2014年8月4日星期一

雜記


幫趁飯堂一餐...頂幾餐

一個羊扒餐
食一半、拎一半
加多個楊州炒飯午餐外賣 ~ 這幾個星期未用過個電飯煲 :P
(特意上埋待攤凍才打包)




-------------

大人這幾星期酬酢多而飲食豐盛
饞人一兜友則 "自奉" 甚儉

還好...口福不薄
久不久...

^-^

星期日原本廚神約了我也認識卻並不太熟的一位香港舊同事大家一起晚飯
大槪廚神係見我一兜友...
食完佢地會去那朋友屋企

咦咦哦哦 ~ 我其實不大想去
戇居居食完就各有各走
不過廚神一番好意...不好托其手踭

豈料中午忽爾來電
廚神叔仔的香港舊同學一家幾口美、加之行路經造訪...食餐飯兼想開枱
廚神兩公婆有約...唔夠腳
叫我戥腳兼喺度食埋飯
噫,咁轉牌頭都好

下午四點左右出發
去到廚神兩公婆仍未動身
香港來客一家亦未到

解暑並閒話家常

...


椰肉西米露
好食



後園種有些零星植物及有個由姻伯主理的小瓜棚


小巫
後面還有...

大巫 ~ 這個勁大

廚神喺出面 "收拾" 一些枯葉...
另外還順手摘了十零片 BAIL LEAF畀大人




鼠蹤

唔知摷到尐乜嚟食



 香港來客一家(連其居於加國的兄嫂)五點幾才到
之前素未謀面
一輪招呼過後就爭取時間埋位...

第一舖摸旺
第二舖我做十三么
還有十零廿戙牌就摸旺
我叫緊九索不久

有兩家做索子
牌面一隻九索都未出過
心諗若是兩家每人一對就蕉了...

摸了兩個圈無功
個勢做索子對對糊的上家(另一位加國大佬 :-) )似有所覺
打親么九番子都扮晒小心狀
輪到佢摸了牌要打
遲疑考慮了好耐...好耐...@-@
終於...開槓...九索!
"碰!!" ~ 晴天霹靂,佢唔識笑咯  :-DDD

哈哈...十三么可以搶暗槓 ...當自摸添
食盡十番
三份256
盛惠768...個籌碼
 一舖奠定勝局
牌勢由此一帆風順

打唔夠四圈就埋位食飯
食完續戰
香港來客明天落美國
都要打夠八圈佢地才肯散BAND

終於贏了17底 ~ 近月少見的佳績

搞到我遲了半天才埋位開工
還好沒錯失甚麼

:P






呢餐由廚神叔仔埋鑊主理
幾掂

眾人埋位之後
就收埋部相機
未能影齊 ~ 還有名店叉燒、清蒸大扇貝、炆牛肋骨...及杯中物...等

近來黐餐黐得多
己經盤算待大人回來
幾時約齊妹夫夫家齊齊玩番餐(梗係開枱喇)、食番餐高興下

^-^




10 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係抵 ~ C$6.99咋。所以視作飯堂囉... ;-)

      刪除
  2. 大人重未返嚟吖?大概?哈哈,思前想後真係大鑊鳥,哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有個零禮拜先返...
      都OK嘅;
      思前想後真係幾大鑊...若在香港幾個禮拜, 日日熱到趴響度, 焗冷氣... :P

      刪除
  3. 死蠢,牌咁尾,都唔‎知道要數牌!

    掋死 + 掋輸。
    點解我遇唔到哩啲水魚 :((
    Michael

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一,佢唔肯定我叫糊, 存僥倖之心... :-)
      第二, 佢唔捨得棄牌, 牌面佢都係九番十番牌嚟, 或者開槓摸嗰隻佢食呢?
      第三, 佢唔好彩摸到隻九索啫, 畀我摸咪輸少尐囉;
      第四, 係標尐, 打出嚟咪輸少256囉...
      哈, 又要講因緣, 這是我的因緣... :-DD

      刪除
  4. 癈話,你地打嘅相信係港式麻雀,如果摸十隻、八隻牌後,見一家除"么九"外,乜筒、索、万均打以應心中有數,再者,以近尾聲更應數牌,點解全"么九"未斷?仲蠢到開槓,乃係死蠢之中嘅死蠢!
    自問打遍天下無敵手,除左折腰俾 Mr Chan一人,佢今時今日仍係我從未見過嘅高手,不過...都係嗰句,賭錢叻 (包括炒乜炒物、賭乜賭物) 叻!只會令你輸小啲,唔係代表你會贏......Michael

    回覆刪除
  5. 哈, 廢UP廢應..:-D
    無錯, 十零隻牌之後就大家都心中有數; 問題係所謂有數唔代表百分百睇穿晒人地食乜(或者你得...卦) ~ 知是一回事, 人家去到那個階段, 且存僥倖之心又是另一回事了, 通常會有一個 "貪" 字在作祟呢。:-)
    正如...炒乜炒物, 鬼唔知係會炒高派貨咩, 點解又會咁多人...入彀呢, 哈哈...。
    "叻!只會令你輸小啲,唔係代表你會贏.." 呢句比較啱聽 ~ 或者補充少少, 叻又沉得住氣, 會令你手氣唔夠人好的時候輸得少尐, 贏的時候亦可以贏多些, 並且...無咁易輸番落去!! ;-)

    回覆刪除