2011年8月21日星期日

11回港之旅之二十五



20/08/11
重遊舊時屋苑, 紅酒牛尾因緣


今天的這個聚會, 實相約於年前...。

金夫人和大人曾多番在網上交流紅酒燴牛尾的製作心得, 欣然許諾若我們幾時回港, 就讓我們試試她的手勢。

日期則在出發前先行約好。金夫人事忙, 好不容易揀了今天有個檔期。

金氏伉儷住的屋苑也就是我移民前的居所, 正好趁此機會重遊故苑。


屋苑每座是風車型設計, 屋格夾人, 金夫人應住得如魚得水, 樣樣稱心如意。



從前我住的是這座...


與愛民毗鄰


第一代的居屋; 屋苑落成日子不淺, 外牆紙皮石難免剝落殘破, 觀瞻欠佳...
屋猶如此, 人何以堪?  


現在整個屋苑正在進行維修及翻新工程。
這座已經搞掂, 奐然一新。 


附近環境幽靜; 現時豪宅林立。

它也是與愛民為鄰架咋...





金府和我從前住的是一樣的單位, 不過他們落重本裝修且改了間格, 品味不凡, 入到去眼前一亮。...似曾相識, 卻又靚得多...

參觀一番之後, 先頭部隊埋位...


自己落街影相, 回來開機上網打發時間。


稍後一老一嫰陪金夫人去愛民街市買餸...



另類的操刀威猛型佬---辮子伯伯





青紅蘿蔔粟米煲豬肉+骨, 料多湯少, 夠晒甜!


時蔬兩式




紅酒燴牛尾...與大人的各擅勝場---大人煮的遷就小饞口味嗜甜, 故調得甜味較重, 而配料細切燴好時已融入汁中; 金夫人煮的味道恰好, 多啲嘢食...。


冬菰花膠髮菜炆雞




人客其實未齊, 有一位要遲些才到, 我哋頭圍用膳先;
留起一席梅花宴, 等她影完日落相上來才開給她個人享用, 緊要過領導人。


頭圍用膳完畢, 輪到冇打過的埋位; 其餘成班塘邊鶴, 哄實晒。
我哋幾個憨男就陪姍姍來遲者食飯, 乘機飲多一兩杯, 傾幾句...


試過金夫人的廚藝, 方知金生如今的體型略見發福, 其來有自
不過自己是五十步笑百步, 大人廚藝雖不怎麼樣, 但奈何自己為食...
今天大人仍然有約, 作最後衝刺; 我自己匿埋休息, 執拾一下, 趁磅行李之餘, 磅埋自己,
看看有沒有超重?
個老爺磅準卦? 否則磅輕自己事小, 三個喼若果超重, 到時就踢晒腳...





6 則留言:

  1. 重遊舊居,真係賓至如歸。
    [版主回覆08/21/2011 13:38:00]謝謝賢伉儷款待, 確實賓至如歸。我唔客氣到好似在從前自己屋企一樣 。祇是.....要金夫人忙上加忙, 又有手傷的情況下, 為此勞累兩天, 實在過意不去。

    回覆刪除
  2. 咁即係有冇重到呀?...
    [版主回覆08/21/2011 17:54:00]在加拿大最高峰曾經見過158左右, 臨返香港連續兩次喉嚨發炎, 食完兩劑抗生素, 跌至145/6, 若此磅準確(??), 現在比回港時重番三、四磅。不過, 我懷疑磅輕咗啲...

    回覆刪除
  3. 大哥大嫂:一路順風!
    [版主回覆08/21/2011 20:48:00]謝謝夢夢! 得閒多啲嚟亮相喇...  

    回覆刪除
  4. 祝你們 一路順風
    [版主回覆08/22/2011 01:12:00]謝謝貓姐...

    回覆刪除
  5. 唔錯ga!
    [版主回覆08/23/2011 13:14:00]有酒味酒香, 幾好食。

    回覆刪除
  6. May be that's what I look like in a few years!!!
    That is great meeting Blog friends and have a great gathering!!  Going back to the old neighborhood is always a memorable trip!!!
    Good time flies!! Before you know it, it's time to end your vacation!  have a safe flight back!
    I am about 50 lbs over you!!!
    [版主回覆08/23/2011 13:28:00]May be that's what I look like in a few years!!! 至少你高大扎實過佢 一邊食一邊敘舊, 特別開心。今晚已無恙回來, 不過行開咁耐, 番嚟忙番啲濕碎嘢。 今次回港猛食都唔夠百五磅, 算好咯。磅時驚個磅唔準, 會空歡喜一場, 到行李在機場過磅, 沒有超重, 那個磅應幾準。 我諗我嚟到你心口咋喎...

    回覆刪除