2015年2月16日星期一

續凍



星期六
日間比星期五稍為冇咁凍了

廚神有雀客臨門
叫我得閒就下午上去等佢兩公婆煮飯時戥腳
僅開一枱兩公婆只佔一席都要我戥腳
係想叫我上去食飯...咋卦  ^-^

是日大人早上約了同事逛公司
嚟唔嚟到未知
到時再行聯絡

煮飯時間果然兩公婆一齊入廚
我落場做替工頂住先
一蚊底...打埋皇(百搭)
至大12番
並非我和主任打慣的那種舊式廣東牌
雖唔熟都冇所謂...替工啫
而且1蚊底...就算做敗家仔相信都所敗有限... :-D

致電大人問佢嚟唔嚟到
同事七點左右車佢至附近我再去接佢

是晚菜式冇影相...齋講菜單 ~
糯米飯(又食又拎)
炆羊腩跟生菜
電飯煲鹽焗雞
蒸鯇魚
荷豆雲耳
蒸潤腸

食完飯足腳開夠兩枱整多8圈
我輸大人贏
數目都係20底

打到半夜三更成點幾兩點
我嗰枱完場先
計完數立即一個箭步出去暖車...咁凍有排暖
星期日會凍過星期五
星期六深宵已經 -19度
並更持續降溫至星期日抵達高峰之後溫度才稍為回升

接完大人上嚟已經從車頭玻璃 "抽" 高兩支水撥才入屋
以防落雪冰實黐住玻璃整鬼爛


車頭著了幾分鐘仍未升暖一格
引擎未熱車廂亦不會噴到暖氣
喺車裡邊熬...
好在幾個鐘前食飽糯米飯(幾乎兩碗)和炆羊肉
不過...尐咳...唉
怕會回頭一笑


 返歸才開番屋企暖氣
當時屋內僅得十四、五度
開足成晚都未自動停過...因為上不了20度...


---------------------

剝完面三件
再著番另外兩件
擁被而眠

翌日
早上  -25度
中午 -18
晚上又嚟過



下星期才比較暖番少少
年初一最高 -12度


星期日的中午
位處中間嗰層的房間已經係全屋相對冬暖夏涼的地方
溫度計顯示都係只得不足19度
外面係接近  -24度


 天哪...風凍感覺...- 40度


 為 "食" 躊躇出唔出去好
一日三餐喎
頂硬上喇

星期五冇今日咁凍送大人返工穿了6件衫
今日5件
因為出動埋這件背心羽絨
隔離長袖穿開嗰件係夾棉的
 層層叠叠
由底到面
薄底+長袖T恤+羽絨背心+長袖夾棉外套+大熊羽絨
羽絨都大小兩件
總要不使衫間暖氣外洩
並阻止出邊極冷空氣入侵


 "只露出雙眼、眼鏡及半截...鼻樑..."
此之謂也


除了額頭到鼻樑之間露出的地方吹到有尐冰刺
喺街由泊車位行入飯堂商場都算頂得下 ~ 個身唔凍乜滯

^-^


---------------------

後記






4 則留言:

  1. 點解唔着好似飛虎隊咁只露出雙眼既頭罩, 之前法師去釣魚都帶過, 無咁凍嫁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有諗過...
      不過我喺呢便未見過, 唔知戴咗怪唔怪樣, 舒唔舒服...:-)

      刪除
  2. 1蚊底,幾番起糊?自摸12番收幾多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 4番起糊, 不求人加1番, 冇鬼(筒索萬總+百搭)加2番, 自摸12番每位收籌碼512。出沖12番輸1024。
      打四隻百搭, 另筒、索、萬、總(筒索萬三樣的百搭)各一, 共八隻。
      麻煩在可以飛上飛落, 自己唔熟, 蝕底好多。

      刪除