海鷗都不執輸,落嚟分一啖。

"我地又嚟..."


搶食世界 ~ 人禽皆然





姐姐休笑我,龜行蝸步...


有人擔埋櫈嚟




 


弱苗要受鐵網扶持保護
那我條蠻腰早前豈非都可能要整個腰封為佳? 我至怕煩...






16 則留言:

  1. 一出家門,美景處處 ^0^
    多年前曾有類似經驗,又係左後腰臀之間,唔知幾時、如何整親,由得佢,過了一排叫做冇事,但久不久嗰個位會有尐寃痛,時多時少,到現在該處仍有“感覺”,如不良坐姿保持太耐,又黎過,現在常備止痛膏布,邊度痛貼邊度,暫時算新戶,幾有效的 ^^"

    回覆刪除
  2. 一模一樣...連位置都咁準, 哈...
    現在睇電腦坐得耐, 要起身鬆下, 起身時後腰會有尐 "好梗、痠攰" 的感覺, 一起身略似蝦米, 要行陣郁陣才挺得番直腰板...
    暫時似乎漸見好尐, 希望 "多年後" 會了無痕跡...不過預咗多數就算呢度冇事, 又有第度唔妥架喇, 哈哈...

    回覆刪除
  3. 早十年八年前腳踭痛,諗係所謂“筋膜炎”啩,坐完一起身踩落地,痛到彈起,要企一陣,“趷”幾步冇咁痛才正式起步,阿婆咁款.....:-( 唔著得平底鞋,只能日日踩波鞋,都叠埋心水做耆英架嘞,慶幸呢兩三年逐漸冇事,可以著番尐時裝鞋,唔做阿婆住....^0^~

    回覆刪除
  4. 唔使理(?)...呢兩三年逐漸冇事(嗯, 重可以跑半馬添...哈哈!), 咪好囉。
    到咁上下唔係呢樣就嗰樣, 早些年應該係肩周炎, 有時幾痛, 白袍老友都係開止痛藥(應該都有消炎作用), 聽語氣似乎都冇乜得點搞(斷尾), 於是冇鬼理佢, 如今好似鬆番尐, 但不時仍會痛痛地; 現在到大人...佢最近一個星期針灸兩次, 佢話好咗尐(?)...。嘿, 我見到枝長針拮落去就心都寒埋, 我自己就慳番呢筆。 :-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 腳痛時,正睇緊中醫,醫師叫我用藥渣煲水加少少醋浸腳,之後dup下腳踭,平時可以食下醋,浸藥dup腳做過幾次就算,食嘢時記得就落尐醋調味囉,後來稍有好轉,跟住就由得佢。印象中學跑步時仲有尐尐痛,跑咗步後就好咗九成九嘞....^0^

      刪除
    2. 這幾個月冇過去運動室行, 時間係自由咗(因為有尐時間特別多人, 去就要避), 鍾意幾時瞓、幾時瞓醒睇吓美股都得... :P
      不過始終都要郁動鍛練下, 咪真係尐關節會生锈, 尐多嘢就容易 "受傷"。

      刪除
  5. 小心呀老兄,大陣好緊要架,早幾年每年硬有段時間腰痛,伸唔直,要彎著來行,近喱幾年又無喎,應該同運動有關,郁多啲啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心...根本都唔知點整親... :P
      已經慢慢好尐, "病去如抽絲"..., 急都急唔嚟, 現在就住郁囉。
      自己平時衰懶做運動, 抵C喇...

      刪除
  6. 你冇講錯,戴腰封有用。我多年前也試過,一早起床不能動彈,下半身唔郁得,又係好辛苦攀攀爬爬至起到身。醫生判症話係有一節骨退化,於是做左一輪物理治療,有好轉。但你小心呀,呢輪腰骨有開事,有時小小一個動作又會觸動患處。我嗰幾年久不久便翻發。後來我去上瑜伽班,touch wood呢廿年都冇事。你可能少運動,肌肉柔軟度唔夠,好易扭傷。就算唔得閒做gym,平時多伸下懶腰都有幫助的。小心保重呀 !你屋企咁多花膠,得閒煲多啲花膠食啦 !

    回覆刪除
  7. 我見過人用腰封、頸箍..., 我諗都係衰呢類嘢先會用, 所以想當然。
    自己久不久就有一劑, 唔覺意伸手盡尐攞嘢咁就扯到條筋, 當時唔覺乜滯, 一兩日後嚟料, 要幾日才開始鬆番尐。今次就真係唔知幾時、點樣整到...
    以前行完機會做多十五分鐘左右全身屈伸動作, 好像就比較少咁整親,不過近月唔做開就懶,諗住呢劑休息夠, 復元後就重出江湖架罅(?) :P
    愈嚟愈少煮飯, 所以乜鬼都懶整...

    回覆刪除
    回覆
    1. 腰骨有事嗰輪我也有戴腰封上班,瞓覺時才解封,個腰封有幾條鐵線支撐住,可以舒緩腰背承受的壓力,戴左好舒服,否則坐左一輪起身時會特別感到痛楚。人是有惰性的,只要你肯做番一輪運動,當變成習慣後便會當例行公事,唔做唔舒服的了。出外用餐始終不及住家飯健康,起碼自己可控制鹽油糖的份量,為身體,多啲在家煮食啦。

      刪除
    2. 今次暫時應該慢慢已好得七八, 我諗等多十日八日, 完全唔使就住郁時, 就會去行番架嘞...卦?!
      大人返工就費事佢煮咁多餐; 通常星期六、日放假多數會煮一餐, 順便留餸佢帶飯, 一星期大槪煮兩至三餐。有時喺屋企淥粉麵+菜兼開下, 好簡單的。出街多數去飯堂..., 一人一個餐多數食唔晒。

      刪除
    3. 健身室的步行機好似幾勁下,因住呀,哈哈。你呢輪去公園散步會安全啲喎,得閒在家做下柔軟體操或伸展下筋骨都會有幫助的。希望你快啲好番晒啦 ! 我地依家係老人家來的了,小心為上。行路出入寧願放慢些,跌親可以好大件事。

      刪除
    4. 步行機可以自己調校速度, 校到好慢都得, 有些比較龍鍾的老人家一樣可以慢慢咁行 ~ 至多咪同佢地一樣囉, 哈哈...係驚人多啫。天氣好, 冇咁晒就會過公園行, 行下睇下, 冇咁悶; 不過現已秋涼, 一有風就會凍尐。
      我現在都唔慌快得去邊喇... :-)

      刪除
  8. 我讀書時都試過痛到要碌落床...應該係坐得太多太耐...趕住做功課...由朝坐到晚....:(....
    到咗依家呢...腰背痛就已經同我結伴良久...更加唔捨得分開....:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 那麼說來, 好在我讀書的日子少, 又不大用功, 所以勉強可以捱到近年才出問題... :P:P
      嗯, 你那個是青梅竹馬的伴嚟喎... 到如今, 重纏綿難捨添..., 既然係咁, 就算氣壓低, 得閒都多尐同 "佢" 一齊出去行下散吓步, 行行吓, 睇吓可唔可以喺邊度賣甩 "佢" 囉, 哈...

      刪除