2009年6月26日星期五

身邊 "風景" 之(2)



謝師禮物
小班教學, 學生人數畢竟不多。大人返學最後一天陸續收到餘下的 "散學謝師" 禮物一覽...


信封內的是美容/纖體禮券...


TIM HORTON  咖啡店及PC消費咭, 比較實際...


學生親手(?)所製, 這 "小花" 當然特別令大人覺得窩心





-----------------------------------------------------------------


睇醫生
早前自從吃了一味椒鹽蚌膽之後, 口腔黏膜隨即出現數處潰瘍(可能對椒鹽比較敏感, 屢試不爽), 時好時差, 嚴重時一邊頸側淋巴位置還有些腫脹。稍後口腔潰瘍好得八九, 可是差不多三個星期, 淋巴核始終仍未消散。近來條頸活動更似乎有些不大自然, 時有牽扯不適和輕微脹痛的感覺。嘿, 記得坊間說過無名腫塊經久不愈..., 忐忑之下, 愈想愈驚, 昨天唯有去找家庭醫生傾偈。告訴醫生條頸有D唔妥......, 醫生首先照探嚨喉, 然後在條頸周圍摸周圍按..., 摸吓按吓(我一路瞄住佢表情)...好一會, 又叫我將個頭上、下、左、右郁來郁去, 看完才開口說:"喉嚨幾紅吓喎, 有D發炎, 你唔覺(口既)咩...?"

一聽他如此說法, 總算放下一半心頭大石, 便由得他哦 。"係喉嚨發炎引致淋巴炎, 食劑抗生素睇吓打散佢喇..."。忙不迭應好; 祇不過又要捱七日了。

條頸雖有輕微脹痛, 尚不致要吃止痛丸卦? 不過, 既開之則配之, 攞定都無所謂, 真係好痛先食...



-----------------------------------------------------------------

食番餐

睇完醫生, 心情為之一鬆。大人開始放假, 從此有兩個月不必早朝, 我亦不用做早更司機。 "病" 都要食番餐慶祝, 兩個人終於去了食自助火鍋。


幾十樣湯底材料及調味配搭


大人口味偏淡,揀了皮蛋芫茜昆布窩底


開爐前幾款小食...


一次過送的兩位用海鮮碟


每人一大杯酸梅湯


全晚祇吃了牛、羊各一碟; 大人完全不吃羊, 牛肉又不靚(失望!), 她只吃了少許, 由我包晒。最後都剩1/4牛肉沒吃完浪費了。
自打墨魚丸和牛肉丸不差, 不過太大粒; 豬肉丸則未見佳處。


薄牛展片


鍋分兩邊, 我地習慣一邊放不肥的食料及瓜、菜等, 另一邊才用來淥肉和放一些出油的食料, 兩不相溝, 則食菜之時不會沾惹太多油脂。





大人無魚不歡, 三文魚頭腩當然不如青班, 好過冇!


甜品荳腐花---掛住食, 唔記得影, 好在臨尾還有些少...




13 則留言:

  1. "病" 都要食番餐慶祝, 我真係服咗你啦,大哥!食少餐都唔得(金生成日咁話我)!
    "椒鹽乜乜..."第日唔好再食啦,身體緊要!

    回覆刪除
  2. 噫, 原來是同志! 果日已經特登叫枝啤酒諗住解毒, 點知都唔掂!

    回覆刪除
  3. 亞大嫂真幸福咁多禮物...我呢個搣士就乜都無...d學生只識駁咀...... 火鍋正呀... ...不過喉嚨發炎仲食火鍋...仲有炸嘢...真係諗住有醫生d解藥呀...
    [版主回覆06/27/2009 15:23:00]佢D學生暫時未識駁咀(佢寧願教呢D有時要照顧埋其大小又黐身的小小學生, 都係貪佢地唔曉駁咀, 任她漁肉, 佢唔駛咁嘔血 ), 無以為報, 所以散學之時報之以小禮物啫。 MISS資優, 教出黎的學生亦資優過人, 聞一反三, 一言九頂, 從頂咀中訓練獨立思考, 又增進知識...MISS睇到學生如此醒目成材, 已是最佳回報, 何羡戔戔之禮? 哈, 係呀, 真係諗住反正有解藥食... , 而皮蛋芫茜昆布湯底比較能下火; 至於炸野, 少少啫...

    回覆刪除
  4. 嘩!尊夫人真係多人敬佩,真係要至敬

    喉嚨出事重要打邊爐,你係得嘅.
    豆腐花食剩啲啲,才比blog友睇,嘩!你係咪想人尊敬吓你.
    [版主回覆06/27/2009 16:17:00]哈, 不妨在此不矯情、不避嫌咁表揚一下佢...(希望佢睇到啦 ) 講真一句 , 敬佩就言重了, 亦不敢當。她的確由心對D細路幾好的(我覺得...重好過對我 ), 除了是對一份職業的應有責任之外, 相信此中多少尚有些是愛心的付出。...家長有眼見, 細路返去亦會講。每位家長都當子女(就算好曳都好)是寶的, 見大人愛惜其寶貝, 自然心生好感, 所以...。好些前學生離開學校後, 家長和大人仍繼續有來往...。 病都要食架嘛, 重要食好D增加抵抗力添喎。 唔記得啫, 太飽費事叫多碗黎影之後要食埋, 所以唯有影左食剩果少少交差, 當時不敬之處, 呢度敬請原諒!

    回覆刪除
  5. 嘩 ~ 病成咁都照食火鍋 ?! o係咪病懵左 ?!
    不過呢碟海鮮唔錯喎.... 哈, 難得大哥忍唔到口咯 !!
    上次我去食大過手板o既蠔.... 等我搵下d相先 !!
    [版主回覆06/27/2009 16:04:00]為食真係冇得醫架!!! 此店好耐好耐之前我幫襯過一次, 印象一般。最近八周年優惠比平時平幾蚊,  咪再黎一試, D食料都係麻麻, 平都冇用, 相信第日不會再幫襯。

    回覆刪除
  6. 講少 D 爛口就冇事啦﹗
    [版主回覆06/27/2009 16:05:00]同你講野, 唔講呢D咪無以言?!

    回覆刪除
  7. 金壙,對住你, 佢嫌講都未夠力度。。。。。!!
    [版主回覆06/28/2009 16:30:00]又響度推波助瀾, 挑撥離間, 唯恐天下不亂!

    回覆刪除
  8. 如果付諸行動,恐怕佢個口爛上加爛

    回覆刪除
  9. 本網自由開放, 歡迎網友登門探訪。不過若自審身體遺毒未清, 仍帶傳染性...病毒者, 請先就醫, 以重公德, 並希潔身自愛為盼。

    回覆刪除
  10. 影射我.....???????

    回覆刪除
  11. 我有風流病.....関乜鬼你事..........!!!!!

    回覆刪除
  12. 崩口碗放在這裡, 你擒擒青出現要攞黎食, 唔俾你食咩? 某君就肯定有排隱蔽, 暫不蒲頭... 真個南轅北轍... 只是不知誰是崩口人?

    回覆刪除
  13. 有人响度開............佈........毒.........會.........!!!!

    回覆刪除