2014年8月23日星期六

住家餐



今日叫侄女一家三口上屋企食飯
順便攞埋手信

近來溫哥華蟹略平
我地日前食咗隻
整隻侄女嘆

呢隻重過、靚過我地上次食嗰隻
實肉好膏 ~ 我包晒尐膏咁滯



呢期青班難得又減價
大條、皮光肉滑
呢條2磅多尐


拎來燒雞



侄孫都食唔少...蛋、魚...及...雪糕 ~ 食到鬆毛鬆翼   ^-^




8 則留言:

  1. 巨蟹,真係未食過,以前漢寶酒樓好鬼多,見759都有買,雪藏熟的,都唔平,不過熟雪藏唔知得唔得,唔敢買.經驗熟雪嘢都唔會好去邊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊這幾年都愈賣愈貴, 見平番尐才買隻食下。
      "熟雪嘢" 唔知底細, 總有尐顧忌... :-)

      刪除
  2. 回覆
    1. 你估話想高係咁意食一次兩次就會高架嗱咩? 要持之以恆經常咁食先得架, 需要好多銀兩先培養到個高人出嚟架, 我自問就唔夠本錢嘞 :-DDD

      刪除
  3. 回覆
    1. 學以前做戲咁...再用幾個銅錢買葫蘆酒添, 就可以同大人拎晒去巷仔開走鬼賭檔咯...金錢、葫蘆、雞、魚、蝦(炒蛋)、蟹...擺齊晒響度, 等尐C9行過...:-DDD

      刪除
  4. 好偉大,護妻小,獨啃毒物﹗;DDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不入地獄, 誰入地獄?...不過...前提是要好食! 哈哈...

      刪除