2013年10月21日星期一

深秋




天氣漸覺寒意。一早一晚都唔夠10度...

兩兜友...
愛在深秋...打邊爐! :P

天寒地凍,其他唔好講,梗係食為先... :-))








好耐冇買啤酒了
呢罐檸檬茶是最後的存貨


蘿蔔$0.18/磅,極平;
而且非常好食,甜且冇渣

淥起似西洋菜的芫荽

冇呢碗嘢,都不知食到伊於胡底呢... :-)






14 則留言:

  1. 那邊的蔬果 , 应沒那麼多毒物吧 , 或是這樣好吃點 , 放心吃

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能稍為好尐卦, 冇人提就當冇嘢囉。 :P
      就算食得比較放心, 可未必一定好吃呢...

      刪除
  2. “一早一晚都唔夠10度...” ~ 香港要出“嚴寒警告”啦。弟弟家年中無分寒暑都打邊爐、鐵板燒.....尤其假期,唔想諗煮乜餸,就黎呢兩味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯, 香港今年咁早凍? 天氣愈嚟愈古怪...
      咁一入去佢哋間屋度, 會唔會百味紛聞? 哈哈...我哋今晚打完邊爐, 成晚都還有浸菜味, 要開香精...

      刪除
    2. 哈哈﹗我意思係話:如果香港唔夠10度,唔會係“漸覺寒意”,而係發出嚴寒警告啦。

      刪除
    3. 我地屋細,開門一吹就散,唔似你地住大屋,尐味唔知點走出去啊﹗:DDD

      刪除
    4. 係我大意, 睇得唔夠仔細, 哈哈。
      我哋都未開暖氣...不過恐怕都快咯

      刪除
    5. 大細不是問題 ~ 而是我哋只得一個方向有窗(露台門的方向), 廚房和露台門一頭一尾, 好難吹得散尐味, 要打開露台門一排先散到一些。而上面房尐窗多數唔預你開的, 一排窗, 只有一隻可以推開小小透氣, 其餘是密封的, 目的是保暖, 呢度最緊要係唔好漏氣 ~ 嚴寒時唔使漏尐冷氣入嚟, 保暖好尐。
      廚房煮嘢, 尐味多少都會隨著抽氣扇及由其他空間升上二樓三樓, 所以我哋屋企極少煎嘢炸嘢... ;-)

      刪除
    6. 咁呢尐“中央通氣”真係麻麻,啱洋人,中國人講鑊氣就真係論盡。早排睇花邊新聞,忘記是哪國,就因為住客投訴一戶華人(強國的)炒菜的葱蒜鑊氣太勁,而唔租俾佢地..... 總覺得既選擇移民他國(又唔係賣豬仔、被迫),就該順應當地文化、習慣,要堅持中華文化,不如歸﹗

      刪除
    7. "中國人講鑊氣就真係論盡"...
      初初大人都又炒又爆架, 成日又想煎魚添, 大佬, 尐魚又腥(煎得都唔慌新鮮), 由生煎到熟, 抹抽氣扇(我抺架)唔在講, 尐油煙味、魚腥味就算喺三樓都成晚散唔到, 開香精都頂唔順。慢慢畀我用健康做理由, 叫佢少尐煎炸, 盡量煮、焗, 現在都算從 "善" 如流。:P
      這是真的, 有些習慣和做法, 自己要懂得分寸, 惹人討厭就算人家唔出聲, 都無癮架喇。 ;-) 哈哈, 不過呢, 世上儘多尐咁人, 自己覺得冇嘢吖。
      DOWNTOWN下面試過有人投訴隔離屋(係屋喎, 唔係柏文)尐鹹魚味...

      刪除
  3. 火鍋最無耐性,又要淥,淥了又要望吓熟唔熟,等得嚟食完飯離枱LU.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今朝咁早就醒嗱 :-)
      一次可以淥多幾件嘛; 鍋底又可以放多尐納雜嘢, 淥的未熟可以食住先...;
      費時慢慢淥,咪一品鍋囉, 大雜會, 滾住食, 天冷(尤其香港間屋凍)正好多的呢。 :-)

      刪除