2013年9月22日星期日

捨腦用口






終於都取消賽馬。悶極無聊...

細佬近來和別人在投資論壇不時有些口舌之爭,沒完沒了。抝得興起,有時會慫恿我以 "路人" 身分聲援,可十叫九不應。總覺得是無聊之舉 ~ 自己做自己事可矣,各有各自己的一套。反正一切後果自負,何必和人爭些無謂意氣?


今日合該有事 ~ 既無馬跑,剛才蕩了入去論壇八卦一下,見到幾則留言...。本來大家各自表述不同意見可以理解,惟是對方出言不遜,態度甚差,終於忍不住出聲幫拖,加入戰團,暫時尚未見對方還擊。細佬如今猶在夢中,不知醒來見到,會有甚麼反應...


哈,既然無得用腦,就多尐用口 ~

論壇之外 ...



晚餐羊架四件配茄汁意粉







4 則留言:

  1. 你講乜呀?我都唔明,你會同人嘈,唔似啵?無得掘草皮,亂up至卦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 無得玩馬, 得閒既悶復無聊, 可能咁諗住搵個對象發洩下囉 ; 其實我自己都有尐意氣, 但抵唔住頸...就算是來個大混戰吧! 哈哈, 不知算不算老馬有火? :P
      個論壇是講投資的, 主要是講股。若非牽涉細佬在內, 佢又叫過我去講, 我當然不會出聲 ~ 從前我極少留帖的, 偶然入去看過就算。別人的爭抝, 誰對誰錯, 與我何干?
      其實簡單四個字講晒,"自以為是" 。大家各持己見, 以天下之 "對" 唯 "盡" 在己, 不斷咁抝。
      我的原則是意見大可不同,儘可各自表述。討厭的是出言不遜, 借故跴人來抬高自己的那種惡劣態度。所以有時慶起上嚟, 真性情還是會露一露的。 :-)
      還未落波喎...

      刪除
  2. 我呢個 "佛" 徒具借用的形相... :-P

    回覆刪除