2009年6月24日星期三

身邊 "風景" 之(1)



六月廿一日是農曆夏至, 這幾天真的熱了許多。熾陽底下, 氣溫接近三十度, 加上濕溫效應, 哈, 恍似身在香港的感覺又回來了...。

大人一向怕熱, 可是這幾天熱得高興, 因為......明天是學期的最後一天! 後天開始放暑假了!!(這是大人的心情!)


放暑假

趁學期完結, 許多家長習慣會送件小禮物給先生(正印、二幫都有), 以示謝意。今天大人率先收到這盆花--->是另一班的菲律賓籍先生所送, 她的女兒在大人班裏就讀。



其實我不大喜歡在家裏種盆栽植物, 不為甚麼, 只因我(們)不是 "綠手指", 而是... "生蟲手指"。這些年來, 種過不下十多盆不同種類的植物, 包括自己買的一盆頗貴的中式茶樹盆景, 其他都是人送的, 可是種著種著, 總之不久就是 "凋" 了, 那盆栽茶樹居然讓我種到有蟲。次次如是, 花凋(花凋? 哼, 酒就話好啫!!)心更凋不祇, 連...那聲)))))) 也凋了!!

花花草草也是生命, 由於自己不善栽種而早早給蹧蹋了, 心實戚戚焉...。
還好尚有這樣的一盆不凋之花點綴......



-----------------------------------------------------------------

換屋頂
居處今夏更換鎮屋屋頂的瀝青(?)片(黑色一塊塊的那些)。五月開始, 維時五個多月...; 盡量趕在入冬前完成工程。目前尚未換到我們那裏...。
住獨立屋的一個煩處, 是間屋裏外全部都要自己負責維修。我們住的這類柏文式鎮屋, 屋內的問題才由屋主負責, 其餘管理公司搞掂。






-----------------------------------------------------------------

運動

雖無從求證, 一向自忖天賦的DNA並不靚...。退休移民之後, 無所事事, 平日活動量自然更少。年前家庭醫生諄諄告誡, 是時候要做些運動了...。雖然性格疏懶及怕辛苦, 也逼於無奈。這幾年下來, 總算叫做將運動變成了生活 "習慣" 。嘿嘿, 就當作是退休之後的終身另類工作---為的並非是金錢, 而是健康!(?)

除了身體不適、時間不就、眼瞓、躲懶.......等等原因, 盡量希望每星期至少做到三四天、每次45分鐘左右的出汗運動(目標如此卑微, 都常不達標!), 希望對先天打壞的體質, 會有多少裨助。(岔開一筆, 據先長輩說, 我三幾歲時條命仔差不多是執番回來的!)


柏文那邊的健身室算是器材齊備



這兩部 "巨無霸" 和步行機是我經常輪日玩的...


站在步行機上玩自拍



-----------------------------------------------------------------


辛辛苦苦做完運動, 當然要補數, 才可以平衡(包括補充身體的能量及快感)...

今晚幫襯"飯堂"; 兩個餐撈亂食, 當然有得拎走...

一個什扒餐


一個咖喱石班飯





12 則留言:

  1. 好彩你冇將醫生說話當 耳邊風
    [版主回覆06/24/2009 14:36:00]你做乜閹左我上下兩撇...?

    回覆刪除
  2. 每次45分鐘運動都幾好啦...我只挨到30分鐘咋...
    [版主回覆06/24/2009 17:56:00]一係就懶唔做, 否則做親都勉強捱到45分鐘以上(連熱身喎), 但係一星期中的日數就...好多時不足, 有時只得兩日!

    回覆刪除
  3. 你有自戀傾向??..做緊運動都要玩自拍...睇住仆...瓜你啊...
    [版主回覆06/24/2009 18:41:00]我寫網誌的一個很大原因, 是想讓香港的一些故舊知道少少近況(現在連電郵都可以省回沒怎麼寫了); 有機會(咁啱冇晒人響度)咪再影張矇矓相交代仍然健在及身體大致狀況(清楚得滯又驚嚇親素未謀面的網友; 單寫可以代筆的嘛; 政府都要一年一度簽張野返去證明先有糧出... )。至於你說的那種明星多見的自戀心態...咳, 若果我係明星, 肯定會影張大特寫昭示天下, 你見我影親都閃閃縮縮, 都唔慌有這種心態啦, 明...唔明星DOY?! 自知老態龍鍾, 梗係PAUSE左部機先影啦...

    回覆刪除
  4. 你住個度連健身室都有.....做運動真係方便.....
    (你無藉口偷懶 )
    [版主回覆06/24/2009 19:31:00]我地D鎮屋同隔離柏文是自成一體的一個小社區, 大家一齊要交管理費, 所以我們可以過去用設於柏文的康樂設施。 藉口大把... 身體不適、時間不就、眼瞓、躲懶.......等等, 呀, 重有好攰...

    回覆刪除
  5. 嘩...係咁依講吓笑咋喎...唔駛拉埋d明....星出黎講吓嘛...仲要咁長篇添..
    [版主回覆06/24/2009 19:35:00]老人家比較長氣,就算講笑、鬥咀都喺咁的。我冇拉埋 D 明星出黎講喎, 我只拉 果一個成日POST相出黎的明星 出黎講吓咋...

    回覆刪除
  6. 你都唔似退休人仕喎)))))))頂多三十三......................................條腰  (唔講邊有得笑)   下次跑步唔好影相喇....危險呀!

     
    [版主回覆06/25/2009 01:12:00]哈哈,  差不多, 差不多..., 果然好眼力。呢D就係唔清唔楚的好處, 點估都似...... 連SAFEKEY整甩埋先再企上去影架罅, 萬分安全; 影完晒先繼續...

    回覆刪除
  7. POST乜野都無乜所謂啊....識你既都知你係乜水,唔識你既睇過就算數,又唔會對你做d乜..你話post d私人野...咁就仆.....直d啫..對不對???
    好似你影到自己蒙蒙矓矓咁,識你既就你知還健在,唔識你既理鬼你咩...係咪先!!
    [版主回覆06/25/2009 01:25:00]POST普通私人野都唔怕(口既)啫, 最怕係......陳生果D先會仆直   正是如此... 而且我響前面都講左: 清楚得滯又驚嚇親素未謀面的網友...

    回覆刪除
  8. 食左咁多 .... 點都要做番下運動既....
    45分鐘對大哥來講 so easy 啦....
     
    [版主回覆06/25/2009 09:09:00]都唔知邊頭是因, 邊頭是果咯... 頭十零廿分鐘比較辛苦(尤其若果隔得耐冇做), 之後做順左條氣就會好D...

    回覆刪除
  9. 嚇親人都會再入黎卦..(我估)..若果嚇到d網友唔敢再黎既話..你嗱嗱林send張相過黎俾我貼响個門口到做門神...闢吓邪都好呀...
    [版主回覆06/25/2009 14:23:00]若然我嚇到D網友唔敢再黎... 我可以闢邪... 咁你即係話D網友係...... ?

    回覆刪除
  10. 嘩!原來大人是教育界. 唔怪得只,食得咁嚴肅.
    唔怪得感覺你好似有點縮窒畏懼感.
    不過單憑卜中感覺,老師嚟啵


    須然朦朦哋,睇外表你都幾高大威猛,不過威猛唔係代表唔縮窒.
     
    [版主回覆06/25/2009 20:17:00]佢係二幫, 唔係正式先生黎, 係先生助理; 勉強算是是教育界............的二打六。... 食得咁嚴肅 .. 唔明??? 乜你覺得我對大人有點縮窒畏懼感?....你知道大人的職業, 就勾起你讀書時對先生的感覺, 套落在我身上呀? 你估我係大人班中的靚仔, 俾佢漁肉?  我睇黎好高大咩? ...因為企左上部步行機上面丫嘛...

    回覆刪除
  11. 乜醬唔點,重唔嚴肅
    冇乜見你提及,提襯就大人前大人後,加上歇鐘係老師,嘩!咪話唔驚.
    [版主回覆06/25/2009 22:50:00]哦, 唔點醬、食得清冇咁濃味...呢D最多叫 ..."鹽縮"  咋喎, 唔係 "嚴肅" !  學人地用 "老婆大人" 個詞啫, 我懶丫嘛, 慳番打少幾下, 咪淨係用大人兩個字囉! 冇其他意思(口既) 佢係果班其實差不多做託兒媬姆(有時要搞埋D大小...架 ), D靚全部三至五歲左右, 不過佢就幾鍾意同D靚玩, 叫佢轉班都唔制...

    回覆刪除
  12. 盆栽花草,我自細就中意。我鄉下雲南被稱為植物王國,所以我對綠色植物會特別有感情 。昨日,金生放假,我0地又去咗行山兼觀賞山野0既植物及小動物,好滿意....
    [版主回覆06/26/2009 11:24:00]依家金哥拍住你, 佢成日都笑咪咪喇...

    回覆刪除