2014年1月28日星期二

最佳註腳



剛才看電視新聞,分別聽到周生和施生的兩段說話,為之擊節焉。

條氣當堂順了不少!   ^_^


尤其身為(目及)實委員會主席的周生,一貫的笑笑口在傳媒之前說出了 "這是個人的風格問題..." ,一錘定音,鏗鏘有聲。在周生那一派不以為然的神色、口脗之外,可能我自己先入為主,似乎還看到了隱藏在 "痛心" 兩字背後的那份嘲弄 ~ 乜咁CHEAP 架。

早幾天還見當事人死雞撐飯蓋,眨著那不知是否宿醉未醒的瞇矇細眼,閃爍其詞,厚顏...繼續在媒體面前囈語...。

見一次,火一次。一個掌管肅貪機構之首,居然其身不正而被人抽秤,翻出這許多違規行徑! 這簡直係混帳及諷刺之尤!又居然還不停語無倫次的狡辯,意圖自我開脫...。

眼見小島三個沙煲兄弟都牽涉衰同一樣嘢,當中程度有大有小,行事有笨有精,或者這也顯示三兄弟不同的胃納、心計和衡量風險的能力。嗯,說起來,還有一個未有著落.....哩。 ;-)

自己曾經說過一句,不會 "只看衣衫不看人"。三個沙煲兄弟正好為該句下了最佳註腳。

其實這樣的事情古今中外皆有 ~ 聽過小道的流言蜚語,經典的是,在英殖時代有人卸任後裝"好多好多嘢" 返祖家;這邊以公及以權謀私的醜聞,亦不在少數。

自己覺得無論是學歷、財富、社會地位...等等,都不過是那人外表穿著的 "衣衫" 而已 ~ 衣不稱人、人不勝衣的大有人在! 真要看就看衣衫裏面的那個 "人" ...


-------------------


隨後另一位施生說,對於舉報,他個人寧願就算是 "濫報" ,都好過不報。舉報之後查無實據,只要告發者不是蓄意、惡意誣陷,也沒甚麼的 ~言下之意,何須道歉?! 

相信施生是有感而發,說出來或者會令某人難堪。所以他強調..."我話嘅" 。哈哈,好。

言外之意,不知是否說...這是小島的價值觀,至多你話我寸你咪當我寸你囉!!!

山窮千仞,無欲則剛;在現實世界或許要求過高...。

可是搵錢還搵錢,解決了溫飽之後,風骨有時還是要有的...


-------------------


後記 1月28日下午12:30

早上睇完電視新聞打算新鮮熱辣UP幾句,未寫完 <最佳註腳> 已經夠鐘要雞咁腳去見修車師傅 ,約了換油及CHECK 車。

老爺車上星期幾乎想罷工,年紀大需要加意照顧,師傅UP了一堆嘢要換要整 ~ 唉,點話點好。


 師傅在裏邊開工
一邊整一邊等零件送嚟

我喺出面有時閉目養神(其實瞌眼瞓)  :-)
有時睇吓電視 及八卦週刊
終於成兩個多鐘才全部搞掂

以為只係換油或者再執少少嘢添
唔知要整要換咁多樣嘢
都帶唔夠錢
只好欠住先
放心喇,過年前會還清架罅 ~ 唔想欠人錢過年
:P










12 則留言:

  1. 回覆
    1. 竊國者候, 竊鈎者誅 ~ 個鈎咁小都貪, 抵C...
      人嚟, 推出午門... ;-)

      刪除
    2. 苟延殘喘而已 ~ 希望用到佢盡 :P

      刪除
  2. 換咁多野,師傅又做左兩個幾鐘頭,都唔算好貴,幾貴都要整好佢啦,冇左架車好唔方便也,要好好保養呢。
    以前英殖民地的官員退休後便全身而退返祖家捱薯仔,在任時很少與商人行埋,避免官商勾結招人話柄。回歸後形勢有所改變,好多官員都為退休鋪路,呢頭退下火線嗰頭已經在私營機構覓得高職。最經典者是曾蔭培,未過完冷河已急不及待走去新世界集團上任。新世界最鐘意收納退休高官的了,先幾年梁展文因涉及利益輸送而辭職,經過一輪聆訊後又無事。依家又施施然喺番新世界屬下另一所謂不涉及地產項目的子公司任職,佢同鄭家誠等人friend 過打band。上樑不正下樑歪,貪曾帶頭貪盡海陸空,下面的便有樣學樣囉。個貪湯個樣仲衰,猥瑣到死。689最擅長語言偽術,講埋啲乜野「取得階段性成果」,口吻十足老毛時代那套,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實以年份計, 應該換車架罅, 細佬早我幾年過嚟, 現在用的已經是第三部。佢前兩部係美國車, 雖然相對比較平尐, 但我唔鍾意, 我哋身形唔夠高大唔係幾啱揸, 又坐得唔舒服, 窩咗個人落去, 而且美國車大食又唔襟玩, 好快就問題多多, 車身又易生锈。佢呢部第三部都買番我用緊的日本豐田CAMRY。
      我架車的里程不算多, 車齡雖老, 未算太殘, 平時還算行得OK。反正賣咁舊年份的車不值錢, 索性揸到真係一次要整好多錢之時才換, 用盡榨乾架車為止。

      嘿, 你隨口說來曝了光的犖犖大者, 都已經水蛇春咁長, 相信還有更多......。人各有 "志", 有尐太 "志" 在錢, 其他的以及旁人怎麼看都已經毫不重要了。
      同是前警隊一哥, 李明逵給我的印象就很好。

      刪除
  3. 貪贜枉法,周圍都有,分別在於奉旨做定收埋做,多人做定少人做啫﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然難以杜絕; 不過該兩單就特別覺得諷刺。
      人言健筆寫醒目仔的那篇文章, 雖然已經就住嚟寫, 都讓人看得痛快。自己比較偏執, 自 "口哨" 聲起, 就認定是其個性的真情流露, 觀人於微、於獨, 看在眼裏, 感覺與其姓合。縱自命醒目, 機關算盡, 那又如何? 連阿爺個安慰獎都落空了...。以其性格, 肯定耿耿於懷!!
      健筆提議叫阿爺唔畀安慰獎, 都要考慮照顧一下醒目仔的生活, 畀番個掛名的乜乜(?)之類的銜頭佢, 等佢可以 "享受" 番尐排場....哈哈。

      刪除
  4. 魚旦 , 牛丸都殺 , 佢都算人中之虫了

    回覆刪除
  5. 佛家所說,"貪嗔痴"三毒,以貪為首,真是一語中的。香港班高官個個享高薪,但高薪都唔可以養廉。佢地退休閒閒地攞五、六百萬,每個月又食幾萬長俸,應該好知足。我也是很欣賞李明逵,退休前已講明不會去私人公司任職,講得出做得到,真的全身而退,對現任政府的人及事也不作任何評論。聽說他鍾意煮食,會教人烹飪喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 欲壑難填四字而已!
      肥龍的生活享受和排場可不簡單呢, 不過一個高級打工仔而已...嘿...

      刪除