2009年6月15日星期一

大饞說小饞



今天弟弟一家往賭場看劉雅麗和張偉健的演唱會, 照顧侄仔晚餐的責任又落在我們身上。

弟弟早我們移民, 侄仔在加拿大出世。我們隨後過來, 睇住佢大(幸好沒壞!)。目前是資優班的第九班學生, 成績尚稱中上, 就是比較疏懶, 搞掂功課之後(其實甚少功課), 有空便在電腦廝磨。其父對其學業自然比較肉緊, 侄仔(現在大了...)卻嫌囉唆, 為父者如今也感莫可奈何。

說起侄仔, 小時候很討人歡喜, 他的一些瑣事現在想起來仍不禁莞爾

在他大約四五歲之齡, 未曾入讀主流小學, 沒接觸太多英文, 那時他的中文比現在還說得好。聽得多連成語偶然都可學人拋一兩句, 又都算用得其所, 不會亂來。有次他在看龍珠, 我陪在旁邊。他看著看著, 突然笑著向我解畫, “主角悟凡(他讀悟飯; 即孫悟空?), 很鍾意食飯的, 所以叫悟飯…”, 我沒看過龍珠, 唯有支吾以應。可隨後他跟著說, “我係悟糖, 因為我鍾意食糖…”, 當時聽了為之愕然, 不由得心中一動, 幾歲年紀, 居然有此不知算否屬於是“邏輯”的思維...。

弟弟從前常在家唱卡拉OK粵曲自娛, 侄仔耳濡目染, 聽得多了, 有一兩首竟亦能跟著唱。<洛神> ---“隱約倩影已隨浪……” , 他看著電視, 跟著畫面一邊團團圍著走台步, 一邊唱了一小段, 咬字雖不正, 都算有板有眼。當時連我這伯父也不禁佩服他的記憶力(他完全不懂詞義的啊!!), 目之為“神童”。(希望不是小時了了之輩吧…)


至於私下封吾侄為小饞, 其來有自, 當然是因為他十分愛吃。小時候“悟糖”愛糖不在話下。隨著年紀漸長, 品  "味" 精進, 對許許多多的中外美食更加趨之若鶩。他的為食程度, 不妨舉幾例引證…。

有次家人買了杯廿四味, 問從未喝過的他要不要試試。他望見黑墨墨的, 眼仔碌碌..., 仍點道要喝。卻見他喝到依咀蹙眉, 我們都私下暗笑, 問他好不好味, 他當然搖頭……一心玩他問再要不要? 哈哈, 天呀, 他居然點頭說還要再喝!

另外一次全家往酒店中菜廳麗華軒吃元旦自助餐, 他去到游目四顧, 看見這麼多美食擺滿枱, 一邊吃第一碟, 已一邊向其父訴說心中情, 詢問為何從前未來過這個地方, 以後就多來一些吧…!


又有次在家請他們一家上來吃飯, 特別煮他愛吃的花膠(炆冬菇), 他鼻子靈光, 聞到香氣, 誇張猛索幾下, 即問煮的是甚麼? 告之是花膠, 當然雀躍。招積的是, 小饞以前試過一次, 竟嫌我們炆的花膠太過焾身, 嚼勁不足...。哈哈, 大人當時為之脹然; 以後炆煮花膠招呼這小子之時難免添加壓力, 要特別用心注意火候, 以免重蹈覆轍。

上述幾件與食有關的年前瑣事, 都在侄仔十歲八歲之間發生, 有說三歲定八十, 封以小饞之號, 當非浪得虚名。

言歸正傳...


星期日晚費事同人逼, 外賣上去三個人撐檯腳




一個60件刺身壽司的PARTY TRAY



另外買些小饞愛吃的豬耳和生腸


小饞終於肯亮相...


佢地食先我影相...



順便介紹兩個工人:

這個是負責吸塵的------任它四圍轉, 自己識行勻地方, 又唔會跌落樓下...
近牆的是叉電器。



這個是負責洗地的


20 則留言:

  1. 嘩 ~ 壽司又刺身... 我鍾意食 ... 起筷先... 唔 ~ 正呀...

    回覆刪除
  2. 哈, 都幾好架, 而且算抵食; 特價$25+稅...

    回覆刪除
  3. 嘩...正呀...刺身壽司... 豬耳和生腸... ... 依家d小朋友都真係十分精靈...我識兩個喺多市嘅CBC...講中文流利之餘對香港娛樂新聞比我知得更詳細...

    回覆刪除
  4. 你都全部都啱口味呀...? 吾侄沉迷電腦世界... 現在佢滿口英文, 我都唔係幾聽得掂, 有時佢要就我, 講番D 拗口廣東語先溝通到

    回覆刪除
  5. 如果教識佢啤一啤,咁就盡得大饞真傳了。

    回覆刪除
  6. 講飲酒, 看來我都差不多QUOTA已盡, 就快要收山了... 小饞日後肯定青出於藍...

    回覆刪除
  7. 睇黎你真係收山喎...唔飲屎水..居然飲.....雀巢O檬茶!!!??
    [版主回覆06/15/2009 19:38:00]早前頻頻吃了一些違禁品, 近幾天空氣較為潮濕, 感覺天殘腳蠢蠢欲動...不敢造次。

    回覆刪除
  8. SORRY...SORRY, 原來早前我入去 "編輯" 之時唔覺意SET左 "不可回應" ...; 現在搞番掂....

    回覆刪除
  9. 等我仲以為連呢到都要限制言論自我審查添...
    [版主回覆06/16/2009 19:29:00]你唔係影射我呀?... 要限制、審查(口既)話..., 我自己第一個過唔倒關喇, MISS

    回覆刪除
  10. 話時話响香港真係未見過呢兩件ufo,若果真係無人做代理..試吓傾個代理權返黎做都good喎...呢兩件野响香港消量應該幾掂..啱曬唔夠時間用既香港人..
    [版主回覆06/16/2009 20:11:00]呢隻野正確名稱是irobot, 好威架! 感應器幾靈敏, 去到樓梯邊就識番轉頭, 未試過跌落樓下! 據弟弟說, 吸塵那個在木板及地氈都行走自如...佢大力推薦, 而且重捧場買埋隻股票添...哈哈!

    回覆刪除
  11. 我以為可睇不可異議
    嘩!我能我窮啦,嘩環境一流,智能家居,又清新又夠寛趟.
    個侄咁讚法,肯定未來高人
    喱餐一流,好有諗頭
    太多嘢講,再講會比人笶
    [版主回覆06/16/2009 21:05:00]哈哈, 二議、三議、四議...都無...任歡迎。 自己做野本來有時已經唔多夠細心, 又加埋唔夠專心(要邊做邊睇股丫嘛), 斷估求其, 對網友造成不便, 唔好意思... 弟弟家庭成員比我地多(初初單身時我都住埋響度), 佢地住獨立屋, 一般都面積較大。呢邊的地方冇香港寸金尺土咁矜貴的。弟弟現在都重有D大細路性格, 貪新鮮又貪玩...。 自己子侄, "評分" 點都手鬆D(口既)...  而且老了漸漸不喜歡矯情, 你話你 "我手寫心" , 我咪學吓囉 , 當時咁諗咪咁寫, 至於與事實是否相符, 寫左先算, 不大計較了。

    回覆刪除
  12. That's a cool gadget you have!!  Nice sushi tray...love it!
    [版主回覆06/17/2009 09:06:00]那兩件 "玩具" 是弟弟家之物, 我平常得閒, 充當住家男, 自己間中動手吸塵, 乘機郁吓好過...

    回覆刪除
  13. 呢隻吸塵機對我屋企冇乜大作用. 我出廳响個地下瞓一晚, 第朝就會好乾淨, 冇晒塵...!!
    [版主回覆06/17/2009 09:46:00]噫, 唔怪得你有時咁 "塵", 原來吸晒地下果D... 咁咪放喺你身上度吸囉!!

    回覆刪除
  14. 多謝晒大哥俾我洗地機0既資料,遲D真係會買一部,都係買呢個牌子。 你0地三個人一次過食晒60件壽司喇? 我平時一次食兩件都有些飽飽(當然會再食D其他0既菜)...
    [版主回覆06/17/2009 11:48:00]你要認真研究清楚啱唔啱駛、好唔好用喎...弟弟雖然猛讚(聽口氣我覺得似乎對吸塵機評價高D, 可能因為唔能夠同佢洗埋地氈的關係..? ),  但我都未見過洗地機的去污程度, 以及事後清理部機的程序麻唔麻煩...?! 價錢雖不算貴, 但係若果買左先發覺唔好用, 到時束之高閣, 就棧阻地方...。 食兩件咁少? 即係你不大好此味? 我地三兜友梗係食晒, 若非侄仔閘住, 佢一個人我諗至少可以食一半!!

    回覆刪除
  15. www.youtube.com/watch?v=Fk10EDKc-F8&feature=channel
    [版主回覆06/17/2009 15:48:00] 謝謝! 似乎是首次聽你連續兩首完整的歌...星期二晚間餐廳都咁多人, 捧你場架? 又話又歌又舞, 得最尾有個妹妹仔彈彈吓咁走過, 驚鴻一瞥咋喎... 手在鍵盤就語無倫次, 揸住結他就正經八百...; 有冇去睇精神科?

    回覆刪除
  16. www.youtube.com/watch?v=0zthM5ZeAPw&feature=channel
    [版主回覆06/17/2009 15:54:00]重有? 哈哈...

    回覆刪除
  17. 唔該晒, 知道擺左咁多片段上YOUTUBE, 就等我得閒上去摷黎聽喇... BTW, 有冇機會唱吓中文歌..?

    回覆刪除
  18. www.youtube.com/watch?v=KrZRu9r_P50&feature=channel
    [版主回覆06/17/2009 16:54:00]咁短癮(口既)?   謝.........謝 !!!

    回覆刪除
  19. hehee通常叫外賣, 朋友仔多數都收貨! 大部份朋友仔都覺得外出食物好過家人煮的!  冇計!!    那個吸塵機.....印象中香港有公司代理過, 不過未必是同牌子, 都好似唔平喎!  
    [版主回覆06/18/2009 11:15:00]你說的不錯, 小朋友多數喜歡食外邊的食物, 吾侄都不例外; 但他不忘擦鞋, 不時當面恭維阿媽煮的東西是最好吃的云云...。 已在網上找到相關資料, 灣仔有分銷處, 吸塵那部較貴, 這邊連稅賣近400元!

    回覆刪除
  20. 我非常中意食剌身同魚生,但壽司就麻麻,因為我唔中意食飯(壽司卷咗飯)。有人曾話過我唔嗅米氣,哈哈 ,除咗唔多中意食飯(其實係怕增磅),其他可以入口0既嘢我都食多多....
    [版主回覆06/18/2009 15:07:00]呢種食法在女士身上是在 "合理預期" 之中的... 今晚我地又去食日式自助餐, 有一趟大人劃錯了, 叫刺身變左叫壽司, 救命! 十幾舊壽司...由我半掉半食哽晒...陰功, 今晚蝕本!

    回覆刪除