2015年2月20日星期五

熱鬧的大年初一


近年的年初一兩家人都會在廚神府團拜然後食埋餐飯
勝在省時慳力夠熱鬧
不過就辛苦了廚神兩公婆

且先敘一筆
今天上到去不久廚神就拎個手機給我看了這幾張相
我問 "今晚食架?"
"唔係, 昨晚我地團年嘅..."
嘿...食完引我耶?
噫...諗起同事剛剛食完... ^-^
"寄這幾張相畀我吖......"


先上這個廚神住家盆菜
讓同事看看如何... ^-^


有埋材料清單
妹夫更對一些堅料特加注解  ^-^
(不過唔明咩係ZEL ZEL...)



 
對自己來說今年的年卅晚比較特別
弟弟卻叫上去團年
好...自己冇所謂...似乎都頗耐沒上去食飯了
由小饞主廚 ~ 佢煮乜都好食的 (借佢細個擦其媽咪鞋的說法...:-D ) 
炆豬手、白切雞、蒸青班、煮齋、炒腰果
不過無影到相


----------------------------

大年初一大人照常開工
今日學校相當熱鬧 ~ 因為玩多過乜




----------------------------


獅子銀行今年派的幾個不同的 "福"
貪心尐要晒... :-D


收工返歸才執齊嘢出發


至緊要至緊要係拎埋呢樽嘢
月前說好今日趁人齊貢獻出嚟讓大家 "豪" DAP...

呢樽嘢跟了我應該有四十年了
老豆開頭唔捨得飲
之後唔飲得
終於飲唔到

對於酒 ~
自己逢場作興會飲些
卻非酒徒
之後冇開嚟飲費事嘥料
於是一齊移民過來

年前曾搞搞震叫侄女幫我上 E-BAY 拍賣
開價幾千蚊加幣 :-DDD ~ 當然無人問津
於是又再擺過
這幾十年擺下擺下已揮發了超過一頸之量
再唔飲就繼續蝕酒兼蝕水...

就趁羊年伊始的今天一齊飲咗呢枝洋酒吧...



擺得太耐太耐...個水松塞已經殘廢
都唔知尐酒會唔會變質
開塞都有排搞


半途...
有尐水松碎已經跌了落酒中


又鑽又刀
終於搞掂



人與酒一齊影番張相留念


用個密篩隔番尐枳碎倒入另外一個容器之後
再入番樽
噫...縱然遲暮...仍顯露本身那種特有的貴格架勢




-------------------------

樽嘢暫時按下......不表
先看大年初一這餐
(慳些口水...可對照下面菜單) ^-^

菜單










忽爾有位年輕倜儻我僅去到佢個...頭(係膊頭呀!)的靚仔新星現身
眾皆注目






















食都講 "因緣"
呢隻糯米雞放在我面前太過就手
大鑊喇...任由我逐尐蠶食
氣甫順而胃又漲焉

佐餐紅酒...



--------------------------

洋酒會

食完飯
食埋甜品芋泥
(其實可能要用 "雪葩" 清口(?)) :P

嚟咯

據酒廠說
人頭馬路易十三 VERY OLD 釀製程序繁複
並且要放入橡木桶大槪50-100年才入樽的
普通干邑的香氣和味道會在口腔留駐十零二十分鐘
路易十三味道豐富許多之餘
而且可以留駐逾一小時(有冇咁誇張???)之久
所以食晒飯先慢慢DAP

開枳後本來另外有個幾有型的水晶插可以插在瓶口的
不過放在車上冇拎入屋
所以開了水松枳後妹夫搵了個啱使的暫時塞住先
我留個水晶插冇拎入去
係因為諗住一餐搞掂攞番個樽走...:-D



自己並非識酒之人
於是請大伯主持大局
大伯客氣又要我扮嘢試酒
哈...咪即管做足全套扮吓嘢囉
志在搞活尐氣氛啫

斟酒乃大伯手
揸杯乃吾之手
搖幾搖...隊埋鼻索幾索...DAP咗一啖...在口腔流轉一會...
"唔...都幾好..."
哈哈... 兩家大哥都算交足戲喇... :-D



自己以前完全未飲過路易十三
不知味道如何
所以不敢說放了這許多年有沒有變味(只可以說沒有怪味?)
並非內行人的個人感覺
酒很香、很醇...色很濃
以前在香港間爾飲的干邑飲落多數會覺得喉嚨慶甚至胃慶
今次在口腔感覺到那種豐富又不識逐樣形容的味道之後
入喉就沒有嗆和慶的感覺了
無論識唔識飲...總算都叫做飲過路易十三了 ^-^

飲得興起
妹夫亮呢枝馬爹利 EXTRA 出嚟
有幾個人試嚟比較
"色、香、味都......差好遠"...大家都咁講喎...(我自己冇試)...^-^




佢地還有一枝
據說係以前在香港的辦館買的
亦係年代已久之物
沒有廠名的 "一百年干邑"




路易十三飲咗一半
各人多要揸車返歸遂適可而止
稍後再訂後約搞掂埋佢
不過叫廚神同我倒一小杯返歸...敬一敬兩老
樽酒就留在廚神處以待下回分解




返歸將酒注入小酒杯放置妥當
自己行過就埋去聞下...似乎借此親近...

羊年的年初一
熱鬧高興之餘
順便也算了了一椿小小的心事 ~
也許自己覺得是憾事...



17 則留言:

  1. 留番半樽,四十年後再飲過

    回覆刪除
    回覆
    1. 開了之後四十年太久, 打鐵趁熱。

      刪除
  2. ZEL ZEL 當然係指 BB 女啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹夫話冬菇大過 Zel Zel 拳頭,應該係指 bb 。唔通話大過阿大拳頭咩咩咩!

      刪除
    2. 姑估故..., 那為何 "當然係指BB女啦..."?, 不可以係有 "咕沽" 的BB仔嗎?
      稍後會向妹夫求證 ... :-D

      刪除
    3. 當然唔係泛指—般BB啦,有名字(Zel)又係身邊的,只有你侄女的靚妹,真係晝羊仔要晝出羊腸咩。

      刪除
    4. 並非靚妹; 不過他真係亦有兩個侄女在香港(我唔記得乜名), 可能你對。若然, 算你叻仔。:-)

      刪除
    5. 妹夫已覆, ZEL ZEL係其侄女名字。

      刪除
  3. 盆菜清單要記低至得,都諗過自己搞一盆架,唔熟手而手腳慢,恐怕要早一兩日預備,而家未有時間,遲尐啦 . . . . .
    廚神自家出品當然正嘢,盤滿砵滿,起碼用料認真、調味合胃口。今年幫襯的快餐店出品與往年光顧的大....樂差太遠了,並非求名貴用料,但收得幾百元,基本嘅都要似番尐樣吖,連豬皮蘿蔔土魷等下欄嘢都唔多,仲要唔掂....... (搖頭)
    路易十三,如雷灌耳,可惜非品酒之人,即使俾我 dap 亦不會識其珍 ;DDD

    回覆刪除
    回覆
    1. ..... 令侄高大英俊兼廚藝不凡,筍盤﹗XDDD 再到令弟家團年,好事﹗
      年初一呢餐,勁啊﹗俾我搞,真係搞幾日都~唔掂 ;P

      刪除
    2. 有番咁上下多人, 唔怕整嘢煩, 自家製的盆菜應該正過出面快餐店的出品(我諗有尐做響了招牌專做外賣盆菜(?)的店舖的出品可能會好尐, 不過或會山長水遠唔就腳。)
      唔記得咪入嚟睇番囉; 並且可以參考下妹夫所畫的 "煲" 裏面放置不同食材的 "層次"。 ;-)
      廚神呢個盆菜事前都要花些功夫, 譬如整定鹽焗雞、扣肉, 浸發瑤柱及鮑魚等; 不過有尐佢整咗可以分兩餐食 ~ 團年盆菜及初一這餐。
      自己覺得材料方面其實甚有彈性, 佢用自製鹽焗雞, 你可以喺出面買半隻白切雞(團年要食雞?)或者燒鴨都可以。扣肉要走油, 平時唔整開嚟食可能有尐煩, 或者可以買舊靚腩肉切到唔好太薄削細粒, 出水後用類以炆扣肉的醬料(足料才夠味!)炆到差不多夠身(預埋稍後在盆菜還會再加熱) , 然後到時夾落盆菜之內(加尐撇了油的濃汁 :-) ), 應該都唔會太肥架罅。
      盆菜相對多不同的材料, 總要 "不同而和" 及味足, 同埋唔好尐材料食一陣就已經食到乜都融晒(此所以廚神用扣肉, 走過油尐皮、脂就冇咁易融化), 一塌糊塗, 食咗都唔知係乜嚟 :-D; 當然也不一定要用名貴的材料。
      我地成班都係柴娃娃架咋... :-)

      刪除
    3. 眾口皆說吾侄好似愈嚟愈高...抑或係我地呢班 "長輩" 有不同程度的縮水呢...? :-DDD
      廚神兩公婆身經百戰, 雖多嘢搞, 應付裕如; 所以呢尐咁嘅場合, 捨佢地...其誰?!。(讚)...:-)

      刪除
  4. 令侄在番邦土生土長,一方水土一方人 ~ 耶 ...... 哈哈哈~~~~~

    回覆刪除
  5. 好豐富......靚仔新星係邊位? ....

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確好豐富... :-)
      此靚仔乃吾侄 ~ 小饞, 現在大大下佢對食物已經冇以前細個時咁 "專注", 或者要兼顧 "靚及型" 這方面而分了些心吧。細時海納百川, 有容乃大(周身肉, 成個波咁); 近年長高好多, 食嘢有尐節制, 又揀擇下, 於是變晒様... :-DDD

      刪除