2011年8月2日星期二

11回港之旅之十一(Pt.3)

 


30/07/11
酒店自助早餐


翌日晨光



這些住客物盡其用, 抵過我哋


九點幾才落去食早餐, 不知原來是自助餐...咁中午實慳番餐
相片所見是不均的兩人份...


食完早餐, 搞掂埋...之後, 走咯... 



-------------------------------------------------------


逛市

唔賭的返出去市區行吓, 打算再上戰場的就過永利...
不過回程是晚上九時的船票...又熱又易攰, 邊行得咁耐?



不知是否自己年代之物(就算年代是, 家境也不是...)


現在罕見、已足成為古蹟的三進屋


左下是真正的 "門檻"

 

加拿大常見, 原來澳門都有, 香港呢?


不嘗久矣; 若非食完自助早餐, 而遇啱開餐時間, 有衝動去番尋味的!
...當時唯有辜負了那燦爛的笑容...


不少人慕名來試曾經口碑甚佳的小舖, 究竟是名副其實還是言過其實, 未試過...




呢兜友難頂濕熱, 要坐低伸條脷出嚟抖抖... 
嘩, 現在睇落成隻白皮豬咁...


炭燒盲公餅


行行重行行...我和大人接近三點三仍毫無餓感...但姨仔哋兩個又話去食牛記...
兩個一人整一碟, 加杯凍飲...碟麵雖細, 但都算厲害!
我和大人祇兩份飲了杯凍檸茶...


蟹黃撈麵



咖喱牛(月展)撈麵


我祇能望麵興歎...有心無力
(不過都試了幾條麵, 麵身麻麻啫...)


哈, 好戲在後頭...


食完再行去睇吓啲手信
附近有間祥記, 又話想試吓, 當時距食完牛記不足兩小時...



雖細碟, 都係啫...一個整碟蝦子撈


一個就牛腩撈


重要整個咖喱蘿蔔


香港重有冇呢款嘢
賣?


又試了幾條麵, 呢間就正, 好過牛記好多。
時近五點, 已行到夠皮有突, 又費事在週末的澳門同人輪位逼食飯, 不如提早走, 返香港才食。於是叫碟鯪魚球撈麵同大人兩份...(有四、五粒鯪魚球的); 而且...有香味, 應該落了些...豬油?!




7 則留言:

  1. 恨死我!馬友好食過黃花。 筲箕灣 東大街 王林記魚蛋粉 有樽裝芬達汽水。
    [版主回覆08/02/2011 11:10:00]若是去開澳門, 買幾條馬友返香港食囉。 我少飲汽水, 祇是好奇一問。

    回覆刪除
  2. 回歸塔下層有商店&食店。 迴旋塔頂可以360度睇景,有唔錯自助餐食。
    [版主回覆08/02/2011 11:14:00]時間匆匆, 食唔到幾多餐。

    回覆刪除
  3. 呢間酒店自助餐好豐富... ....隻白皮豬好似坐係主教座堂外面喎...入聖堂坐無咁熱嘛...
    [版主回覆08/02/2011 11:57:00]十分豐富, 對我來說, 一餐可以頂一日。 未夠虔誠, 不敢入聖堂騷擾...

    回覆刪除
  4. 食 食 食!蔬乎! 逛 逛 逛!噱乎!
    [版主回覆08/02/2011 13:37:00]食就疏乎, 失諸太密; 逛就噱乎, 失諸太熱。

    回覆刪除
  5. 如果要食勻澳門,真係要三五日,與朋友去幾次住一晚都食到捧住個肚﹗ 其實有時間都想在澳門住番一星期,慢慢享受下~在氹仔那邊,比較寧靜悠閑。
    [版主回覆08/02/2011 13:58:00]悠閒住幾日, 慢慢搵嘢食, 在澳門本來是很好的享受。 不過現在澳門消費頗貴, 閒日亦好多人, 市區已經淪陷於祖國自由行的人海之中, 似乎已失昔日的寧靜小鎮風情。 氹仔那邊相對比較好, 不過若要租酒店, 幾日房租相當甘, 最好有朋友招呼, 小住幾天, 他他條條, 行吓食吓...。

    回覆刪除
  6. Macau's cultures and their building structures are so different, love that old europeran feeling.  If weather was cooler, it would have been a better walk around tour!!
    Eat and eat...that's OK, might as well try eveything you can....the best you can!!
    That lady does have a great smile...too bad you didn't take a full face shot!!
    [版主回覆08/03/2011 00:19:00]是啊, 若天氣稍涼, 行起上嚟會較有興緻。 為食雖是為食, 但食多兩餐又驚驚哋架。   那位小姐笑容甚甜, 祇因見我影相, 就退在門側, 我又不便追入去兜口兜面影佢; 不過既見半面, 應可思餘半...。

    回覆刪除
  7. 澳門係我另一個家,是祖母娘家&揍大我幾兄弟妹保姆的家。 往時,每年都去探望"家人"。某個原因,已經無過去4年了。
    [版主回覆08/09/2011 15:14:00]"太上忘情非吾輩" ...

    回覆刪除