2015年2月28日星期六

流水帳


昨天久休復出操完腰、背、腿頗覺痠攰
今天仍續操
反正隨後兩日指定休息
現在覺得週身散散地  :-D

今朝冇麥記早餐食
以為操完才食都頂得順
點知一陣已經軟、汗齊來
都要頂多陣頂埋佢喇

臨走落去搵大人救急
摷了舊馬仔畀我頂檔
                                                                                                                                                        

呢位靚妹一向係早返分子之一
好多時都見到佢嘅
今日坐埋一齊我食馬仔佢食蛋 ~ 佢眼甘甘望實我...舊馬仔
唔知係咪想食
又(目及)實我影舊馬仔 ~ 順便叫佢揸住隻蛋畀我影埋
雖然佢唔出聲但照做 ~ 揸住唔郁等我影咗才繼續食  ^-^
                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

幾啖食完舊馬仔
好似未有料到
再食多粒拖肥糖
靚妹喺後邊唔知有冇(目及)實同埋諗...你尐好食過我尐喎...咁呢?! :-D



----------------------------

 運動完出嚟
天色甚正
不過...
 

都-17度架


趁一早去完超市買尐減價嘢後時間 湊合~ 一兜友飲茶



----------------------------

安省近80年來最凍的二月...將盡
下星期有番尐好日子過咯...  :-D


今早見有間超市尐次級(次幾級?)象拔蚌減價
若果OK
買咗睇下點食都好...大人多數想打邊爐喇
平時想買大人又話唔識劏

今次等我這初哥買咗試下處理埋...睇下掂唔掂 ...?  :P
雞手鴨腳...都搞咗成個幾鐘勉強劏好...
睇下大人決定點食
今朝冇得瞓



無事忙...睇陣機...騰上騰落
話咁快又去接大人收工
見面報告詳情
果然想打邊爐

諗住買多條魚兩兜友就夠有突
忽爾心中一動叫大人不如問侄女地上唔上埋嚟食喇...
"好吖...嚟喎..."
買了條 "盡大" 兩磅幾的大青班(細條會比較冇咁好食)

呢條2.6磅


既然叫了侄女一家三口一齊
不敢怠慢
立即買多兩盒牛肉、一盒羊肉 ~ 呢三盒嘢加埋接近4磅...
為佢地而買的


好耐冇食咁大條魚
有時真係各間超市獲供應的成批魚都係唔夠兩磅的 ~ 那就無辦法
不過有時話要條磅零兩磅咁普通的佢都撈條得磅3磅4的
"成缸都冇咁大嘅..." 喎
明明見到隔離缸有喺度
於是問魚佬..."嗰邊尐唔賣架?"
"嗰邊尐都係一樣咁上下大..."
嘿...你堅持我也堅持...耍手唔要
寧願去過第二間...你咪慢慢留番嚟賣上水魚囉


生猛游水的大條青班肉質尤其皮肉相連之處會帶爽 ~ 特別有咬口
魚片亦透明有光澤
蒸就未必好覺
但咁成條起肉 ~ 其過程及食落就會知道分別
侄女夫婦十分愛吃


比起頂級的色澤較深體積較細(啱我地...)
而且應該係已經唔識噴水的了(否則點會減價吖?)
不過仍然鮮甜




牛肉、羊肉俱肥要不時撇油
以前喺出便打食肆多數用兩格的鍋
我地會一邊用嚟淥肥而出油的食材
另外一邊就放菜以及清而索味的
河水不犯井水
清者自清...油者自油
至少唔使食菜都索埋唔少油落肚


侄婿拎了半打啤酒上嚟...哈
好耐(差不多一季)都唔敢飲
剛喺 "酒舖" 買的亦唔會太凍

Testing1...testing2...
大人抽了些水


後生可畏
魚、牛、羊、象拔蚌全部掃清 (駭然鼓掌)


 此餐亦有一功



----------------------------

 等食期間
侄壻又一個箭步上樓同我搞部新機及駁埋個大MON
想叫佢遲尐先搞...就快食得...現在我又唔得閒睇
"好快架咋..."
但我想睇住跟下尐嘢嘛

舊機未棄新機未正式試用(差隻老鼠...因為唔捽慣)的過渡時間張枱顯得十分擠逼





5 則留言:

  1. 都升得好快喎~ 磅數,要勒住啦 ;D

    回覆刪除
    回覆
    1. 早前跌得多時都話唔使恨, "正常" 食番就好快番嚟架罅.; 等見番接近150才略盡棉力... :-D

      刪除
    2. 我要開始管理體重嘞,睇下堅持幾耐啦 ~~~

      刪除
    3. 共勉之! :-)
      不過自己的目標甚低, 不求減, 只求不增...:-D
      能夠隨心所食而體重保持在150這個自己所設的心理關口之下, 已經OK。苟能進一步在目前一虧而輕的基礎上有望將 "體重定點" 減得那兩三磅而可 "維持" 的話, 則是意外的收穫了。:-)

      刪除
    4. 以所以近來磅相常貼, 自我策勵...。:-D

      刪除