2013年9月4日星期三

餞行



昨晚為回流返港的舊上司兼本地親密雀友餞行。

席上舊上司點名(當然唔係讚)說這些年在雀枱上進貢了不少給我...(上晒我數?);
語氣聽得出是想著今番一去,將復仇無望而耿耿。

我只陪笑唯唯,
自己心中所想而未敢宣之於口的是 ~
貢銀大概都隨我和大人一月數次的中、日自助餐而盡皆付諸東流了。

常輸將軍一去,
一腳尤其如此的佳腳實在放眼難尋,
雀事肯定從此凋零...。

或許,應是時候金盆洗手了。

這餐羅漢請觀音的餞別宴,在我來說,送行之外,
還要對這位本地親密雀友的崇高體育精神和他所付出的...
衷心致敬!

祝主任伉儷
生活愉快,身體健康!
































15 則留言:

  1. 回覆
    1. 歡迎MISS光臨!
      以後大家多尐來往啊...:-)

      刪除
  2. 現在顯示唔到“關於我自己”欄,連頭像都冇顯示﹗:(

    回覆刪除
  3. 千辛萬苦.....搵番個頭啦﹗:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 等你搵掂晒..., 我問你就得。哈哈...

      刪除
  4. 點解你尐相有白邊咁靚嘅﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我應該沒有特別揀些甚麼的...
      可能是因為我選用這個範本有底色, 所以尐字就自動出白色, 尐相亦有個白框,比較易睇尐啩?!

      刪除
    2. 我試過深色底,都冇白邊﹗???

      可否取消驗證碼 :P

      冇表情公仔,唔好玩﹗:(

      刪除
  5. 要取消才不需要驗證碼?
    點取消? :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 看看掂未?
      另外, 在設定選項, "在燈箱出現圖片" --->是
      看看尐相之後有冇白邊?!

      刪除
  6. 相片白邊~收到﹗
    在哪裏設定分類﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 好在有頂樓那位高人~ ;-)
      利用標籤 + 新增小工具
      在文章加想要設定分類字眼的標籤(同篇文章還可以有其他標籤), "...跟住係版面在新增小工具加標籤呢樣...咁就可以當文章分類用...(可選全部標籤或自訂顯示邊一d標籤)"

      刪除