2014年8月28日星期四

雜記


昨日星期二
侄女來電問一齊食晏
冇所謂...又係呢間逢週二減價的自助餐喇  :-)




同大人都食得唔多
掛住(手豆) 個靚妹玩   ^-^
靚妹好招積
我餵佢食嘢...擰開個頭唔制
指住大人...意思要大人餵(?)
哈...脹然

大人一邊餵一邊問佢尐嘢得唔得?
唔知係咪真係識聽
係咁點頭...:-D
現在真係幾好玩...除咗有時扭計



--------------------------

大人今日整天返去執檔預備下星期開課
接收工食埋嘢才返歸攤抖 ~ 自然又罷行

 自己行行下忽然聽見一首十分熟悉卻已經好耐冇聽的粵曲歌聲...

"......梁兄喚你千聲...不應....."
陳笑風的 "山伯臨終" ... 伴著呢位叔台同孫女踏車而過




--------------------------

返歸抖陣

預備埋位睇下今日香港報紙
出埋呢篇嘢
又差不多夠鐘開工咯

 ^-^




10 則留言:

  1. 大sir, 早安!!
    呢首"山伯臨終" 我家相公都好鍾意聽丫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師太早晨 :-)
      我諗你相公唱呢首嘢同陳笑風都各擅勝場喇...

      刪除
    2. 嘩! 麥甘俾面丫!
      點可以同陳笑風先生雙題並論丫!
      相公重有好多........好多野要學.

      刪除
    3. 你相公幾時開演唱會, 送張票嚟, 我一定番去聽架 :-D

      刪除
    4. 真人不打誑語...不過句嘢打漏咗隻字... :P
      全句應是 "你相公幾時開演唱會, 送張(機)票嚟, 我一定番去聽架"
      門票就一定要自己買才見誠意。 ;-)

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都驚個鐘擺會郁得愈嚟愈行...恐怕要多尐過磅放上嚟示警先得咯 :-D

      刪除
  3. 靚妹一於入讀大人間學校

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過大人唔知還撈得幾耐添喎... ;-)

      刪除