2015年2月4日星期三

疑雲


去年某次見白袍老友時,姑娘突擊量血壓(並非次次量),赫然上壓(15X)、下壓(9X)、心跳(100上下?)乜都高 ~ 見到尐數字自然頗吃一驚,加上唔舒服,當時幾乎暈得一陣。一向以為自己血壓勉強還可以而僥倖未中呢瓣的我,事後難免有尐忐忑。

自己比較驚青,當時(去年中)借了部量血壓機回來心血來潮就量一次。係心跳有時偏快之外,血壓基本上仍在可接受的 "正常範圍" 之內(?)。隨機持續量了差不多兩個月,留了記錄以備 "不時之需" 就暫時當冇嘢。

嗣後去幫襯仍然並非次次會同我量,唯每量則必高;白袍老友那時始終沒說甚麼。

有次去睇感冒(?睇親多數係呢味...),白袍老友失驚無神忽然..."同你量下血壓喇..."...。個心登時打個突,心忖..."噫,來了..." 。
"血壓有尐高喎..."
"喺呢度量就幾次都高...,早幾個月喺屋企自己量過一排,冇咁高的..."
"下次嚟再量下,睇下使唔使做嘢..."
"哦......"

去年梢聖誕前領了大鑊流感(? ~ 今劑久咳的源頭...),因白袍老友放假關係,自己要拖到一月初才去報案食了劑抗生素及繼續睇咳。事前姑娘又同我先量血壓(如今是否已列入每次必量的客戶了?),嘩,接近160/100/10X,睇見讀數個心似乎更加跳得快咗尐...。

入去同白袍老友講完病情又再同我量血壓。(起身、剝衫連串動作,郁來郁去,加埋...緊張,唔高先奇...),都係差不多高,連續撳了三次機...。舊事重提,說要同我跟下尐血壓嘞。
"你返去做三個星期左右的血壓記錄,每日在固定時間量一次,隔三幾日就分開不同時段量夠四次,你嘅心搏亦偏快,到時可以睇下血壓和心搏在不同時段的變化。.....下次帶埋尐記錄同部機嚟,睇埋你部機準唔準,就可以知道你的血壓是否見到我才特別高......   。"
"哦......"

噴氣管藥今週應該用完,咳仍未完全清晒。今日去睇多次,順便交功課;當然記得拎埋部量血壓機。





姑娘先同我量,148/96/110..."你唔好睇住嘛,個心咪冇跳咁快囉..."。脹然。

今日人少,好快到我。

自己訴完咳情,白袍老友起身同我聽前聽後(好似聽埋個心?)
"個肺好清吖,呢尐咳有時要4-6個禮拜先好..."
"尐噴藥應該今個星期用晒..."
"我寫多劑畀你..."

"拎咗部機及記錄嚟跟埋尐血壓..."
"好吖,你擺開檔攤先"......"你自己量一次..."
白袍老友(目及)住我的動作...(睇下有冇做錯致量度不準耶?)...,然後睇埋兩份記錄...。
自己部機量出 15X /10X/10X (同姑娘度的差不多 "高",今次見高而喜,哈...)
白袍老友再用佢部機同我量一次,兩機讀數大致相若(係同一牌子的機)。即是自己去年和今次做的記錄在他眼中算係準的 ~ 而那些記錄都未算屬於 "高血壓" 的範圍。大人問點解我尐心跳咁快,白袍老友說心搏不逾100仍 "算" 正常(若是有埋血壓高恐怕就唔同講法了吧?!),不過就叫我做 "密" 尐帶氧運動,等個心比較適應...。我話我近來一個人會打下籃球,不過呢排就打唔到啫...^-^ )

這團疑雲消散,暫時 "一天光晒" ;尐咳相對濕碎嘢嚟啫。隨即過隔離藥房攞藥,然後去洗車,跟住欣然赴飯約去也...。






2 則留言:

  1. 大兄:
    我初步跟你斷症 , 你患了白色恐佈症 , 一見白袍血壓心跳就上升 , 甘 , 人有冇增高了呢?
    聽説 , 有很多人都会這樣的 , 多多休息吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘇蘇真係心細而且精靈。:-)
      之前自己都懷疑是因為這種 "常見" 的可能有以致之, 不過最鮗係要由相關的 "權威人士" 這次認證得出結論之後才算數。:-)
      撥開雲霧...擔高頭...見青天, 咁唔知算唔算個人增高咗尐尐?... 哈哈...
      多謝, 有心。

      刪除