2013年9月18日星期三

一盅





對於飲茶,無甚要求 ,幾乎乜茶都飲;唯一是寧濃勿淡。  :P
平時貪方便,用兩三個綠茶茶包在略能保溫的小壺泡浸一陣 ~ 色濃而味稍澀,飲落亦覺不差。哈...


今日發覺茶包差不多清倉,早前又沒有趁減價入多些新貨,於是求其摷些普洱茶葉...



--------------------------------------------------



突發


今日大人自己揸車返工,剛才來電説身在商場...架車爆了胎 !  :(

又冇車用、又沒有換胎經驗...
先班救兵,稍後要去現場善後...




--------------------------------------------------


暫時解決


擦壆;修車師傅收工前來幫忙 ~ 換了條後備胎及打氣,行住先,...

財破必矣,車有小傷,幸而人就冇事(驚嚇就難免了...)











9 則留言:

  1. 回覆
    1. 幸好已入了商場, 那時該處人、車亦不太多...

      刪除
  2. 我甘耐車齡換过兩次呔 , 一次自已換 , 一次幫人換 , 幫那次的那个还是男士 , 第三次就俾錢的士司机幫手換.

    大兄:中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我讀完書冇耐老豆就叫我去考牌, 還買了架錢七讓我打鐵趁熱來操熟尐(並且車佢返工!)。那時還是在可以補胎的年代, 自己一手一腳換過一次呔, 當時是OK的。架車玩了幾年, 之後就冇車了, 直至過來又再考牌; 換呔的程序現在還是模模糊糊記得的, 不過就許多許多年沒有再換過, 所以也不敢肯定實換得掂。修車師傅肯出差, 就向佢求救囉, 比較安全穩陣。
      私家車對你濕濕碎喇, 旅遊巴、貨櫃車我諗應該都掂!
      見你慢慢搬緊家當, 所以唔騷擾你住, 等你搞掂晒, 寫番, 再去搭訕謦欬...。 :)

      刪除
  3. 平安大吉 ~_*

    一向胃寒,少飲綠茶,所以會飲普洱呢尐“老人茶”。曾參加過茶藝班,聽過下一些茶的知識,茶藝店主更與我們分享了一些貴價普洱,未知是否心理作用,真係醇、滑、香.... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 算係罅; 這是為何我朝早寧願中途起身, 送完佢返工回來再瞓的原因...
      我諗自己都屬胃寒的, 飲得綠茶多(花茶更弊), 常會口淡; 食完蟹有時個胃都會有尐唔舒服, 所以常備一些冬薑鹹濕口果作解藥。
      日中以茶當水, 多年來都慣了。不捨得買太貴的茶葉, 尤其長飲自然有一日會肉刺的嘛, 哈哈, 到時由奢入儉難啊。
      我算是牛飲的那種, 大啖大啖的...。不大懂品茶, 人家說的極品靚茶在口中徜徉的那種美妙感覺, 讓我喝了, 恐怕也未必能仔細領略。所以那些上品茶葉, 讓我喝算是暴殄天物 ~ 而且, 通常所謂的乜乜物物(唔止茶葉)的上品、極品靚嘢, 一向都被乜都炒得一餐的強國人炒到貴上加貴(都莫說真假了), 私意就覺得更加不值得去淌這些渾水。
      普普通通的, 己經OK喇... :)

      刪除
    2. 好耐冇飲普洱喇,而家多飲六安和鐵觀音,每年十一月左右,有茶葉店全線八折,嗰時會入尐貨,飲成年架啦﹗
      講起就快十一月,又係入貨時﹗

      刪除
    3. 愈嚟愈怕麻煩, 我喺呢邊近年多數買茶包, 已極少買茶葉。癮起偶然才會摷尐倉底貨出嚟沖飲一兩盅, 費事嘥嘢。
      六安印象只在香港時同人飲茶時飲過, 都忘記了是甚麼茶味的了。現在去飲茶, 多數飲濃鐵觀音, 屋企都有 ~ 另外還有好些人送的一罐罐的納雜茶葉, 現在咁飲法, 可能茶葉壞了, 都未飲得清。

      刪除