2013年9月13日星期五

番邦月餅





大人的同事家裏開餅店,過年賣埋油器角仔,中秋當然賣月餅。

說要送個月餅給大人吃,問喜歡乜? 哈,有得揀...

大人要了個四黃蓮蓉 ~ 四個蛋黃,究竟裏面還可以有幾多蓮蓉呀? 大人...

月餅一向愈多蛋黃賣得愈貴,居然亦普遍為人受落,生意人的算盤認真精刮。對此自己常不以為然,覺得有尐捨本逐末。私意雙黃已經足夠。

不過呢,反正多年以還,就算老字號的月餅裏面所用的蓮蓉相信已經不 "純淨" 的了...;那蛋黃和蓮蓉兩者的成本可能都差不多。





下星期剪綵,到時才看看內裏乾坤...







---------------------------------------------------------------------



昨晚進了不少毒物解饞,宜乎比平常吃多一些...生果(相片誤刪了)  :P






12 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係吖; 不過人地送的, 也不好強人所難嘛 ;)

      刪除
  2. 5蚊三隻咸蛋,名牌月餅又盆滿砵滿,係傳統的被人閹.

    回覆刪除
  3. 以前據說名牌酒樓單靠賣月餅, 已搵夠成年皮費; 月餅之好賺, 可見一斑。
    呢邊香港來的月餅賣三、四十蚊盒, 但有尐卻賣十蚊左右...
    事實上, 傳統月餅的銷量現在應該比我地靚仔差好遠了。

    回覆刪除
  4. 今年同事CK自製迷你奶黃月和白蓮容月,有板有眼,有心有閒的話,自己玩下都過癮﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 不聞故人消息久矣!
      有心有閒 ~ 喜歡學乜相信當中都有樂趣...
      早年見家有焗爐, 自己為食, 反正爛斯得閒, 曾經想依照菜譜試下整諸如焗豬扒飯或是葡國雞飯(得就諗住可以進而整餸! 哈哈...)之類的簡單嘢食, 同大人提過吓, 卻冇乜反應, 於是冷卻了下來...

      刪除
  5. 傳統月餅的毛利固然高,冰皮月餅仲好賺,今年有朋友送我一張榮華冰皮月餅券,憑券取兩個。嘩小小的一個要成16元一個,自己整成本真係唔駛3元。
    先幾年我也整個冰皮月餅,好易整,去專門烘焗店買現成的預拌粉,口味則自己揀,例如豆沙、蓮蓉隨意配搭,再買一個月餅模,依住步驟做即可,多數成功的。中式傳統月餅其實也不十分難,功夫則較多。我也學整過一次,幾好玩的。

    回覆刪除
  6. 哈, 新竇重逢, 喜何如之!
    我和大人都不大好傳統月餅, 得兩個人, 向來不會買整盒來食。尤其現在的蓮蓉都唔知係乜溝的, 印象沒以前的咁香咁好食。在我眼中, 月餅是JUNK FOOD, 又貴又傷身, 又不太啱口味, 免得過費時嘥錢以及浪費自己的QUOTA, 哈哈。
    以前或有家長會送盒給大人, 我地留起一個就算, 其餘都拎去弟弟處。
    癮起反而會買盒細庒冰皮雪糕月餅, 當雪糕食。任佢賺晒, 不外幾蚊。
    唔怕做功夫, 自己整嚟玩下倒不錯, 整得好食, 送尐畀人, 自己留少少嚟食, 甚有滿足感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,月餅從來不是我所嗜,記得兒時食月餅,同我老豆是最佳拍檔,我只食蛋黃,我老豆就只食蓮蓉,於是切開的月餅件件有個窿,俾我食晒啲蛋黃。一年容易又中秋,在此祝你同大人中秋節快樂,人月兩圓!

      刪除
    2. 大家咁話...中秋節快樂! :)

      刪除
  7. http://ahsokt.blogspot.com/

    我在金宝湯那裏找到了你

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘇蘇, 先多謝你咁有心, 尋訪而來;
      搞成咁, 當中實在有些曲折... :P
      不知如何, 我的舊BLOG在十天八天前(好像由9月2日開始)出的新篇甚至我覆網友的留言, 只自己睇到, 網友就已經完全睇唔到(我LOGOUT後入番去, 自己都睇唔到!)。我都未做BACKUP, 何解...
      期間我出過兩次(篇)搬遷啟事, 亦覆過留言交代去向, 可是都未能現於各位網友眼前(?); 我甚至在舊料當眼處加一段, 就連該篇舊料都隱埋形。費解之至!!
      對無從及時通知大家搬來這裡, 很感抱歉。
      好在蘇蘇醒目, 自己識搵到嚟。那以後就常來謦幾句罅...
      稍後過去你處看看, 希望有尐驚喜。 :-)

      刪除